marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

slikaSamsung Galaxy AI: Nova doba mobilne inteligence
06.10.2025

Z lansiranjem serije Galaxy S24 je Samsung začel novo poglavje v svetu mobilne tehnologije. Galaxy AI, inovativna platforma umetne inteligence, je redefinirala vlogo pametnega telefona. Iz naprave za komunikacijo je postal intuitiven digitalni sopotnik, ki razume uporabnika, predvideva njegove potrebe in se prilagaja njegovemu vsakdanu.

članki

Apple App store na mesec pobaše skoraj 125 milijonov funtov


09.09.2009
Objavil: Aleš Poljak

Appleova spletna prodajalna aplikacij in igric App store, ki je zaživela leta 2008, podira vse rekorde in je zelo dobičkonosna Appleova branža. Analitiki so ocenili, da so mesečni prihodki App store-a osupljivih 123 milijonov funtov, kar na leto nanese skoraj 1,5 milijarde funtov.

Če te številke še malo bolj razbijemo vidimo, da aplikacije, igrice in raznorazni dodatki vsako sekundo v Apple-ovo blagajno prinesejo 2.580 funtov. Sicer so podatki neuradni, a glede na to, da je relativno lahko priti do prodajnih statistik že na App store-u, je analitikom kar za verjeti.

Analitiki so tako tudi ugotovili, da uporabniki iPod Touch-a za vsebine na App store-u zapravijo celo več denarja kot uporabniki iPhone-a in tudi to, da se za nakup neke aplikacije ali igrice odloči več kot 40 odstotkov uporabnikov prej omenjenih aparatov. Analitiki so nam ponujajo tudi zanimivo primerjavo, saj so navedli podatek, da se le 19 odstotkov uporabnikov mobilnih telefonov z Android operacijskim vmesnikom odloči za nakup nove aplikacije za svoj mobilni telefon. A se bo ta številka verjetno kmalu tudi povečala, saj bo v kratkem izšlo še več mobilnih telefonov z Android operacijskim sistemom.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki