marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaOdprt je natečaj mobilne fotografije Huawei XMAGE Awards 2025
14.07.2025

Vsakoletno tekmovanje XMAGE Awards 2025 je preraslo v globalno razstavo mobilne fotografije posnete s telefoni Huawei. Tekmovanje poteka od leta 2017 in na njem je do danes sodelovalo skoraj pet milijonov uporabnikov iz 170 držav in regij, kar ga uvršča med največja in najvplivnejša tekmovanja na področju mobilne fotografije na svetu.

slikaSamsung za IFO 2025 napoveduje predstavitev najnovejših tehnoloških rešitev
11.07.2025

Samsung se bo znova udeležil sejma IFA (Innovation for all), največjega evropskega sejma potrošniške elektronike, ki bo potekal od 5. do 9. septembra v Berlinu. Ob 101. izvedbi sejma bo Samsung ponovno prevzel prizorišče City Cube, kjer bo globalnemu občinstvu predstavil svoje najnovejše inovacije.

slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

članki

Android z največjo rastjo v zadnjih dveh letih


25.05.2016
Objavil: Mitja Zupančič

Analitiki iz podjetja Kantar Worldpanel so objavili tržne deleže mobilnih operacijskih sistemov za prvo četrtletje letošnjega leta.

Googlov Android je v zadnjih dveh letih doživel rast za 7,1 odstotne točke - od tega 75,6 % na področju EU5 (Velika Britanija, Nemčija, Francija, Italija in Španija). Na Kitajskem je rast višja za šest odstotne točke - 77 %, preko luže pa je tržni delež 65,5 %, kar je višje za 7,3 odstotne točke.

Analitiki pravijo, da rast ne prihaja samo od dveh proizvajalcev, temveč od več znamk in ekosistemov, ki pa varirajo iz regije do regije.

Applu po drugi strani v smislu tržnega deleža ne gre tako dobro. Na področju EU5 so v treh mesecih (od januarja do marca) nazadovali iz 20,2 % na 18,9 %. Kar 3,3 % novih uporabnikov Androida je prišlo iz iOS. Tudi na Kitajskem iOS pada in sicer v enakem tromesečju iz na 21,1 % iz 26,1 % (napram enakemu obdobju lani).

Naslednji kvartal je precej odvisen od iPhona SE. Mobilnik je izjemno pomemben in tudi zaželen na Kitajskem. Na trgu mobilnikov srednjega cenovnega razreda se poteguje za najboljši mobilnik v regiji. Vsi te faktorji pa bi lahko spremenili deleže v naslednjem četrtletju.

Največje težave pa imajo pri Microsoftu. Windows Phone je padel za pet odstotnih točk na 4,9 %. Skoraj 7 % novih Android uporabnikov je prišlo iz w
Windows Phone okolja. Največji padec so doživeli v tradicionalno močnih državah - Italiji in Franciji. Tu je 10 % uporabnikov prešlo na Androide znamk Huawei, Wiko in Asus.

V ZDA so bili najbolj prodajani Androidi podjetij Samsung, Motorola in LG.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki