marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaOdprt je natečaj mobilne fotografije Huawei XMAGE Awards 2025
14.07.2025

Vsakoletno tekmovanje XMAGE Awards 2025 je preraslo v globalno razstavo mobilne fotografije posnete s telefoni Huawei. Tekmovanje poteka od leta 2017 in na njem je do danes sodelovalo skoraj pet milijonov uporabnikov iz 170 držav in regij, kar ga uvršča med največja in najvplivnejša tekmovanja na področju mobilne fotografije na svetu.

slikaSamsung za IFO 2025 napoveduje predstavitev najnovejših tehnoloških rešitev
11.07.2025

Samsung se bo znova udeležil sejma IFA (Innovation for all), največjega evropskega sejma potrošniške elektronike, ki bo potekal od 5. do 9. septembra v Berlinu. Ob 101. izvedbi sejma bo Samsung ponovno prevzel prizorišče City Cube, kjer bo globalnemu občinstvu predstavil svoje najnovejše inovacije.

slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

članki

Aplikacija na mobilnih napravah odgovarja na potrebe nove generacije potnikov


04.07.2014
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Comtrade je za področje turizma razvilo družino aplikacij Voyego, ki privablja novo generacijo potrošnikov. Zbirka rešitev temelji na 360-stopinjskem pristopu k potnikom in ponuja vrhunsko rešitev za rezervacije, zmogljivo spletno in mobilno trgovino ter sistem za zagotavljanje zadovoljstva strank.

Uporabniki hotelskih storitev postajajo čedalje bolj zahtevni, zaradi česar hotelirji iščejo nove načine, kako ustreči njihovim željam in potrebam. Potrošniki informacije največ iščejo preko spleta ter zahtevajo hitre, enostavne in ugodne rešitve. Približno tretjina vseh nakupov turističnih storitev je opravljenih prek spleta, strmo pa narašča tudi splošni trend spletnega nakupovanja preko mobilnih naprav (v letu 2013 znaša že 13 odstotkov).

V podjetju Comtrade so za področje turizma razvili nov prodajni kanal Voyego, zbirko aplikacij v oblaku, ki zajema najnovejše tehnološke trende ter odgovarja na zahteve nove generacije gostov in uporabnikov turističnih storitev. Zbirka aplikacij Voyego zajema vse faze, ki so ključne za zadovoljstvo potrošnika. Comtradova družina aplikacij Voyego vključuje naslednje člane: Voyego Booking, vrhunsko rešitev za rezervacije na mobilnih napravah in spletu, Voyego On-the-go, mobilno aplikacijo s 360-stopinjskim pristopom k potnikom, Voyego Surprise, zmogljivo mobilno in spletno trgovino, zasnovano posebej za turistično panogo in Voyego Guest Experience Manager, ki je v ozadju vseh ter omogoča hotelskemu osebju zagotavljanje zadovoljstva uporabnikov in je ključnega pomena za dolgoročen uspeh hotela.

Sabina Golob, direktorica področja za turizem v podjetju Comtrade: »Družina aplikacij Voyego spreminja način interakcije med hotelom ter njihovimi kupci in gosti. Naslavlja namreč novo generacijo gostov, ki so jim mobilne naprave postale del njihovega vsakdana.«

Voyego Surprise, ki je v Sloveniji zaživel v skupini Sava Hotels & Resorts, potrošnikom nudi enostaven in hiter nakup turističnih storitev ter darilnih bonov preko mobilnih telefonov, tablic in namiznih računalnikov. Z zmogljivo mobilno in spletno trgovino lahko kupec nakup opravi v nekaj minutah iz domačega naslonjača ali kar na poti.

Ana Praprotnik, direktorica marketinga v podjetju Sava Turizem: »Za aplikacijo Voyego Surprise smo se odločili, ker smo želeli svojim gostom pa tudi ostalim strankam omogočiti enostaven in hiter dostop do darilnih bonov. Dodatna prednost je nakup bonov v e-obliki, saj jih kupci ob plačilu s kreditno kartico na svoj e-poštni naslov prejmejo že v nekaj minutah. Na splošno je aplikacija odlično zaživela in tudi prvi odzivi kupcev so dobri.«

Ker je Voyego storitev v oblaku, se rešitev hitro in enostavno povezuje z vsemi obstoječimi sistemi in spletnimi stranmi. Z dodatnim kanalom se ponudnikom hotelskih storitev poveča obisk na spletnih straneh, stopnja konverzije pa se izrazito izboljša. Rešitev Voyego omogoča spremljanje in predvidevanje potreb gostov ter zagotavlja nadzor nad njihovo izkušnjo, kar pomeni še dodatno izboljšanje zadovoljstva kupcev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki