marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung širi vizijo UI za vse
13.01.2025

Samsung je na sejmu CES 2025 predstavil svojo novo vizijo Umetna inteligenca za vse, ki se osredotoča na to, da bo UI postala vsakodnevna in vseprisotna izkušnja. Na podlagi desetletja vodilnega položaja povezanega doma Samsung izkorišča moč umetne inteligence, da bi inteligenco vnesel v vsak dan in ljudem omogočil, da izkusijo bolj oseben, vpliven in opolnomočen svet.

slikaProcesor Dimensity 9500 bo presegel prag 4 GHz
10.01.2025

MediaTek je z modelom Dimensity 9300 in njegovimi vsemi velikimi procesorskimi jedri začel novo obdobje v svoji arhitekturi čipov. Temu je sledil Dimensity 9400, ki je prav tako uporabljal arhitekturo z vsemi velikimi jedri procesorja z enako sestavo 1+3+4, zdaj pa nas je znani tipster Digital Chat Station seznanil z zasnovo procesorja prihajajočega modela Dimensity 9500.

slikaCelotna družina telefonov iPhone 17 bo imela zaslone z visoko hitrostjo osveževanja
08.01.2025

Applu je doslej uspelo, da je zaslone z visoko frekvenco osveževanja omejil za svoje modele Pro, čeprav so njegovi tekmeci z operacijskim sistemom Android uvedli frekvenco osveževanja 120 Hz tudi v telefone nižjega srednjega razreda. Vendar se bodo stvari naslednje leto morda končno spremenile.

slikaPolnjenje prek USB-C je v Evropski uniji odslej obvezno
06.01.2025

V EU je začela veljati direktiva USB-C, ki od mobilnih naprav zahteva univerzalni priključek za polnjenje. Končni cilj direktive je zmanjšati količino e-odpadkov in odpraviti razdrobljenost trga. Vendar je univerzalni priključek USB-C le en del direktive - Evropska unija želi izboljšati tudi označevanje, hitro polnjenje in zmanjšanje količine e-odpadkov.

članki

Slab klicni center vodi k menjavi operaterja


27.03.2005
Objavil: Dare Gliha

Mobilni uporabniki v Veliki Britaniji hitro zamenjajo operaterja, če njegov klicni center ni dovolj poučen ter strokoven, je razkrila nedavna študija podjetja Corizon.

Tako so še razkrili, da je skoraj 20 odstotkov uporabnikov mobilne telefonije v Veliki Britaniji zamenjalo ponudnika vsaj enkrat, kot rezultat slabe pomoči operaterjevega klicnega centra. Predvsem to pa operaterjem predstavlja velik problem na trgih, kjer je mobilna penetracija skoraj 100 odstotna. Ukrepe pa so že sprejeli pri operaterju O2, saj bodo v naslednjih dveh letih v svojem klicnem centru zaposlili okoli 2000 ljudi.

Spletna raziskava je še razkrila, da je kar 25 odstotkov vprašanih med 18. in 29. letom (le-ti so ključni segment v mobilni industriji) zamenjalo operaterja zaradi slabih odgovorov klicnega centra. 40 odstotkov vprašanih pa je bilo s pomočjo nezadovolnjih, tretjina pa je na pogovor čakalo vsaj 10 minut.

Glavni razlogi, ki so jih navedli za nezadovoljstvo, pa so bili predolgo čakanje, ponavljanje vprašanja več agentom ter pomanjkanje znanja pri vprašanjih operaterjev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki