marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei se vzpenja po lestvici najboljših blagovnih znamk
06.07.2020

Huawei je izboljšal položaj blagovne znamke na vodilni globalni lestvici ter hkrati tudi povečal njeno vrednost. Na lestvici BrandZ, ki jo objavlja raziskovalno podjetje WPP Kantar, je namreč zasedlo 45. mesto, dve mesti višje kot lani, z vrednostjo blagovne znamke v višini 29,4 milijarde ameriških dolarjev (devetodstotna medletna rast).

slikaHuawei Mate 40 brez podzaslonske sprednje kamere
03.07.2020

Po spletu so se širile govorice, da bo prihajajoči Huaweijev mobilnik Mate 40 prvi imel sprednjo kamero vgrajeno pod zaslon, katere razvijalec je podjetje Visionox. Te govorice je sedaj ovrgel Digital Chat Station.

slikaFacebook končno dobiva temni način
01.07.2020

V začetku prejšnjega meseca smo na spletu že zasledili informacijo o Facebookovi aplikaciji za Android v temnem načinu, sedaj pa so se pojavile še informacije nekaj uporabnikov, da so prejeli nadgrajeno različico na svoji iOS napravi, ki je omogočala temni način.

slikaPrihajajoči osnovni iPhone 12 naj bi bil cenejši
29.06.2020

Na Twitter profilu @omegaleks so pred dnevi objavili nove cene za prihajajočo jabolčno serijo 12. Trdijo, da bo osnovni iPhone 12, ki bo imel le 4G in zaslon velikosti 5,4 palca, stal "le" 549 dolarjev.

slikaHuawei se je povzpel na 6. mesto najbolj inovativnih podjetij na svetu
26.06.2020

Podjetju Huawei je uspelo napredovati za kar 42 mest in se uvrstiti na 6. mesto najbolj inovativnih podjetij na svetu lestvice organizacije Boston Consulting Group (BCG).

članki

A1 Slovenija presegel svojo obvezo


25.07.2017
Objavil: Thomas Bergant

A1 Slovenija je do 31. maja 2017 uspešno zagotovil dostop do hitrega širokopasovnega interneta na 225 t.i. belih lisah iz obveze, ki jo je pred tremi leti dal državi, in še na dodatnih 18 belih lisah. Skupaj je tako A1 Slovenija v okviru projekta pokril 291 naselij na belih lisah in danes s svojim omrežjem 4G/LTE in hitrostmi vsaj 10 Mbit/s pokriva že več kot 98 odstotkov prebivalstva Slovenije.

Kljub že doseženi in preseženi obvezi bo A1 Slovenija dostop do hitrega širokopasovnega interneta še naprej širili na ruralna območja.

Podjetje A1 Slovenija se je v okviru Javne dražbe za dodelitev radijskih frekvenc za zagotavljanje javnih komunikacijskih storitev v organizaciji Agencije za komunikacijska omrežja in storitve (AKOS) leta 2014 obvezalo, da bo do 31. maja letos pokrilo skupno 225 belih lis. Bele lise so območja, ki jih je AKOS opredelil kot območja s slabim dostopom do hitrega interneta, A1 Slovenija pa se je obvezal, da bo na teh območjih 75 odstotkom gospodinjstev izven hiše zagotovil dostop do interneta hitrosti vsaj 10 Mbit/s. Svojo obljubo je A1 Slovenija uspešno izpolnil z zadnjo pokrito belo liso v Lokah na Goriškem in jo z dodatnimi pokritimi 18 belimi lisami tudi presegel. A1 tako sedaj uporabo najhitrejšega omrežja 4G/LTE z več kot 1.000 baznimi postajami omogoča že skoraj celotnemu slovenskemu prebivalstvu.

»Pokritih 225 belih lis iz obveze in dodatnih 18 ne pomeni samo, da smo v A1 prebivalcem teh območij omogočili dostop do hitrega širokopasovnega interneta. Pomeni predvsem, da smo jim prinesli lažji dostop do informacij, glasbe in zabavnih vsebin, bolj preprosto upravljanje z njihovimi financami in dostop do številnih naprednih tehnologij, ki jim lahko olajšajo vsakdan. S tem v A1 uresničujemo svoje poslanstvo povezovanja ljudi, prostorov in predmetov, zato bela lisa v Lokah na Goriškem zagotovo ni bila zadnja, ki smo jo pokrili z našim omrežjem 4G/LTE,« je poudaril Dejan Turk, predsednik uprave A1 Slovenija in Vip mobile.

A1 Slovenija je prvo belo liso v okviru obveze pokril že 19. junija 2014 na območju naselij Spodnji Kamenščak in Radomerje v občini Ljutomer. Vse pokrite bele lise si lahko ogledate tukaj. Z vsemi 225 pokritimi belimi lisami je dostop do hitrega širokopasovnega interneta dodatno dobilo približno 6 odstotkov prebivalcev Slovenije, ki so pred tem po oceni AKOS-a imeli slab dostop do njega. Tako kot vsi drugi uporabniki mobilnih storitev A1 Slovenija lahko danes tudi oni uživajo v polni hitrosti prenosa podatkov v omrežju 4G/LTE. Vsem, ki imajo slabši dostop do fiksnega interneta, imajo pa dober dostop do mobilnega omrežja A1 Slovenija, so na razpolago tudi paketi A1 Domači net, ki na preprost način prinašajo dostop do interneta doma, z opcijo TV AS LTE pa tudi do televizije.

Z izpolnitvijo obveze in pokritjem dodatnih belih lis je A1 Slovenija pomembno pripomogel k nacionalnemu uresničevanju zahtev Digitalne agende za Evropo. Cilj agende je poskrbeti, da bo enotni evropski digitalni trg, ki se opira na hitre internetne povezave in interoperabilne aplikacije, prinesel trajne gospodarske in družbene koristi.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki