marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Konec z reklamami za zvonjenja!


Sweety, Frog, MTV, Viva

24.08.2005
Objavil: Marko Likar

Ni dneva, v katerih ne bi bilo na glasbenih programih VIVA in MTV Nemčija, nenehno reklam za najnovejša ozadja, igre in melodije. Reklamni blok, ki je dolg od tri do pet minut, je v celoti zapolnjen s temi reklamami.

Z nenehnim predvajanjem teh spotov je nekaterim zvonjenjem uspelo celo postati kult, medtem ko nekatere druge pa z neprestanim predvajanjem že težko poslušamo.

Zaradi teh dejstev in slabega imidža, ki so jih s tem dobile televizijske postaje, so se pri obeh TV-postajah odločili, da bodo odpravili te spote. MTV Nemčija že od oktobra letos dalje, VIVA pa od marca prihodnje leto. Ni še jasno, če bodo spote odpravili v celoti, dejstvo pa je, da v času med 16. in 24. uro ne bo več teh spotov, s tem pa bodo dali prostor tudi drugim reklamam.

Glasbena industrija ni preveč navdušena nad temi novicami, saj jim zvonjenja prinesejo zajeten kos dobička, vendar pa se bodo gledalci v večini strinjali, da nam ni potrebno vsako minuto gledat, kako zmešana žaba počne norčije ali kako Sweety prepeva!

fotografije
Sweety, Frog, MTV, Viva
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki