marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Ali klicatelj laže?


03.10.2006
Objavil: Mitja Zupančič

V južni Koreji so na mobilnih omrežjih predstavili novo glasovno storitev, ki bo ugotovila, ali klicatelj laže. Nova storitev "resničnih klicev" družbe KTF je osnovana na inovativnem glasovnem sistemu družbe Nemesysco, ki se obnaša kot detektor čustev. S tem tehnologija oceni stopnjo odkritosti pri klicani osebi.

Med pogovorom so klicanemu predvajani različni zvoki, ki prepoznajo izjave. Le-te so potem še bolj podrobno preiskane na podlagi različnih čustev. Po koncu klica dobi klicatelj sporočilo z grafom upodobljene resničnosti. Priložene so še stopnje stresa, številni zmotni odgovori in poizkusi preusmerjanja toka pogovora.

Vodilna tehnologija omenjenega podjetja pa poganja tudi novo ljubezensko storitev družbe KTF. Storitev vsakih 10 sekund sporoči klicatelju "stopnjo zaljubljenosti" osebe na drugi strani linije. Tako lahko naročniki med pogovorom ugotovijo, če njihove boljše ali slabše polovice z njimi delijo čustva. Potem, ko je klic končan, dobi klicatelj sporočilo na katerem se pokaže naklonjenost osebe in pa grafi, ki merijo različne lastnosti, kot so stopnja zainteresiranosti, pozornost, pričakovanja in stopnja zadrege.

Nove mobilne storitve so bazirane na tehnologiji SENSE. Tehnologija preko glasu analizira določene možganske aktivnosti, ki se odražajo v specifičnih lastnostih v glasu. Tako zaznajo in zmerijo širok spekter čustev, kot naprimer: strast, navdušenje, udobje ali negotovost. Z uporabo različnih čustvenih lastnosti tehnologija SENSE izdela tudi neke vrste profil resničnih izjav, ki jih je podal klicatelj.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki