marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Prva finančna storitev preko aplikacije Viber v Sloveniji


19.03.2019
Objavil: Thomas Bergant

[i]Addiko Chat Banking[/i] je inovativna in prva slovenska finančna storitev, ki deluje preko aplikacije Viber, ene najbolj priljubljenih platform za komunikacijo na svetu. 'Addiko Chat Banking' uporabnikom ne omogoča zgolj neposredne komunikacije z banko, temveč tudi napredne, preproste in jasne storitve plačevanja.

To sodobno in edinstveno storitev digitalnega bančništva za Slovenijo sta ekskluzivno za medije predstavila Momchil Elenkov, direktor Global Telco in B2B sodelovanja, Rakuten Viber ter Srdjan Novaković, izvršni direktor digitalnega poslovanja Addiko Skupine.

Addiko banka je tako postala prva banka v Sloveniji – in ena izmed prvih na svetu – ki omogoča storitve plačevanja preko aplikacije Viber. S predstavitvijo 'Addiko Chat Banking' v Sloveniji Addiko banka nadaljuje z modernizacijo in digitalizacijo svojega poslovanja in tako poenostavlja osnovne bančne storitve, jih še bolj približuje in prilagaja potrebam svojih uporabnikov ter dokazuje, da je bančništvo lahko tudi zabavno.

Addiko Chat Banking uporabnikom omogoča izvajanje vseh ključnih bančnih storitev: takojšnja plačila znotraj države, uporabo plačilnih predlogov, prenos sredstev med lastnimi računi in posamezniki, pregled stanja na računu, pregled transakcij ter iskanje najbližjih poslovalnic in bankomatov. Storitev je resnično v koraku s sodobnim komuniciranjem, saj Addiko banka na platformi Viber ponuja tudi brezplačne nalepke ali 'stickerje', ki jih lahko uporabniki za zabavo pošiljajo v svojih pogovorih. Z direktnim bančništvom in preprostimi storitvami, ki so osnova njihovega poslovanja, Addiko banka svojim uporabnikom omogoča, da finance resnično vzamejo v svoje roke.

Andrej Andoljšek, predsednik uprave Addiko Bank Slovenija, je ob lansiranju povedal: “Digitalizacija temeljito spreminja finančne institucije ter njihovo delovanje in banke nismo pri tem nobena izjema. Stranke zahtevajo od nas moderne storitve, s katerimi je upravljanje njihovih osebnih financ enostavnejše, hitrejše, bolj priročno in na voljo ves čas. V Addiko banki se ves čas prilagajamo našim strankam in tako smo razvili tudi storitev »Addiko Chat Banking«. Gre za storitev, ki je osredotočena na pomembno, je učinkovita in enostavna, hkrati pa z njo ponovno spreminjamo sodobno bančništvo. V Addiko banki želimo biti drugačni – jasni, enostavni in neposredni, zdaj pa v bančništvo vnašamo tudi zabavno plat. Zavedamo se, da je bančništvo resen posel, a delamo in uporabljamo ga ljudje. Ponosen sem, da v Addiko banki rastemo na vseh ključnih segmentih delovanja, razvijamo nove in nove storitve ter seveda na naše partnerstvo z globalno blagovno znamko, kot je Viber. S storitvijo »Addiko Chat Banking« smo pionir na področju bančništva, saj opravljanje bančnih storitev sedaj omogočamo na eni od najbolj priljubljenih komunikacijskih platform. Najbolj pomembno pa je, in tega sem tudi najbolj vesel, da z »Addiko Chat Banking« ustvarjamo še večjo vrednost za naše stranke.

Aktivacijo storitve 'Addiko Chat Banking' lahko obstoječi uporabniki brezplačno opravijo preko spletne banke Addiko EBank. Dnevni limit za plačila je 100 €, plačila so možna za fizične in pravne osebe, prejemniki pa ne potrebujejo računa v Addiko banki ali nameščene storitve 'Addiko Chat Banking', saj so plačila izvedena enako, kot ostale e-bančne transakcije, avtorizirane s PIN kodo. Prenosi med lastnimi računi so neomejeni.

Momchil Elenkov, director Global Telco in B2B sodelovanja, Rakuten Viber, ki je prišel v Slovenijo ekskluzivno na predstavitev nove bančne storitve 'Addiko Chat Banking', je povedal: “Razvili smo se iz preproste aplikacije za pošiljanje sporočil v 360-stopinjsko platformo za komuniciranje, ki ponuja zaželene storitve vsem uporabnikom po svetu. Naš cilj je zgraditi most med milijoni ljudi, ki dnevno uporabljajo Viber ter znamkami in storitvami, ki jih imajo radi. Pridružitev skupnosti določene znamke na Viberju ti omogoča stik in interakcijo z znamko. S pomočjo Addikovega pogovornega robotka (chatbot) bodo lahko uporabniki dostopali do relevantnih informacij in upravljali s storitvami na hiter in varen način. V B2C komunikaciji vidimo velik potencial tudi za samo poslovanje.

“Addiko banka s ponosom predstavlja storitev 'Addiko Chat Banking' v sodelovanju s Comtrade Digital Services in Viberjem, ki je prodrl že na 80 % slovenskega in tudi regijskega trga,” je še dodal Srdjan Novakovic, regijski izvršni direktor digitalnega poslovanja v Addiko Bank Skupini.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki