marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNaraščajoč vpliv nosljive tehnologije na spremljanje osebnega zdravja
09.05.2025

V zadnjem desetletju so se nosljive pametne naprave razvile v prefinjena orodja, ki pomagajo pri spremljanju fizioloških znakov in zgodnjem odkrivanju bolezni. Vključitev tovrstnih tehnologij v vsakdan posameznikov in zdravstvenega osebja tako predstavlja revolucijo v spremljanju zdravja.

slikaGooglov Gemini prihaja v avtomobile in pametne ure Wear OS
07.05.2025

Izvršni direktor družbe Google Sundar Pichai je napovedal, da podjetje pripravlja uvedbo sistema Gemini v vaš avtomobil in pametno uro. Prve bo dosegel prek sistema Android Auto, druge pa v operacijskem sistemu Wear OS. Pichai je omenil tudi tablične računalnike in slušalke, ki bodo "še letos" dobili nadgradnjo Google Assistant na Gemini.

slikaApple bo vse ameriške iPhone izdeloval v Indiji
05.05.2025

Apple namerava proizvodnjo iPhonov, ki se prodajajo v ZDA, prenesti v Indijo, je poročal časnik Financial Times. Po navedbah virov je razlog za to trgovinska vojna predsednika Donalda Trumpa s Kitajsko, ki se nadaljuje in sili podjetje iz Cupertina, da poišče ekonomsko ugodnejšo rešitev.

slikaSamsung razširja neposreden dostop do UI pomočnika s stranskim gumbom na seriji Galaxy A
02.05.2025

Samsung je napovedal, da bodo izbrane naprave Galaxy A serije kmalu podpirale aktivacijo UI pomočnika prek stranskega gumba, s čimer bo priljubljena funkcija iz Galaxy S serije dostopna širšemu krogu uporabnikov in bo še dodatno uresničevala Samsung vizijo demokratizacije najnovejših izkušenj z umetno inteligenco.

članki

Zabavne mobilne vsebine naj bi do leta 2009 dosegle vrednost 60 milijard $


09.05.2005
Objavil: Boštjan Lukša

Hitra širitev mobilnih vsebin, ki je povezana z rastjo uporabe 2.5 in 3G mobilnikov, naj bi do leta 2009 povečala dohodek od mobilnih vsebin na več kot 59 milijard $. To je v zadnjem poročilu razkril Jupiter Research.

Navkljub logičnim pričakovanjem, bodo vsebine namenjene odraslim, t.i. "killer app", predvidoma ustvarile le 2,2 milijardi $, gonilni sili pa naj bi bile igre na srečo ter mobilne igre, ki naj bi do leta 2009 ustvarile 19,3 in 18,5 milijarde $.

Avtor poročila, Dr. Windsor Holden, poudarja: "Loterije so prisotne v veliko državah, s pojavom na mobilnih telefonih pa bodo posegle v obliko igranja na srečo, ki se ga večina odraslih udeležuje tedensko, prav tako kot športne stave in casinoji, ki tudi prinašajo visoke zaslužke".

Dr. Holden je dodal, da mobilne igre prinašajo vedno večji zaslužek, tudi na področjih, kjer igre za računalnike in konzole šele pridobivajo tržni delež.

Še nekaj izsledkov poročila:

  • trg zabavnih mobilnih vsebin bo v letu 2005 dosegel 17,6 milijard, kar je 71 % porast v primerjavi z letom 2004,
  • za igrami na srečo (33 %) in mobilnimi igrami (31 %) bodo najbolj popularni zabavni servisi glasba (16 %) in šport (8 %),
  • mobilne melodije, ki trenutno predstavljajo 31 % prihodkov med zabavnimi mobilnimi vsebinami, bodo do leta 2009 predstavljale le še okrog 8 %.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki