marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei predstavil izboljšave pametne ure Watch D2
04.09.2025

Na kongresu Evropskega kardiološkega društva (ESC) 2025 je Huawei predstavil pomembne izboljšave pametne ure Watch D2. Ta nosljiva naprava je edina pametna ura, ki z napihljivim paščkom natančno meri krvni tlak na zapestju. Glavni poudarek so najsodobnejše tehnologije za merjenje krvnega tlaka in zaznavanje aritmije, ki uporabnikom omogočajo udoben in natančen vpogled v zdravje.

slikaHONOR na Ljubljanskem gradu predstavil najtanjši zložljivi pametni telefon Magic V5
01.09.2025

HONOR je pretekli teden na slavnostnem dogodku na Ljubljanskem gradu premierno predstavil svoj najnovejši tehnološki mejnik – HONOR Magic V5, ki je najtanjši pametni telefon z notranjim zložljivim zaslonom na svetu.

slikaOd vesoljskih materialov do vsakdanjih prask: vpogled v vzdržljivost HONOR Magic V5
29.08.2025

S trendom vse tanjših pametnih telefonov ostaja ena največjih skrbi njihova vzdržljivost – še posebej pri zložljivih modelih. HONOR je pred kratkim predstavil najnovejšega paradnega konja, HONOR Magic V5, ki ponuja neprekosljivo produktivnost v izjemno tankem in lahkem ohišju.

slikaHuawei bo kmalu predstavil več novih izdelkov
27.08.2025

Čeprav je minilo komaj nekaj mesecev od zadnje odmevne predstavitve, pri Huaweiu ne upočasnjujejo iskanja inovacij. Ravnokar so za 19. september napovedali globalni dogodek v Parizu »Ride The Wind«, kjer bodo kot nesporni pionirji razvoja nosljivih tehnologij predstavili serijo Huawei Watch GT 6.

članki

Angleški najstniki porabijo veliko za mobilne melodije


11.04.2005
Objavil: Mojca Giacomelli

Najnovejša raziskava angleškega podjetja Mobile Youth je pokazala, da bodo angleški najstniki za mobilne melodije, zabavne odzivnike in cele pesmi porabili kar 220 milijonov evrov.

Prodaja glasbenih zgoščenk je še vedno v upadanju, Mobile Youth pa ugotavlja, da so mobilne melodije postale prodajna uspešnica za glasbene založbe pred predstavitvijo novih zgoščenk. Analitiki namreč verjamejo, da bo v prihodnosti imelo predvajanje melodij na mobilnikih pomembno vlogo pri tem, kako se bo glasba razvijala in prodajala.

Na podlagi raziskave so prišli do ugotovitve, da angleški najstnik tako letno porabi kar 38 evrov za mobilne melodije. Prepričani so tudi, da bi v primeru nadaljnega zatona glasbenih zgoščenk za izvajalce bilo lažje predstaviti melodijo za mobilnik kot pa novo zgoščenko.

Na globalnem trgu se za mobilne melodije porabi kar tri milijarde evrov, v skupni prodaji vseh vrst glasbe pa le-to zavzema kar 16 odstotkov. Napovedujejo, da se bo do leta 2007 ta odstotek povzpel skoraj na četrtinski delež.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki