marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNaraščajoč vpliv nosljive tehnologije na spremljanje osebnega zdravja
09.05.2025

V zadnjem desetletju so se nosljive pametne naprave razvile v prefinjena orodja, ki pomagajo pri spremljanju fizioloških znakov in zgodnjem odkrivanju bolezni. Vključitev tovrstnih tehnologij v vsakdan posameznikov in zdravstvenega osebja tako predstavlja revolucijo v spremljanju zdravja.

slikaGooglov Gemini prihaja v avtomobile in pametne ure Wear OS
07.05.2025

Izvršni direktor družbe Google Sundar Pichai je napovedal, da podjetje pripravlja uvedbo sistema Gemini v vaš avtomobil in pametno uro. Prve bo dosegel prek sistema Android Auto, druge pa v operacijskem sistemu Wear OS. Pichai je omenil tudi tablične računalnike in slušalke, ki bodo "še letos" dobili nadgradnjo Google Assistant na Gemini.

slikaApple bo vse ameriške iPhone izdeloval v Indiji
05.05.2025

Apple namerava proizvodnjo iPhonov, ki se prodajajo v ZDA, prenesti v Indijo, je poročal časnik Financial Times. Po navedbah virov je razlog za to trgovinska vojna predsednika Donalda Trumpa s Kitajsko, ki se nadaljuje in sili podjetje iz Cupertina, da poišče ekonomsko ugodnejšo rešitev.

slikaSamsung razširja neposreden dostop do UI pomočnika s stranskim gumbom na seriji Galaxy A
02.05.2025

Samsung je napovedal, da bodo izbrane naprave Galaxy A serije kmalu podpirale aktivacijo UI pomočnika prek stranskega gumba, s čimer bo priljubljena funkcija iz Galaxy S serije dostopna širšemu krogu uporabnikov in bo še dodatno uresničevala Samsung vizijo demokratizacije najnovejših izkušenj z umetno inteligenco.

članki

Slab klicni center vodi k menjavi operaterja


27.03.2005
Objavil: Dare Gliha

Mobilni uporabniki v Veliki Britaniji hitro zamenjajo operaterja, če njegov klicni center ni dovolj poučen ter strokoven, je razkrila nedavna študija podjetja Corizon.

Tako so še razkrili, da je skoraj 20 odstotkov uporabnikov mobilne telefonije v Veliki Britaniji zamenjalo ponudnika vsaj enkrat, kot rezultat slabe pomoči operaterjevega klicnega centra. Predvsem to pa operaterjem predstavlja velik problem na trgih, kjer je mobilna penetracija skoraj 100 odstotna. Ukrepe pa so že sprejeli pri operaterju O2, saj bodo v naslednjih dveh letih v svojem klicnem centru zaposlili okoli 2000 ljudi.

Spletna raziskava je še razkrila, da je kar 25 odstotkov vprašanih med 18. in 29. letom (le-ti so ključni segment v mobilni industriji) zamenjalo operaterja zaradi slabih odgovorov klicnega centra. 40 odstotkov vprašanih pa je bilo s pomočjo nezadovolnjih, tretjina pa je na pogovor čakalo vsaj 10 minut.

Glavni razlogi, ki so jih navedli za nezadovoljstvo, pa so bili predolgo čakanje, ponavljanje vprašanja več agentom ter pomanjkanje znanja pri vprašanjih operaterjev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki