marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

slikaHuawei odprl Iconic Shop, kjer so na ogled vse njegove naprave
17.10.2025

Ponovno imate priložnost vstopiti v prihodnost. Huawei je svečano odprl Iconic Shop, prvi v regiji, kjer si lahko v živo ogledate in preizkusite naprave, ki jih ponuja na našem trgu. Prijazno vabljeni!

slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

članki

Adidas predstavil aplikacijo Vamos Leo


14.06.2014
Objavil: Dare Gliha

Z namenom, da nogometni navdušenci ne bi zamudili prav ničesar, kar se bo z Leom Messijem dogajalo na Svetovnem prvenstvu v Braziliji, je adidas predstavil brezplačno mobilno aplikacijo Vamos Leo. Gre za najbolj obsežno aplikacijo v realnem času, ki pokriva prav vse trenutke, ki so povezani z udeležbo argentinskega super zvezdnika na prvenstvu.

Aplikacija vsebuje številne ekskluzivne informacij o argentinskem kapetanu, vključno z odštevanjem do pričetka tekem argentinske reprezentance in s skupkom vseh uradnih novic o dobitniku štirih zlatih žog. Aplikacija obenem vsebuje tudi zavihek, ki uporabniku v realnem času omogoča dostop do zbirke vseh razprav o Messiju, ki tekom prvenstva potekajo na družbenih omrežjih. Poleg tega, da sledijo novicam, pa se lahko nogometni navdušenci tudi sami aktivno vključijo v razprave o enem najboljših nogometašev na svetu. Preko aplikacije bodo Messijevi oboževalci v realnem času prejemali tudi fotografije, ki jih bodo med tekmami posneli fotografi Messijeve ekipe. Te pa bodo lahko tudi nemudoma uredili z različnimi filtri in dodatki ter jih prek družbenih omrežji delili s svojimi prijatelji ter tako dodali svoj osebni pečat velikim nogometnim trenutkom.

Aplikacija Vamos Leo je brezplačno na voljo v spletnih trgovinah Google Play in App Store. Nogometni zanesenjaki se tako lahko z vsem dogajanjem seznanijo še pred prvo tekmo Argentine, ki se bo jutri, 15. junija pomerila z reprezentanco Bosne in Hercegovine. Vsi, ki si bodo aplikacijo naložili, pa bodo sodelovali tudi v žrebu za privlačne nagrade, med katerimi so celo vstopnice za ogled finalne tekme svetovnega prvenstva.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki