marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Raziskava Nokie o hitro rastočih mobilnih tržiščih


22.06.2005
Objavil: Thomas Bergant

Dežele Latinske Amerike, Azije, Afrike, Srednjega Vzhoda in centralne ter vzhodne Evrope so najhitreje rastoča tržišča mobilne industrije. Nova raziskava o navadah uporabnikom mobilne telefonije na teh tržiščih, ki jo je naročila Nokia, je dokazala, da so blagovna znamka, kakovost mobilnika in ponudba omrežnih storitev ključnega pomena na teh tržiščih, kljub temu da proizvajalci in ponudniki pričakujejo, da bo najbolj zaželena ravno nizka cena.

Raziskava je razkrila, da po prvem soočenju z mobilno telefonijo uporabniki postajajo bolj in bolj zahtevni in nemudoma zahtevajo bolj napredne mobilne telefone in mobilne storitve. Cena in stroški uporabe mobilnega telefona so pomembni, vendar enakovredni faktorjem, kot so dostop do omrežja, blagovna znamka mobilnega telefona, njegova oblika in kvaliteta. Vse to ključno vpliva na hitro rast števila uporabnikov na rastočih tržiščih, zato naj bi po predvidevanjih Nokie do leta 2010 globalno število uporabnikov naraslo na tri milijarde.

V raziskavi je sodelovalo več kot 8.000 uporabnikov in neuporabnikov mobilne telefonije v Ukrajini, Rusiji, Indiji, Indoneziji in v Argentini. Raziskavo je naredilo neodvisno podjetje Synovate, potekala pa je med septembrom in novembrom 2004.

Po rezultatih raziskave je na rastočih tržiščih kar okoli 86 odstotkov vprašanih zadovoljnih s ponudbo mobilnih storitev, ki jih ponujajo operaterji. Na tržiščih Indije in Indonezije je raven zadovoljstva še višja, saj so rezultati segali kar do 91 odstotkov. Ključna faktorja pri izbiri določenega operaterja sta ponudba ugodnih cenovnih storitev in dobra pokritost z mobilnim signalom. Na vprašanje, zakaj so izbrali določenega mobilnega operaterja, je 48 odstotkov vprašanih odgovorilo z dobro pokritostjo mobilnega omrežja, za 41 odstotkov pa so ključne nizke cene. Za zamenjavo operaterja se je 44 odstotkov vprašanih odločilo zaradi nižjih cen, 32 odstotkov pa zaradi slabe pokritosti.

Pri izbiri mobilnih telefonov je najpomembnejši faktor blagovna znamka telefona. V poprečju je 46 odstotkov vprašanih je odgovorilo, da je bila njihova izbira spontana, med mladimi (16-24 let) je bil ta odstotek celo višji (52 odstotkov). Imenu blagovne znamke sledita kvaliteta in vzdržljivost, šele na to cena in oblika telefona. Na vprašanje, zakaj nimajo mobilnega telefona, je 49 odstotkov neuporabnikov odgovorilo, da si mobilne telefonije ne morejo privoščiti, 30 odstotkov pa mobilne telefonije do sedaj ni potrebovalo.

Glasovne komunikacije zajemajo najpomembnejši del ponujenih storitev, vprašani pa so zatrdili, da bodo v prihodnosti tovrstno komunikacijo uporabljali v še večji meri. Za uporabo podatkovnih storitev je eden od petih vprašanih uporabnikov zatrdil, da jih je uporabil v prejšnjem mesecu. Velike razlike na tem področju so glede na posamezno tržišče - Rusi se največ poslužujejo vremenske napovedi, Indijcem je najpomembnejši šport, saj kar 82 odstotkov uporabnikov redno pregleduje športne rezultate, Indonezijci so navdušeni nad mobilno zabavo (63 odstotkov), Argentinci pa posegajo predvsem po novicah (58 odstotkov).

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki