marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

Predigra


21.04.2005
Objavil: Thomas Bergant

Predigra je nova storitev, ki jo ponuja Si.mobil - Vodafone na svojem portalu Vodafone live!. Storitev omogoča, da se namesto čakalnega tona, ki se pojavlja ob vsakem klicu, kličočemu predvaja glasba ali zvočni efekt po uporabnikovi izbiri. Predigra je na voljo tako naročnikom kot tudi Halo uporabnikom za 300 tolarjev.

Uporabnik, ki si želi nastaviti izbrano Predigro, naj se poda na portal Vodafone live!, nato pa med “Melodijami in Slikami” izbere storitev »Predigra«. Predigre so razdeljene v skupine, katerih ime samo uporabniku pove, kakšne melodije se skrivajo v njih. Ko uporabnik kupi novo Predigro, mu sistem ponudi možnost, da jo nastavi kot privzeto melodijo za vse, ki ga kličejo. Sistem ga bo sam vodil skozi proces nakupa in nastavitve. Svojo Predigro si lahko nastavi vsak uporabnik, ki mu mobilni telefon omogoča dostop do wap portala (Vodafone live!).

Vsaka Predigra stane 300 tolarjev. Uporabnik si jo lahko nastavi, zamenja in uporabi neštetokrat, saj mu Predigra ne bo potekla; ko jo enkrat kupi, je njegova za vedno. Uporabnik ima lahko kupljenih več Prediger, aktivna pa je vedno tista, ki jo uporabnik nastavi sam. Če se uporabnik odloči, da Predigre ne želi več uporabljati, se lahko od storitve odjavi; v 24-ih urah se bo kot ton zvonjenja povrnil »standardni« ton. Uporabnik bo lahko namestil katero koli izmed že kupljenih Prediger, ko si bo to spet zaželel.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki