marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaQualcomm z naraščajočimi prihodki in dobičkom
02.12.2024

Qualcomm z objavo finančnih rezultatov za 4. četrtletje zaključuje uspešno leto. V četrtem fiskalnem četrtletju so se prihodki podjetja v primerjavi s četrtim četrtletjem leta 2023 povečali za 19 %, čisti dobiček pa se je skoraj podvojil (+96 %).

slikaSamsung naj bi proizvodnjo Exynosa prenesel na podjetje TSMC
29.11.2024

Samsungove težave z Exynosom bi lahko privedle do tega, da bi podjetje proizvodnjo čipov oddalo zunanjemu izvajalcu. Po podatkih enega od virov naj bi korejsko podjetje razmišljalo o TSMC kot zunanjem proizvodnem partnerju, pozneje pa je govorice podprl nekdanji Qualcommov uslužbenec, ki je trenutno industrijski analitik.

slikaVeč kot četrtina vprašanih porabi 30 do 59 minut za prevoz na delo
27.11.2024

Ker vsakodnevni prevoz iz dela in nazaj postaja podaljšek delovnega dne, je maksimalna produktivnost med vsakodnevnim prevozem ključnega pomena. Po podatkih najnovejše raziskave podjetja HONOR, štiri od petih Evropejcev vsakodnevno prevozijo manj kot 30 minut, več kot četrtina vprašanih porabi 30 do 59 minut za prevoz na delo.

slikaSamsung razširja razpoložljivost najnovejših izkušenj za nosljive naprave
25.11.2024

Uporabniški vmesnik One UI 6 Watch bo z najnovejšo posodobitvijo programske opreme na voljo za širši nabor naprav Galaxy Watch. Posodobitev bo izbrane funkcije iz naprav Galaxy Watch Ultra in Galaxy Watch7 prenesla na prejšnje generacije naprav Galaxy Watch po vsem svetu,.

članki

Aplikacija na mobilnih napravah odgovarja na potrebe nove generacije potnikov


04.07.2014
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Comtrade je za področje turizma razvilo družino aplikacij Voyego, ki privablja novo generacijo potrošnikov. Zbirka rešitev temelji na 360-stopinjskem pristopu k potnikom in ponuja vrhunsko rešitev za rezervacije, zmogljivo spletno in mobilno trgovino ter sistem za zagotavljanje zadovoljstva strank.

Uporabniki hotelskih storitev postajajo čedalje bolj zahtevni, zaradi česar hotelirji iščejo nove načine, kako ustreči njihovim željam in potrebam. Potrošniki informacije največ iščejo preko spleta ter zahtevajo hitre, enostavne in ugodne rešitve. Približno tretjina vseh nakupov turističnih storitev je opravljenih prek spleta, strmo pa narašča tudi splošni trend spletnega nakupovanja preko mobilnih naprav (v letu 2013 znaša že 13 odstotkov).

V podjetju Comtrade so za področje turizma razvili nov prodajni kanal Voyego, zbirko aplikacij v oblaku, ki zajema najnovejše tehnološke trende ter odgovarja na zahteve nove generacije gostov in uporabnikov turističnih storitev. Zbirka aplikacij Voyego zajema vse faze, ki so ključne za zadovoljstvo potrošnika. Comtradova družina aplikacij Voyego vključuje naslednje člane: Voyego Booking, vrhunsko rešitev za rezervacije na mobilnih napravah in spletu, Voyego On-the-go, mobilno aplikacijo s 360-stopinjskim pristopom k potnikom, Voyego Surprise, zmogljivo mobilno in spletno trgovino, zasnovano posebej za turistično panogo in Voyego Guest Experience Manager, ki je v ozadju vseh ter omogoča hotelskemu osebju zagotavljanje zadovoljstva uporabnikov in je ključnega pomena za dolgoročen uspeh hotela.

Sabina Golob, direktorica področja za turizem v podjetju Comtrade: »Družina aplikacij Voyego spreminja način interakcije med hotelom ter njihovimi kupci in gosti. Naslavlja namreč novo generacijo gostov, ki so jim mobilne naprave postale del njihovega vsakdana.«

Voyego Surprise, ki je v Sloveniji zaživel v skupini Sava Hotels & Resorts, potrošnikom nudi enostaven in hiter nakup turističnih storitev ter darilnih bonov preko mobilnih telefonov, tablic in namiznih računalnikov. Z zmogljivo mobilno in spletno trgovino lahko kupec nakup opravi v nekaj minutah iz domačega naslonjača ali kar na poti.

Ana Praprotnik, direktorica marketinga v podjetju Sava Turizem: »Za aplikacijo Voyego Surprise smo se odločili, ker smo želeli svojim gostom pa tudi ostalim strankam omogočiti enostaven in hiter dostop do darilnih bonov. Dodatna prednost je nakup bonov v e-obliki, saj jih kupci ob plačilu s kreditno kartico na svoj e-poštni naslov prejmejo že v nekaj minutah. Na splošno je aplikacija odlično zaživela in tudi prvi odzivi kupcev so dobri.«

Ker je Voyego storitev v oblaku, se rešitev hitro in enostavno povezuje z vsemi obstoječimi sistemi in spletnimi stranmi. Z dodatnim kanalom se ponudnikom hotelskih storitev poveča obisk na spletnih straneh, stopnja konverzije pa se izrazito izboljša. Rešitev Voyego omogoča spremljanje in predvidevanje potreb gostov ter zagotavlja nadzor nad njihovo izkušnjo, kar pomeni še dodatno izboljšanje zadovoljstva kupcev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki