marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Zabavne mobilne vsebine naj bi do leta 2009 dosegle vrednost 60 milijard $


09.05.2005
Objavil: Boštjan Lukša

Hitra širitev mobilnih vsebin, ki je povezana z rastjo uporabe 2.5 in 3G mobilnikov, naj bi do leta 2009 povečala dohodek od mobilnih vsebin na več kot 59 milijard $. To je v zadnjem poročilu razkril Jupiter Research.

Navkljub logičnim pričakovanjem, bodo vsebine namenjene odraslim, t.i. "killer app", predvidoma ustvarile le 2,2 milijardi $, gonilni sili pa naj bi bile igre na srečo ter mobilne igre, ki naj bi do leta 2009 ustvarile 19,3 in 18,5 milijarde $.

Avtor poročila, Dr. Windsor Holden, poudarja: "Loterije so prisotne v veliko državah, s pojavom na mobilnih telefonih pa bodo posegle v obliko igranja na srečo, ki se ga večina odraslih udeležuje tedensko, prav tako kot športne stave in casinoji, ki tudi prinašajo visoke zaslužke".

Dr. Holden je dodal, da mobilne igre prinašajo vedno večji zaslužek, tudi na področjih, kjer igre za računalnike in konzole šele pridobivajo tržni delež.

Še nekaj izsledkov poročila:

  • trg zabavnih mobilnih vsebin bo v letu 2005 dosegel 17,6 milijard, kar je 71 % porast v primerjavi z letom 2004,
  • za igrami na srečo (33 %) in mobilnimi igrami (31 %) bodo najbolj popularni zabavni servisi glasba (16 %) in šport (8 %),
  • mobilne melodije, ki trenutno predstavljajo 31 % prihodkov med zabavnimi mobilnimi vsebinami, bodo do leta 2009 predstavljale le še okrog 8 %.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki