marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Adobe želi Flash približati mobilnim uporabnikom


05.07.2008
Objavil: Dare Gliha

Adobe je objavil načrt, s katerim želi svoj Flash player namestiti na mobilne naprave. Adobe bo tako prenehal zaračunavati licenco za mobilno različico Flasha, pri podjetju pa si želijo, da bi s temi koraki dosegli na mobilnem področju podoben uspeh, kot so ga na spletu.

Adobe ocenjuje, da je Flash player nameščen na preko 98 odstotkov osebnih računalnikov, ki imajo dostop do spleta. Open Screen, kot pri Adobe imenujejo delovno skupino, bo gradil na mobilni različici Flash Lite, ki je že sedaj nameščena na več milijonov mobilnih naprav. Glavni cilj Open Screena je čimbolj preprosto pošiljanje TV vsebin in filma s strani ponudnikov na mobilne naprave. To nameravajo doseči z razvojem prilagodljivega predvajalnika, ki lahko deluje na vseh manjših napravah, zahteva pa le enkratno pisanje programske kode.

Tako Adobeov načrt v štirih korakih zajema prenehanje zaračunavanja licence, odstranitev omejitev za datoteke formata SWF in FLV, objaviti informacije o programskem vmesniku za njihov Flash player in podati informacije o njihovi Flash streaming tehnologiji. Poteza je ena od zadnjih v želji odpreti Flash za razvijalce, končni cilj pa je povezati razpad med spletnimi in namiznimi aplikacijami.

Adobe je še povedal, da z Open Screenom sodeluje več mobilnih podjetij, med drugim tudi Arm, SonyEricsson, Nokia in LG, pri vsebinah pa sodelujejo tudi BBC, MTV in NBC. Vendar tudi konkurenca ne počiva, saj želi Microsoft na mobilne naprave namestiti svoj izdelek, Silverlight, kateri izdelek pa bo prevladal, bomo uporabniki kmalu izvedeli.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki