marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNubia vstopa na šest novih trgov
22.04.2024

ZTE-jeva hčerinska družba nubia ponuja nekaj zelo zanimivih pametnih telefonov, vključno z nedavno predstavljenim nubia Flip, najcenejšim zložljivim telefonom na svetu, za katerega je znamka v začetku tega meseca začela sprejemati mednarodna prednaročila.

slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

slikaPreizkus Galaxy AI je na voljo uporabnikom prek osvežene aplikacije Try Galaxy
15.04.2024

Samsung, spodbujen z umetno inteligenco, je naredil pomembne posodobitve aplikacije Try Galaxy, ki vključuje funkcije, kot so Sprotni prevod (Live Translate), Pomoč za pisanje (Chat Assist), Pomoč za zapiske (Note Assist), Pomoč pri fotografiranju (Photo Assist) in Iskanje v Googlu z obkroževanjem (Circle to Search with Google), kar omogoča preizkus AI v več napravah.

članki

Slab klicni center vodi k menjavi operaterja


27.03.2005
Objavil: Dare Gliha

Mobilni uporabniki v Veliki Britaniji hitro zamenjajo operaterja, če njegov klicni center ni dovolj poučen ter strokoven, je razkrila nedavna študija podjetja Corizon.

Tako so še razkrili, da je skoraj 20 odstotkov uporabnikov mobilne telefonije v Veliki Britaniji zamenjalo ponudnika vsaj enkrat, kot rezultat slabe pomoči operaterjevega klicnega centra. Predvsem to pa operaterjem predstavlja velik problem na trgih, kjer je mobilna penetracija skoraj 100 odstotna. Ukrepe pa so že sprejeli pri operaterju O2, saj bodo v naslednjih dveh letih v svojem klicnem centru zaposlili okoli 2000 ljudi.

Spletna raziskava je še razkrila, da je kar 25 odstotkov vprašanih med 18. in 29. letom (le-ti so ključni segment v mobilni industriji) zamenjalo operaterja zaradi slabih odgovorov klicnega centra. 40 odstotkov vprašanih pa je bilo s pomočjo nezadovolnjih, tretjina pa je na pogovor čakalo vsaj 10 minut.

Glavni razlogi, ki so jih navedli za nezadovoljstvo, pa so bili predolgo čakanje, ponavljanje vprašanja več agentom ter pomanjkanje znanja pri vprašanjih operaterjev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki