marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi in Gran Turismo napovedujeta partnerstvo
16.06.2025

Xiaomi in Polyphony Digital danes napovedujeta prelomno partnerstvo na 1. krogu Gran Turismo World Series 2025. V okviru tega sodelovanja bo Xiaomi SU7 Ultra – najzmogljivejše luksuzno električno vozilo znamke Xiaomi EV – debitiral v svetovno priznani dirkaški simulaciji Gran Turismo 7 za PlayStation 4 in PlayStation 5. Gre za prvi model znamke Xiaomi, ki bo predstavljen v tej legendarni franšizi.

slikaTelekom Slovenije z Apple Watch Series 10 in Apple Watch Ultra 2
12.06.2025

Telekom Slovenije je ponudil Apple Watch Series 10, najtanjšo Apple Watch doslej, z največjim in najnaprednejšim zaslonom med vsemi urami Apple Watch, hitrejšim polnjenjem, zaznavanjem globine vode in temperature, ter Apple Watch Ultra 2.

slikaSerija HONOR 400 v Evropi dosega izjemno prodajno rast
11.06.2025

HONOR je objavil odlične začetne prodajne rezultate za novo lansirano serijo HONOR 400, ki je višja v primerjavi s prejšnjo generacijo. Ti podatki potrjujejo veliko povpraševanje potrošnikov po vrhunski tehnologiji pametnih telefonov in inovativnih AI funkcijah za mobilno fotografijo in ustvarjanje video vsebin.

slikaHuawei Watch Fit 4 Pro že v slovenskih trgovinah
09.06.2025

V slovenskih trgovinah je že na voljo najnovejša pametna ura Huawei Watch Fit 4 Pro, zadnja izmed pred kratkim predstavljenih novosti. Če se zanjo odločite do konca meseca, prejmete še brezžične slušalke FreeBuds SE 2, zato se vsekakor splača pohiteti.

članki

Aplikacija na mobilnih napravah odgovarja na potrebe nove generacije potnikov


04.07.2014
Objavil: Dare Gliha

Podjetje Comtrade je za področje turizma razvilo družino aplikacij Voyego, ki privablja novo generacijo potrošnikov. Zbirka rešitev temelji na 360-stopinjskem pristopu k potnikom in ponuja vrhunsko rešitev za rezervacije, zmogljivo spletno in mobilno trgovino ter sistem za zagotavljanje zadovoljstva strank.

Uporabniki hotelskih storitev postajajo čedalje bolj zahtevni, zaradi česar hotelirji iščejo nove načine, kako ustreči njihovim željam in potrebam. Potrošniki informacije največ iščejo preko spleta ter zahtevajo hitre, enostavne in ugodne rešitve. Približno tretjina vseh nakupov turističnih storitev je opravljenih prek spleta, strmo pa narašča tudi splošni trend spletnega nakupovanja preko mobilnih naprav (v letu 2013 znaša že 13 odstotkov).

V podjetju Comtrade so za področje turizma razvili nov prodajni kanal Voyego, zbirko aplikacij v oblaku, ki zajema najnovejše tehnološke trende ter odgovarja na zahteve nove generacije gostov in uporabnikov turističnih storitev. Zbirka aplikacij Voyego zajema vse faze, ki so ključne za zadovoljstvo potrošnika. Comtradova družina aplikacij Voyego vključuje naslednje člane: Voyego Booking, vrhunsko rešitev za rezervacije na mobilnih napravah in spletu, Voyego On-the-go, mobilno aplikacijo s 360-stopinjskim pristopom k potnikom, Voyego Surprise, zmogljivo mobilno in spletno trgovino, zasnovano posebej za turistično panogo in Voyego Guest Experience Manager, ki je v ozadju vseh ter omogoča hotelskemu osebju zagotavljanje zadovoljstva uporabnikov in je ključnega pomena za dolgoročen uspeh hotela.

Sabina Golob, direktorica področja za turizem v podjetju Comtrade: »Družina aplikacij Voyego spreminja način interakcije med hotelom ter njihovimi kupci in gosti. Naslavlja namreč novo generacijo gostov, ki so jim mobilne naprave postale del njihovega vsakdana.«

Voyego Surprise, ki je v Sloveniji zaživel v skupini Sava Hotels & Resorts, potrošnikom nudi enostaven in hiter nakup turističnih storitev ter darilnih bonov preko mobilnih telefonov, tablic in namiznih računalnikov. Z zmogljivo mobilno in spletno trgovino lahko kupec nakup opravi v nekaj minutah iz domačega naslonjača ali kar na poti.

Ana Praprotnik, direktorica marketinga v podjetju Sava Turizem: »Za aplikacijo Voyego Surprise smo se odločili, ker smo želeli svojim gostom pa tudi ostalim strankam omogočiti enostaven in hiter dostop do darilnih bonov. Dodatna prednost je nakup bonov v e-obliki, saj jih kupci ob plačilu s kreditno kartico na svoj e-poštni naslov prejmejo že v nekaj minutah. Na splošno je aplikacija odlično zaživela in tudi prvi odzivi kupcev so dobri.«

Ker je Voyego storitev v oblaku, se rešitev hitro in enostavno povezuje z vsemi obstoječimi sistemi in spletnimi stranmi. Z dodatnim kanalom se ponudnikom hotelskih storitev poveča obisk na spletnih straneh, stopnja konverzije pa se izrazito izboljša. Rešitev Voyego omogoča spremljanje in predvidevanje potreb gostov ter zagotavlja nadzor nad njihovo izkušnjo, kar pomeni še dodatno izboljšanje zadovoljstva kupcev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki