marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDo boljšega zdravja kar med spanjem z uro Galaxy Watch
30.06.2025

Ko gre za vaše zdravje, lahko že majhne spremembe naredijo veliko razliko. Vsaka drobna izboljšava vaših vsakodnevnih navad prispeva k celostnemu boljšemu počutju, naslednja generacija ur Galaxy Watch pa vam bo pri tem še učinkoviteje pomagala z naborom novih funkcij za boljši spanec, zdravje srca, telesno pripravljenost in prehrano.

slikaHuaweieva dobava nosljivih naprav presegla 200 milijonov
27.06.2025

Poročilo raziskovalnega podjetja IDC razkriva, da je v prvem četrtletju letošnjega leta Huawei zasedel prvo mesto na globalnem trgu pametnih ur in hkrati ohranil trdno rast ter vodilni položaj po obsegu prodaje na domačem, kitajskem trgu. Poleg tega je podjetje do 5. junija 2025 prodalo več kot 200 milijonov nosljivih naprav.

slikaGalaxy Unpacked 2025: Ultra doživetje je pripravljeno, da se razpre
25.06.2025

Že vrsto let Samsung Electronics oblikuje svoje naprave glede na to, kar ljudje resnično potrebujejo, kot so boljša zmogljivost, ostrejše kamere in pametnejši načini za ohranjanje povezave. Z Galaxy AI presega to, kar naprave zmorejo, gre za to, kako ljudje z njimi komunicirajo.

slikaPametna kamera telefona zdaj razume, kaj gledate, in se odzove
23.06.2025

Današnja mobilna fotografija presega zgolj visokokakovostne leče ali napredne senzorje. Zahteva popolno usklajenost strojne in programske opreme ter umetne inteligence. Zato Samsung pri razvoju kamer sledi celostnemu pristopu, kjer vsak napredek temelji na tesno povezanih tehnologijah.

članki

Slab klicni center vodi k menjavi operaterja


27.03.2005
Objavil: Dare Gliha

Mobilni uporabniki v Veliki Britaniji hitro zamenjajo operaterja, če njegov klicni center ni dovolj poučen ter strokoven, je razkrila nedavna študija podjetja Corizon.

Tako so še razkrili, da je skoraj 20 odstotkov uporabnikov mobilne telefonije v Veliki Britaniji zamenjalo ponudnika vsaj enkrat, kot rezultat slabe pomoči operaterjevega klicnega centra. Predvsem to pa operaterjem predstavlja velik problem na trgih, kjer je mobilna penetracija skoraj 100 odstotna. Ukrepe pa so že sprejeli pri operaterju O2, saj bodo v naslednjih dveh letih v svojem klicnem centru zaposlili okoli 2000 ljudi.

Spletna raziskava je še razkrila, da je kar 25 odstotkov vprašanih med 18. in 29. letom (le-ti so ključni segment v mobilni industriji) zamenjalo operaterja zaradi slabih odgovorov klicnega centra. 40 odstotkov vprašanih pa je bilo s pomočjo nezadovolnjih, tretjina pa je na pogovor čakalo vsaj 10 minut.

Glavni razlogi, ki so jih navedli za nezadovoljstvo, pa so bili predolgo čakanje, ponavljanje vprašanja več agentom ter pomanjkanje znanja pri vprašanjih operaterjev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki