marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

slikaKonec nenehnega polnjenja telefona: HONOR napovedal 7,500 mAh baterijo
17.12.2025

V zadnjem desetletju se je vzdržljivost baterije v pametnih telefonih skoraj podvojila – z okoli 3.000 mAh leta 2015 na današnjih 6.000 mAh in več. Nov korak sledi v začetku leta 2026, ko HONOR napoveduje prihod HONOR Magic8 Lite z baterijo 7.500 mAh ter HONOR Magic8 Pro z 6.270 mAh, kar postavlja nov standard vzdržljivosti.

slikaSamsung je predstavil uporabniški vmesnik One UI 8.5 Beta za
15.12.2025

Samsung je napovedal program beta One UI 8.5, ki uvaja nove in enostavnejše načine za ustvarjanje, povezovanje in varnost. Uporabniški vmesnik One UI 8.5 uporabnikom omogoča, da dosežejo več z manj truda, saj vključuje nadgradnje, ki omogočajo bolj tekoče delovanje, upravljanje naprav in izboljšano varnost.

slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

članki

Slab klicni center vodi k menjavi operaterja


27.03.2005
Objavil: Dare Gliha

Mobilni uporabniki v Veliki Britaniji hitro zamenjajo operaterja, če njegov klicni center ni dovolj poučen ter strokoven, je razkrila nedavna študija podjetja Corizon.

Tako so še razkrili, da je skoraj 20 odstotkov uporabnikov mobilne telefonije v Veliki Britaniji zamenjalo ponudnika vsaj enkrat, kot rezultat slabe pomoči operaterjevega klicnega centra. Predvsem to pa operaterjem predstavlja velik problem na trgih, kjer je mobilna penetracija skoraj 100 odstotna. Ukrepe pa so že sprejeli pri operaterju O2, saj bodo v naslednjih dveh letih v svojem klicnem centru zaposlili okoli 2000 ljudi.

Spletna raziskava je še razkrila, da je kar 25 odstotkov vprašanih med 18. in 29. letom (le-ti so ključni segment v mobilni industriji) zamenjalo operaterja zaradi slabih odgovorov klicnega centra. 40 odstotkov vprašanih pa je bilo s pomočjo nezadovolnjih, tretjina pa je na pogovor čakalo vsaj 10 minut.

Glavni razlogi, ki so jih navedli za nezadovoljstvo, pa so bili predolgo čakanje, ponavljanje vprašanja več agentom ter pomanjkanje znanja pri vprašanjih operaterjev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki