marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Aplikacije za Android so predrage


14.03.2012
Objavil: Mitja Zupančič

Nedavni rezultati tržno raziskovalnega podjetja Canalys so pokazali, da uporabniki menijo, da so aplikacije za operacijski sistem Android predrage.

Uporabniki Applovih iPhone-ov so namreč za razliko od Androidašev precej bolj nagnjeni h kupovanju aplikacij. Vzrok je precej preprost - v povprečju kar 2,5x nižje cene.

"V ZDA bi nakup 100 najbolje prodajanih aplikacij v Android Marketu stal okoli 374 dolarjev, v povprečju 3,74 dolarja na aplikacijo - kar je 2,5x več v primerjavi z iPhonovimi aplikacijami. Te bi stale okoli 147 dolarjev, oziroma 1,47 dolarja v povprečju na aplikacijo," je pisalo v Canalysovem poročilu.

Ugotovili so še, da ima 82 od 100 aplikacij v AppStore-u nastavljeno ceno 0,99 dolarjev. V Marketu se s tako ceno ponaša samo nekaj deset aplikacij.

V raziskavi so še dodali, da bi precej agresivnejši sistem postavljanja cen v Androidovem Marketu verjetno lahko prepričal več potencialnih stranke v nakupe programske opreme.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki