marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Vodafone podaljšal garancijo


25.04.2005
Objavil: Andrej Bergant

Vodafone Grčija ponuja dve leti garancije za vse Vodafone Live! mobilne telefone in dodatno opremo. Pa ne samo aparati in oprema, tudi vse Vodafone baterije za mobilne telefone, prodane v Vodafone trgovinah, imajo trimesečno garancijo.

Garancija tako za mobilne telefone in opremo, kot tudi za baterije velja za vse izdelke, kupljene po 18. aprilu, izdelki kupljeni pred tem dnem, pa te garancije nimajo. Pri Vodafonu je ta ponudba del strategije osredotočanja na uporabnika. S tem želijo čim bolj zadovoljiti kupca, tako med kot tudi po nakupu telefona. Po drugi strani pa bi to znal biti le način pomirjanja kupcev, ki prinesejo nazaj zanič telefon. Namesto da ga kupcu zamenjajo, ga le popravijo, kar je v večini primerov ceneje.

Vsekakor je to dobra poteza Vodafona, ki bi je bili zelo veseli tudi od slovenskega Vodafone partnerja.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki