marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

slikaProdaja zložljivih telefonov v Evropi raste, HONOR pa krepi svoj položaj na trgu
08.09.2025

Najnovejše poročilo raziskovalnega podjetja Counterpoint razkriva, da evropski trg zložljivih pametnih telefonov vstopa v fazo dinamične rasti. K širjenju prispevajo tehnološke inovacije, večja vzdržljivost naprav ter vse bolj raznolika ponudba modelov v različnih cenovnih razredih.

članki

Vodafone podaljšal garancijo


25.04.2005
Objavil: Andrej Bergant

Vodafone Grčija ponuja dve leti garancije za vse Vodafone Live! mobilne telefone in dodatno opremo. Pa ne samo aparati in oprema, tudi vse Vodafone baterije za mobilne telefone, prodane v Vodafone trgovinah, imajo trimesečno garancijo.

Garancija tako za mobilne telefone in opremo, kot tudi za baterije velja za vse izdelke, kupljene po 18. aprilu, izdelki kupljeni pred tem dnem, pa te garancije nimajo. Pri Vodafonu je ta ponudba del strategije osredotočanja na uporabnika. S tem želijo čim bolj zadovoljiti kupca, tako med kot tudi po nakupu telefona. Po drugi strani pa bi to znal biti le način pomirjanja kupcev, ki prinesejo nazaj zanič telefon. Namesto da ga kupcu zamenjajo, ga le popravijo, kar je v večini primerov ceneje.

Vsekakor je to dobra poteza Vodafona, ki bi je bili zelo veseli tudi od slovenskega Vodafone partnerja.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki