marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaMednarodna klinična študija potrjuje učinkovitost treninga vida AmblyoPlay
24.12.2025

Podjetje Smart Optometry je doseglo velik mejnik. Učinkovitost aplikacije AmblyoPlay za trening vida, je bila klinično dokazana v Turčiji. Gre za prvo strokovno recenzirano znanstveno študijo, ki je po šestih mesecih kontroliranega kliničnega testiranja pri otrocih z ambliopijo, potrdila konkretne izboljšave vidnih in motorično-koordinacijskih funkcij.

slikaTrendi na trgu pametnih telefonov za leto 2026
22.12.2025

Prihodnje leto bo v Evropo prineslo nov razvojni skok na področju pametnih telefonov. Podatki kažejo, da uporabniki pričakujejo naprave, ki niso le hitre in odporne, temveč tudi zmogljivejše, z daljšo življenjsko dobo baterije, večjo kakovostjo fotografij in večjo podporo umetne inteligence. Na te trende odgovarja tudi prihajajoča serija HONOR Magic8, napovedana za januar 2026.

slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

članki

Sony Ericsson - poslovni rezultati v prvem trimesečju 2005


20.04.2005
Objavil: Thomas Bergant

Podjetji Sony in Ericsson sta danes objavili finančne rezultate za njuno skupno podjetje Sony Ericsson Mobile Communications AB (Sony Ericsson) za prvo trimesečje 2005 z zaključkom 31.03.2005.

Iz podatkov je razvidno, da je Sony Ericsson v prvem četrtletju dobavil 9.4 milijonov mobilnih telefonskih aparatov, kar pomeni 7% rast glede na enako obdobje lani. Prodaja je v prvem četrtletju dosegla 1.289 milijonov EUR, kar pomeni 4% padec v primerjavi z enakim obdobjem v lanskem letu. Poslovni izid pred obdavčitvijo je znašal 70 milijon EUR, kar predstavlja 27 milijonov EUR nižji rezultat v primerjavi z enakim lanskim obdobjem. Čisti poslovni izid pa z 32 milijoni EUR predstavlja 50 milijonov EUR nižji rezultat glede na enako lansko obdobje.

V skladu s pričakovanji je bila rast v četrtletju zmerna. Na tržišču se je tokrat odražal tudi običajen sezonski vpliv. Tržišče zahodne Evrope je rahlo upadlo, na finančni rezultat pa je vplival tudi povečanje prodaje mobilnih telefonov v predplačniškem sistemu, hkrati pa je splošno kopičenje zalog v prodajnih kanalih v četrtem trimesečju in prenos v prvo trimesečje pomenilo bolj konkurenčno okolje na trgu kot pred letom.

Sony Ericssonovo znižanje povprečne prodajne cene je delno posledica že omenjenih splošnih tržnih pogojev, delno pa tudi zrelosti cele linije izdelkov, saj je bilo v četrtem trimesečju na novo predstavljenih manj izdelkov. Podjetje je nadaljevalo z investicijami v svoj portfelj izdelkov in razvoj blagovne znamke, pri čemer je obdržalo kosmate marže na enakem nivoju.

“Vznemirljivi in inovativni izdelki, ki smo jih predstavili v prvem trimesečju, so bili dobro sprejeti in nam zagotavljajo močan portfelj za celo leto«, pravi Miles Flint, predsednik podjetja Sony Ericsson. “Verjamemo, da je na tržišču prisoten dober potencial rasti, tako pri novih naročnikih kot tudi pri tistih uporabnikih, ki nadgrajujejo svoje mobilne telefone. Povečane investicije, ki so v teku, bodo pomagale graditi našo blagovno znamko in dvigniti moč našega portfelja izdelkov, zato bomo lahko še vedno našim uporabnikom predstavljali nove vznemirljive izdelke.”

V prvem trimesečju je Sony Ericsson najavil veliko novih izdelkov, med drugim dva nova 3G UMTS telefona, Sony Ericssonov prvi telefon z vgrajeno kamero s kar 2 milijonoma slikovnih pik in samodejnim nastavljanjem ostrine, novi glasbeni telefon z blagovno znamko Walkman®, ter še nekaj drugih telefonov in dodatne opreme, ki bo na razpolago tekom drugega in tretjega trimesečja. Sony Ericsson je začel v Evropi prodajati modela T290 in K300. Podjetje Sony Ericsson je v tem obdobju prav tako vstopilo v pomembno globalno športno sponzorstvo z organizacijo Women’s Tennis Association Tour, ki se sedaj imenuje Sony Ericsson WTA Tour.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki