marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Adidas in Samsung sta predstavila revolucionarni sistem za trening


18.03.2008
Objavil: Dare Gliha

V španski Valencii sta dve vodilni svetovni blagovni znamki, Adidas in Samsung, razglasili strateško partnerstvo in razkrili prvi rezultat sodelovanja - miCoach.

miCoach je sistem za trening, namenjen motiviranju in dajanju inspiracije, ki pomaga športnikom na vseh ravneh doseči zastavljene cilje treninga. Gre za najnaprednejši interaktivni sistem za trening, ki zbira osebne podatke in jih pretvori v individualne načrte za trening glede na stopnjo telesne pripravljenosti ter posebne cilje posameznika. To edinstveno partnerstvo združuje strokovno znanje Samsunga na področju mobilne tehnologije in komunikacij ter Adidasov vodilni položaj na področju športnih inovacij.

“miCoach je vzorčen prikaz sporočila blagovne znamke Adidas o inovacijah in inspiraciji. Adidas je že več kot 80. let vodilno podjetje v športni industriji. Sodelovanje s Samsungom je nadaljevanje te tradicije v prizadevanjih za motivacijo in pomoč športnikom na vseh ravneh,” pravi predsednik in direktor blagovne znamke Adidas, Erich Stamminger

“Samsungu in Adidasu je skupna ljubezen do športa, ki presega različne kulture, industrije in tehnologije”, so besede IS Kima, predsednik in direktor Samsung Electronics Evropa. “Samsungovo napredno oblikovanje in njegove tehnične veščine se v celoti ujemajo s športno odličnostjo Adidasa. Skupaj lahko pomagamo športnim navdušencem vseh starosti in pripravljenosti pri razvoju njihovega dejanskega potenciala, pri čemer pa se lahko še zabavajo,” dodaja Kim.

Z raziskavami in razvojem miCoacha sta inovacijski ekipi Adidasa in Samsunga začeli pred več kot dvema letoma. Njun namen je bil ustvariti najnaprednejši in najbolj prilagodljiv izdelek za trening na trgu. S pomočjo Inštituta Athletes’ Performance, elitnega Raziskovalnega centra za trening in šport na državni univerzi v Arizoni, je miCoach postal osebni trener, ki posameznika spremlja na vsakem koraku. Je trener, ki natanko ve, kaj želi posameznik doseči in kako lahko pomaga do želenega cilja.

“Da bi športnik dosegel svoj cilj, potrebuje najboljšega trenerja. Natanko to zagotavlja miCoach. Je osebni trener, ki športnika spremlja na vsakem koraku in ga vodi do novih stopenj telesne pripravljenosti,” pravi José Mourinho, ki je z ekipo Porta zmagal v ligi prvakov UEFA in osvojil pokal UEFA, z ekipo Chelsea pa dvakrat osvojil angleško Premier League.

Sistem miCoach vsebuje pet ključnih komponent: Samsungov telefon miCoach, monitor srčnega utripa, senzor za štetje korakov, ki je prilagojen vsem Adidasovim tekaškim copatom, združljiva Adidasova oblačila in spletno mesto miCoach za ustvarjanje prilagojenega programa za trening.

miCoach bo od sredine marca v Evropi na voljo v Adidasovih in Samsungovih trgovinah ter v izbranih maloprodajnih trgovinah. V Sloveniji bo miCoach uporabnikom na voljo od sredine maja.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki