marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Zabavne mobilne vsebine naj bi do leta 2009 dosegle vrednost 60 milijard $


09.05.2005
Objavil: Boštjan Lukša

Hitra širitev mobilnih vsebin, ki je povezana z rastjo uporabe 2.5 in 3G mobilnikov, naj bi do leta 2009 povečala dohodek od mobilnih vsebin na več kot 59 milijard $. To je v zadnjem poročilu razkril Jupiter Research.

Navkljub logičnim pričakovanjem, bodo vsebine namenjene odraslim, t.i. "killer app", predvidoma ustvarile le 2,2 milijardi $, gonilni sili pa naj bi bile igre na srečo ter mobilne igre, ki naj bi do leta 2009 ustvarile 19,3 in 18,5 milijarde $.

Avtor poročila, Dr. Windsor Holden, poudarja: "Loterije so prisotne v veliko državah, s pojavom na mobilnih telefonih pa bodo posegle v obliko igranja na srečo, ki se ga večina odraslih udeležuje tedensko, prav tako kot športne stave in casinoji, ki tudi prinašajo visoke zaslužke".

Dr. Holden je dodal, da mobilne igre prinašajo vedno večji zaslužek, tudi na področjih, kjer igre za računalnike in konzole šele pridobivajo tržni delež.

Še nekaj izsledkov poročila:

  • trg zabavnih mobilnih vsebin bo v letu 2005 dosegel 17,6 milijard, kar je 71 % porast v primerjavi z letom 2004,
  • za igrami na srečo (33 %) in mobilnimi igrami (31 %) bodo najbolj popularni zabavni servisi glasba (16 %) in šport (8 %),
  • mobilne melodije, ki trenutno predstavljajo 31 % prihodkov med zabavnimi mobilnimi vsebinami, bodo do leta 2009 predstavljale le še okrog 8 %.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki