marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung blizu pridobitve 6 milijard dolarjev nepovratnih sredstev
27.03.2024

Po poročanju agencije Reuters bo Samsung od ameriške vlade kmalu prejel 6 milijard dolarjev nepovratnih sredstev za širitev svojih tovarn za proizvodnjo čipov v ZDA. Nova nepovratna sredstva bodo del zakona CHIPS in zakona o znanosti, ki odobrava več kot 280 milijard dolarjev sredstev za spodbujanje raziskav in proizvodnje polprevodnikov v ZDA.

slikaXiaomijev prilagojeni čisti dobiček za leto 2023 se je povečal za 126,3 odstotka
25.03.2024

Xiaomi je objavil svoje revidirane konsolidirane rezultate za leto 2023. Skupni prihodek skupine je znašal 271,0 milijarde RMB, medtem ko se je njen prilagojeni čisti dobiček povečal za 126,3 % in dosegel 19,3 milijarde RMB. Povečanje prilagojenega čistega dobička je močno preseglo pričakovanja trga in pomeni drugo najvišjo raven dobičkonosnosti od uvrstitve skupine na borzo.

slikaMediatek konec leta 2023 najbolj prevladujoč ponudnik čipov
22.03.2024

Canalys je objavil poročilo o trgu pametnih telefonov v četrtem četrtletju 2023 z razdelitvijo po prodajalcih procesorjev. Analiza je pokazala, da je Mediatek v zadnjem četrtletju lanskega leta poganjal več naprav kot katerikoli drug proizvajalec čipov, in sicer z 21-odstotnim medletnim povečanjem.

slikaDomača predstavitev telefona HONOR Magic6 Pro
21.03.2024

Najnovejša okrepitev prvorazredne serije pametnih telefonov HONOR Magic HONOR Magic6 Pro je danes doživela domačo premiero v prelepem ambientu posestva Guerila na Planini. Ob prihodu najnovejšega paradnega konja podjetja HONOR v Slovenijo je vrsta aktivnosti pokazala pravo moč najnovejše inovacije globalne tehnološke znamke HONOR.

članki

Aplikacija na mobilnih napravah odgovarja na potrebe nove generacije potnikov


04.07.2014
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Comtrade je za področje turizma razvilo družino aplikacij Voyego, ki privablja novo generacijo potrošnikov. Zbirka rešitev temelji na 360-stopinjskem pristopu k potnikom in ponuja vrhunsko rešitev za rezervacije, zmogljivo spletno in mobilno trgovino ter sistem za zagotavljanje zadovoljstva strank.

Uporabniki hotelskih storitev postajajo čedalje bolj zahtevni, zaradi česar hotelirji iščejo nove načine, kako ustreči njihovim željam in potrebam. Potrošniki informacije največ iščejo preko spleta ter zahtevajo hitre, enostavne in ugodne rešitve. Približno tretjina vseh nakupov turističnih storitev je opravljenih prek spleta, strmo pa narašča tudi splošni trend spletnega nakupovanja preko mobilnih naprav (v letu 2013 znaša že 13 odstotkov).

V podjetju Comtrade so za področje turizma razvili nov prodajni kanal Voyego, zbirko aplikacij v oblaku, ki zajema najnovejše tehnološke trende ter odgovarja na zahteve nove generacije gostov in uporabnikov turističnih storitev. Zbirka aplikacij Voyego zajema vse faze, ki so ključne za zadovoljstvo potrošnika. Comtradova družina aplikacij Voyego vključuje naslednje člane: Voyego Booking, vrhunsko rešitev za rezervacije na mobilnih napravah in spletu, Voyego On-the-go, mobilno aplikacijo s 360-stopinjskim pristopom k potnikom, Voyego Surprise, zmogljivo mobilno in spletno trgovino, zasnovano posebej za turistično panogo in Voyego Guest Experience Manager, ki je v ozadju vseh ter omogoča hotelskemu osebju zagotavljanje zadovoljstva uporabnikov in je ključnega pomena za dolgoročen uspeh hotela.

Sabina Golob, direktorica področja za turizem v podjetju Comtrade: »Družina aplikacij Voyego spreminja način interakcije med hotelom ter njihovimi kupci in gosti. Naslavlja namreč novo generacijo gostov, ki so jim mobilne naprave postale del njihovega vsakdana.«

Voyego Surprise, ki je v Sloveniji zaživel v skupini Sava Hotels & Resorts, potrošnikom nudi enostaven in hiter nakup turističnih storitev ter darilnih bonov preko mobilnih telefonov, tablic in namiznih računalnikov. Z zmogljivo mobilno in spletno trgovino lahko kupec nakup opravi v nekaj minutah iz domačega naslonjača ali kar na poti.

Ana Praprotnik, direktorica marketinga v podjetju Sava Turizem: »Za aplikacijo Voyego Surprise smo se odločili, ker smo želeli svojim gostom pa tudi ostalim strankam omogočiti enostaven in hiter dostop do darilnih bonov. Dodatna prednost je nakup bonov v e-obliki, saj jih kupci ob plačilu s kreditno kartico na svoj e-poštni naslov prejmejo že v nekaj minutah. Na splošno je aplikacija odlično zaživela in tudi prvi odzivi kupcev so dobri.«

Ker je Voyego storitev v oblaku, se rešitev hitro in enostavno povezuje z vsemi obstoječimi sistemi in spletnimi stranmi. Z dodatnim kanalom se ponudnikom hotelskih storitev poveča obisk na spletnih straneh, stopnja konverzije pa se izrazito izboljša. Rešitev Voyego omogoča spremljanje in predvidevanje potreb gostov ter zagotavlja nadzor nad njihovo izkušnjo, kar pomeni še dodatno izboljšanje zadovoljstva kupcev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki