marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei objavil letno poročilo za 2019
03.04.2020

Huawei je objavil letno poročilo za leto 2019, v katerem je razkril stabilno poslovanje. Globalno so prihodki od prodaje so v letu 2019 znašali 111,6 milijarde EUR, kar je 19,1 % več glede na lani. Čisti dobiček je dosegel 8,15 milijarde EUR, denarni tok iz poslovanja pa je presegel 11,88 milijarde EUR, kar je 22,4 % več v primerjavi z letom prej.

slikaPrvoaprilska šala: Google – Huawei in Apple – Samsung, korona sili proizvajalce telefonov v neverjetna partnerstva
01.04.2020

Verjetno ste že ugotovili, da je današnja novica zgolj prvoaprilska potegavščina. Izmišljena novica in pripadajoče slike so nastale kot sodelovanje s portalom Tehnozvezdje. Ker se nam zdi potegavščina simpatična jo puščamo v branje tudi za bodoče dni.

slikaSamsung nadgradil Galaxy S10 in Galaxy Note10 z novimi funkcijami
30.03.2020

Samsung Electronics je napovedal, da bodo s prihajajočo posodobitvijo programske opreme funkcije serije Galaxy S20 pametnih telefonov na voljo tudi na Galaxy S10 in Galaxy Note10 pametnih telefonih.

slikaV Indiji zaustavitev proizvodnje iPhonov
27.03.2020

Vlada v Indiji je zaradi koronavirusa odredila državno karanteno, ki bo prizadela okoli 1,3 milijarde ljudi. Posledično so na udaru tudi proizvodni obrati, med njimi sta tudi Foxconn in Winstron, ki proizvajata mobilnike iPhone.

slikaHuawei ponuja razširjeno garancijo za vse svoje naprave
26.03.2020

Da bi uporabnikom zagotovili brezskrbno uporabniško izkušnjo, se je Huawei odločil brezplačno podaljšati garancijo za vse svoje naprave. To velja za pametne telefone, prenosne in tablične računalnike, nosljive naprave in omrežne usmerjevalnike, ki jim izvirna garancija preneha veljati med 15. marcem in 15. junijem 2020. Tem izdelkom bo Huawei garancijo samodejno podaljšal do 15. junija 2020.

članki

Ali so pametne naprave za avtomobile varne?


26.07.2019
Objavil: Dare Gliha

Raziskovalci družbe Kaspersky so analizirali poprodajni trg povezanih naprav za avtomobile, s katerimi so vozila pametnejša. Ta kategorija naprav se je izkazala za varnejšo kot druge naprave interneta stvari.

Trenutno obstajata dva načina, kako lahko navdušenci nad avtomobili pridobijo povezano vozilo. Od prodajalca lahko kupijo avto, ki je že zasnovan kot pameten (angl. smart by design), ali pa s pomočjo številnih pametnih naprav in dodatkov izboljšajo povezljivost svojega obstoječega avtomobila. Medtem ko obe možnosti ustvarjata boljšo vozno izkušnjo, predstavlja pametna tehnologija tudi povsem novo področje za zlonamerne namene. To so številni mediji in različne raziskave družbe Kaspersky že večkrat pokazale. Gre za neizogiben problem: ko neka tehnologija postane ključna, se povečajo tudi z njo povezane varnostne težave.

Raziskovalci družbe Kaspersky so raziskali, ali imajo poročila o varnosti naprav interneta stvari kakršenkoli vpliv na proizvajalce pametnih naprav s področja avtomobilske industrije. Analizirali so nekaj naključno izbranih naprav, med njimi so bili čitalec diagnostičnega sistema (angl. OBD dongle scanning tool), orodje za nadzor tlaka in temperature v pnevmatikah, pametni alarmni sistem, GPS-sledilec ter kamera na armaturni plošči, ki se jo upravlja prek aplikacije.

Ugotovitve so raziskovalce prijetno presenetile. Medtem ko naprave interneta stvari pogostokrat izkažejo številne ranljivosti, so se pametne in povezane naprave s področja avtomobilizma izkazale za precej varne. Raziskovalci pri njih sicer večjih ranljivosti niso ugotovili, so pa odkrili nekatere varnostne težave: možnost oddaljenega dostopa do podatkov o dinamiki vožnje preko čitalca diagnostičnega sistema, možnost manipulacije sporočanja napak, ki jih javlja sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah, in celo zmožnost odpiranja vrat vozila prek zlorabe alarmnega sistema. Vendar je izpeljava teh »manevrov« zelo težka ali pa nepridipravom ne prinese nobenega očitnega oz. takojšnjega izkupička.

»Naprave, ki smo jih pregledali, so bile skladne s številnimi varnostnimi politikami in, z izjemno nekaj manjših težav, zadovoljive. Težave so deloma posledica omejenih funkcionalnosti teh naprav in dejstva, da ob uspešnem napadu na naprave ne bi bilo resnih posledic. Stanje pa je dobro tudi zahvaljujoč pazljivosti proizvajalcev. Veseli smo, da so ti vložili trud v zagotavljanje varnosti naprav. Gre za dober znak za celotno avtomobilsko industrijo. To pa kljub vsemu ni razlog, da bi se lahko sprostili. Izkušnje kažejo, da bolj kot je naprava pametna, večje so možnosti nastanka varnostnih težav. Zato bi morali dobro premisliti o varnosti že v začetnih fazah razvoja izdelka, še posebej ko na trg pride nova generacija pametnih naprav,« izpostavlja Victor Chebyshev, varnostni raziskovalec pri družbi Kaspersky.

fotografije
komentarji