marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Aplikacija na mobilnih napravah odgovarja na potrebe nove generacije potnikov


04.07.2014
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Comtrade je za področje turizma razvilo družino aplikacij Voyego, ki privablja novo generacijo potrošnikov. Zbirka rešitev temelji na 360-stopinjskem pristopu k potnikom in ponuja vrhunsko rešitev za rezervacije, zmogljivo spletno in mobilno trgovino ter sistem za zagotavljanje zadovoljstva strank.

Uporabniki hotelskih storitev postajajo čedalje bolj zahtevni, zaradi česar hotelirji iščejo nove načine, kako ustreči njihovim željam in potrebam. Potrošniki informacije največ iščejo preko spleta ter zahtevajo hitre, enostavne in ugodne rešitve. Približno tretjina vseh nakupov turističnih storitev je opravljenih prek spleta, strmo pa narašča tudi splošni trend spletnega nakupovanja preko mobilnih naprav (v letu 2013 znaša že 13 odstotkov).

V podjetju Comtrade so za področje turizma razvili nov prodajni kanal Voyego, zbirko aplikacij v oblaku, ki zajema najnovejše tehnološke trende ter odgovarja na zahteve nove generacije gostov in uporabnikov turističnih storitev. Zbirka aplikacij Voyego zajema vse faze, ki so ključne za zadovoljstvo potrošnika. Comtradova družina aplikacij Voyego vključuje naslednje člane: Voyego Booking, vrhunsko rešitev za rezervacije na mobilnih napravah in spletu, Voyego On-the-go, mobilno aplikacijo s 360-stopinjskim pristopom k potnikom, Voyego Surprise, zmogljivo mobilno in spletno trgovino, zasnovano posebej za turistično panogo in Voyego Guest Experience Manager, ki je v ozadju vseh ter omogoča hotelskemu osebju zagotavljanje zadovoljstva uporabnikov in je ključnega pomena za dolgoročen uspeh hotela.

Sabina Golob, direktorica področja za turizem v podjetju Comtrade: »Družina aplikacij Voyego spreminja način interakcije med hotelom ter njihovimi kupci in gosti. Naslavlja namreč novo generacijo gostov, ki so jim mobilne naprave postale del njihovega vsakdana.«

Voyego Surprise, ki je v Sloveniji zaživel v skupini Sava Hotels & Resorts, potrošnikom nudi enostaven in hiter nakup turističnih storitev ter darilnih bonov preko mobilnih telefonov, tablic in namiznih računalnikov. Z zmogljivo mobilno in spletno trgovino lahko kupec nakup opravi v nekaj minutah iz domačega naslonjača ali kar na poti.

Ana Praprotnik, direktorica marketinga v podjetju Sava Turizem: »Za aplikacijo Voyego Surprise smo se odločili, ker smo želeli svojim gostom pa tudi ostalim strankam omogočiti enostaven in hiter dostop do darilnih bonov. Dodatna prednost je nakup bonov v e-obliki, saj jih kupci ob plačilu s kreditno kartico na svoj e-poštni naslov prejmejo že v nekaj minutah. Na splošno je aplikacija odlično zaživela in tudi prvi odzivi kupcev so dobri.«

Ker je Voyego storitev v oblaku, se rešitev hitro in enostavno povezuje z vsemi obstoječimi sistemi in spletnimi stranmi. Z dodatnim kanalom se ponudnikom hotelskih storitev poveča obisk na spletnih straneh, stopnja konverzije pa se izrazito izboljša. Rešitev Voyego omogoča spremljanje in predvidevanje potreb gostov ter zagotavlja nadzor nad njihovo izkušnjo, kar pomeni še dodatno izboljšanje zadovoljstva kupcev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki