marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaAli Apple odpira NFC za tretje ponudnike?
24.04.2024

Prejšnji mesec je izšel iOS 17.4 z velikimi spremembami za lastnike iPhonov v Evropski Uniji, vključno z možnostjo uporabe trgovin z aplikacijami tretjih oseb ter plačevanja aplikacij in storitev zunaj Applove trgovine App Store.

slikaNubia vstopa na šest novih trgov
22.04.2024

ZTE-jeva hčerinska družba nubia ponuja nekaj zelo zanimivih pametnih telefonov, vključno z nedavno predstavljenim nubia Flip, najcenejšim zložljivim telefonom na svetu, za katerega je znamka v začetku tega meseca začela sprejemati mednarodna prednaročila.

slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

članki

Angleški najstniki porabijo veliko za mobilne melodije


11.04.2005
Objavil: Mojca Giacomelli

Najnovejša raziskava angleškega podjetja Mobile Youth je pokazala, da bodo angleški najstniki za mobilne melodije, zabavne odzivnike in cele pesmi porabili kar 220 milijonov evrov.

Prodaja glasbenih zgoščenk je še vedno v upadanju, Mobile Youth pa ugotavlja, da so mobilne melodije postale prodajna uspešnica za glasbene založbe pred predstavitvijo novih zgoščenk. Analitiki namreč verjamejo, da bo v prihodnosti imelo predvajanje melodij na mobilnikih pomembno vlogo pri tem, kako se bo glasba razvijala in prodajala.

Na podlagi raziskave so prišli do ugotovitve, da angleški najstnik tako letno porabi kar 38 evrov za mobilne melodije. Prepričani so tudi, da bi v primeru nadaljnega zatona glasbenih zgoščenk za izvajalce bilo lažje predstaviti melodijo za mobilnik kot pa novo zgoščenko.

Na globalnem trgu se za mobilne melodije porabi kar tri milijarde evrov, v skupni prodaji vseh vrst glasbe pa le-to zavzema kar 16 odstotkov. Napovedujejo, da se bo do leta 2007 ta odstotek povzpel skoraj na četrtinski delež.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki