marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaOd prvega posnetka do vizije prihodnosti: 15 let inovacij kamer Samsung Galaxy
22.10.2025

Danes je dovolj, da iz žepa vzamemo pametni telefon in že lahko ujamemo fotografije ter videoposnetke profesionalne kakovosti. V središču te revolucije je tehnologija kamere Samsung Galaxy, ki uporabnikom že petnajst let omogoča, da vsak trenutek posnamejo na preprost in zanesljiv način brez potrebe po klasičnem fotoaparatu.

slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

članki

Ali klicatelj laže?


03.10.2006
Objavil: Mitja Zupančič

V južni Koreji so na mobilnih omrežjih predstavili novo glasovno storitev, ki bo ugotovila, ali klicatelj laže. Nova storitev "resničnih klicev" družbe KTF je osnovana na inovativnem glasovnem sistemu družbe Nemesysco, ki se obnaša kot detektor čustev. S tem tehnologija oceni stopnjo odkritosti pri klicani osebi.

Med pogovorom so klicanemu predvajani različni zvoki, ki prepoznajo izjave. Le-te so potem še bolj podrobno preiskane na podlagi različnih čustev. Po koncu klica dobi klicatelj sporočilo z grafom upodobljene resničnosti. Priložene so še stopnje stresa, številni zmotni odgovori in poizkusi preusmerjanja toka pogovora.

Vodilna tehnologija omenjenega podjetja pa poganja tudi novo ljubezensko storitev družbe KTF. Storitev vsakih 10 sekund sporoči klicatelju "stopnjo zaljubljenosti" osebe na drugi strani linije. Tako lahko naročniki med pogovorom ugotovijo, če njihove boljše ali slabše polovice z njimi delijo čustva. Potem, ko je klic končan, dobi klicatelj sporočilo na katerem se pokaže naklonjenost osebe in pa grafi, ki merijo različne lastnosti, kot so stopnja zainteresiranosti, pozornost, pričakovanja in stopnja zadrege.

Nove mobilne storitve so bazirane na tehnologiji SENSE. Tehnologija preko glasu analizira določene možganske aktivnosti, ki se odražajo v specifičnih lastnostih v glasu. Tako zaznajo in zmerijo širok spekter čustev, kot naprimer: strast, navdušenje, udobje ali negotovost. Z uporabo različnih čustvenih lastnosti tehnologija SENSE izdela tudi neke vrste profil resničnih izjav, ki jih je podal klicatelj.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki