marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

SMS sporočila praznujejo 15. rojstni dan


10.08.2007
Objavil: Sašo Mlakar

V tem času industrija mobilnih telefonov praznuje petnajsti rojstni dan SMS centra (Short Message Service Centre - SMSC), osnovne aplikacije, ki stoji za tekstovnimi sporočili.

Aplikacijo je na trg ponudila družba Acision leta 1992. Prvi SMSC je bil predstavljen kot izdelek, primarno namenjen potrebam in izboljšavi zanesljivosti razvijajoče se mobilne industrije. V tem letu je bilo sklenjenih že kar nekaj pogodb, prva pa je bila sklenjena z družbo Telenor.

V letu 1992 je SMSC verzije 1.0 imel zmožnost pošiljanja desetih sporočil v sekundi, kar je bilo kmalu preseženo z inovacijami, ki so izboljšale kapaciteto, zanesljivost in dostopnost. Do leta 1999 je mobilna industrija dočakala visoko zmogljiv SMSC, tudi družbe Acision, ki je omogočil pošiljanje 500 tekstovnih sporočil na sekundo. Sedaj je to število že močno preseženo, za 32-krat, kar je omogočil nov Acisionov IP SMSC.

Hitremu razvoju mobilne trga navkljub, pa je SMS še vedno najpomembnejša dodana vrednost operaterjev, tako na zrelih, kakor tudi na rastočih trgih. Tudi na najbolj razvitih trgih, kot je Zahodna Evropa, so SMS centri nujni za operaterje in ti se med seboj razlikujejo po visoko kvalitetnih in izboljšanih sporočilnih storitvah.

Steven van Zanen, podpredsednik trženja pri družbi Acision je dejal: »Mobilno sporočanje močno prispeva k skupnim prihodkom skoraj vsakega mobilnega operaterja na svetu in fenomenalni razvoj SMS centrov v zadnjih petnajstih letih je bil glavni razlog za splošni uspeh SMS sporočil. Kakorkoli, nismo še končali, saj pri družbi Acision vedno znova gledamo naprej in izboljšujemo zmogljivosti ter še naprej stremimo k temu, da bomo vodilni na trgu SMS sporočil.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki