marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
06.07.2020

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedlo 45. mesto, dve mesti višje kot lani, z vrednostjo blagovne znamke v višini 29,4 milijarde ameriških dolarjev (devetodstotna medletna rast).

slikaHuawei Mate 40 brez podzaslonske sprednje kamere
03.07.2020

Po spletu so se širile govorice, da bo prihajajoči Huaweijev mobilnik Mate 40 prvi imel sprednjo kamero vgrajeno pod zaslon, katere razvijalec je podjetje Visionox. Te govorice je sedaj ovrgel Digital Chat Station.

slikaFacebook končno dobiva temni način
01.07.2020

V začetku prejšnjega meseca smo na spletu že zasledili informacijo o Facebookovi aplikaciji za Android v temnem načinu, sedaj pa so se pojavile še informacije nekaj uporabnikov, da so prejeli nadgrajeno različico na svoji iOS napravi, ki je omogočala temni način.

slikaPrihajajoči osnovni iPhone 12 naj bi bil cenejši
29.06.2020

Na Twitter profilu @omegaleks so pred dnevi objavili nove cene za prihajajočo jabolčno serijo 12. Trdijo, da bo osnovni iPhone 12, ki bo imel le 4G in zaslon velikosti 5,4 palca, stal "le" 549 dolarjev.

slikaHuawei se je povzpel na 6. mesto najbolj inovativnih podjetij na svetu
26.06.2020

Podjetju Huawei je uspelo napredovati za kar 42 mest in se uvrstiti na 6. mesto najbolj inovativnih podjetij na svetu lestvice organizacije Boston Consulting Group (BCG).

članki

Aplikacije za Android so predrage


14.03.2012
Objavil: Mitja Zupančič

Nedavni rezultati tržno raziskovalnega podjetja Canalys so pokazali, da uporabniki menijo, da so aplikacije za operacijski sistem Android predrage.

Uporabniki Applovih iPhone-ov so namreč za razliko od Androidašev precej bolj nagnjeni h kupovanju aplikacij. Vzrok je precej preprost - v povprečju kar 2,5x nižje cene.

"V ZDA bi nakup 100 najbolje prodajanih aplikacij v Android Marketu stal okoli 374 dolarjev, v povprečju 3,74 dolarja na aplikacijo - kar je 2,5x več v primerjavi z iPhonovimi aplikacijami. Te bi stale okoli 147 dolarjev, oziroma 1,47 dolarja v povprečju na aplikacijo," je pisalo v Canalysovem poročilu.

Ugotovili so še, da ima 82 od 100 aplikacij v AppStore-u nastavljeno ceno 0,99 dolarjev. V Marketu se s tako ceno ponaša samo nekaj deset aplikacij.

V raziskavi so še dodali, da bi precej agresivnejši sistem postavljanja cen v Androidovem Marketu verjetno lahko prepričal več potencialnih stranke v nakupe programske opreme.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki