marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaProslavite tisto, kar traja: nova praznična kampanja HONOR
12.12.2025

HONOR je v decembru predstavil praznično kampanjo »Proslavite tisto, kar traja«, ki izpostavlja moč skupnih trenutkov ter zanesljive naprave HONOR Magic V5 in serijo HONOR 400. Najnovejši zložljivi model in vzdržljivi telefoni serije 400 uporabnikom omogočajo, da brez skrbi ujamejo zimske spomine, napredne AI funkcije pa poskrbijo, da praznični utrinki ostanejo jasni v vseh svetlobnih pogojih.

slikaTelekom Slovenije med tehnološko najnaprednejšimi telekomunikacijskimi podjetji v Evropi
10.12.2025

Telekom Slovenije je uspešno zaključil enega najzahtevnejših tehnoloških projektov v tem desetletju. S celovito prenovo jedrnega dela mobilnega omrežja se je uvrstil v sam evropski vrh tehnološke razvitosti. Ta strateška naložba omogoča vzpostavitev samostojnega 5G omrežja, napredno virtualizacijo z rezinjenjem omrežja ter še hitrejši in odzivnejši mobilni širokopasovni dostop.

slikaSeriji Samsung Galaxy S in Z postavljata nove standarde vzdržljivosti in dolgoživosti
10.12.2025

Naši pametni telefoni so več kot le naprave. So naši osebni podatkovni centri. Običajno jih primemo v roke takoj po tem, ko prižgemo kavni aparat, in nazadnje, preden si zvečer umijemo zobe. Samsung razume to globoko povezanost in je seriji Galaxy S in Z zasnoval tako, da nista zgolj vrhunska pripomočka.

slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

članki

Slab klicni center vodi k menjavi operaterja


27.03.2005
Objavil: Dare Gliha

Mobilni uporabniki v Veliki Britaniji hitro zamenjajo operaterja, če njegov klicni center ni dovolj poučen ter strokoven, je razkrila nedavna študija podjetja Corizon.

Tako so še razkrili, da je skoraj 20 odstotkov uporabnikov mobilne telefonije v Veliki Britaniji zamenjalo ponudnika vsaj enkrat, kot rezultat slabe pomoči operaterjevega klicnega centra. Predvsem to pa operaterjem predstavlja velik problem na trgih, kjer je mobilna penetracija skoraj 100 odstotna. Ukrepe pa so že sprejeli pri operaterju O2, saj bodo v naslednjih dveh letih v svojem klicnem centru zaposlili okoli 2000 ljudi.

Spletna raziskava je še razkrila, da je kar 25 odstotkov vprašanih med 18. in 29. letom (le-ti so ključni segment v mobilni industriji) zamenjalo operaterja zaradi slabih odgovorov klicnega centra. 40 odstotkov vprašanih pa je bilo s pomočjo nezadovolnjih, tretjina pa je na pogovor čakalo vsaj 10 minut.

Glavni razlogi, ki so jih navedli za nezadovoljstvo, pa so bili predolgo čakanje, ponavljanje vprašanja več agentom ter pomanjkanje znanja pri vprašanjih operaterjev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki