marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Zabavne mobilne vsebine naj bi do leta 2009 dosegle vrednost 60 milijard $


09.05.2005
Objavil: Boštjan Lukša

Hitra širitev mobilnih vsebin, ki je povezana z rastjo uporabe 2.5 in 3G mobilnikov, naj bi do leta 2009 povečala dohodek od mobilnih vsebin na več kot 59 milijard $. To je v zadnjem poročilu razkril Jupiter Research.

Navkljub logičnim pričakovanjem, bodo vsebine namenjene odraslim, t.i. "killer app", predvidoma ustvarile le 2,2 milijardi $, gonilni sili pa naj bi bile igre na srečo ter mobilne igre, ki naj bi do leta 2009 ustvarile 19,3 in 18,5 milijarde $.

Avtor poročila, Dr. Windsor Holden, poudarja: "Loterije so prisotne v veliko državah, s pojavom na mobilnih telefonih pa bodo posegle v obliko igranja na srečo, ki se ga večina odraslih udeležuje tedensko, prav tako kot športne stave in casinoji, ki tudi prinašajo visoke zaslužke".

Dr. Holden je dodal, da mobilne igre prinašajo vedno večji zaslužek, tudi na področjih, kjer igre za računalnike in konzole šele pridobivajo tržni delež.

Še nekaj izsledkov poročila:

  • trg zabavnih mobilnih vsebin bo v letu 2005 dosegel 17,6 milijard, kar je 71 % porast v primerjavi z letom 2004,
  • za igrami na srečo (33 %) in mobilnimi igrami (31 %) bodo najbolj popularni zabavni servisi glasba (16 %) in šport (8 %),
  • mobilne melodije, ki trenutno predstavljajo 31 % prihodkov med zabavnimi mobilnimi vsebinami, bodo do leta 2009 predstavljale le še okrog 8 %.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki