marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaiPhone 16 Pro naj bi imel za 20 % svetlejši zaslon
17.05.2024

Po novih govoricah iz Kitajske, ki jih je na Weibo objavil uporabnik Instant Digital, bo imel iPhone 16 Pro, ki bo prišel konec letošnjega leta, za 20 odstotkov svetlejši zaslon kot njegov predhodnik.

slikaHONOR zasedel prvo mesto na kitajskem trgu pametnih telefonov
15.05.2024

HONOR je konec prvega četrtletja proslavil z odličnimi rezultati. Po podatkih Mednarodne podatkovne korporacije IDC (International Data Corporation, IDC) so v prvem četrtletju 2024 na Kitajskem zasedli prvo mesto na trgu pametnih telefonov.

slikaNajbolj zadovoljni so uporabniki Telekoma Slovenije
13.05.2024

Uporabniki Telekoma Slovenije trdijo, da so najbolj zadovoljni uporabniki telekomunikacijskih storitev na slovenskem trgu, kar velja tako za uporabo mobilnih kot fiksnih storitev. To so pokazali rezultati spomladanske raziskave družbe Valicon, ki je merila zadovoljstvo uporabnikov telekomunikacijskih storitev.

slikaTSMC predstavlja 1,6 nm proces z znatnim povečanjem zmogljivosti in učinkovitosti
10.05.2024

Podjetje TSMC je predstavilo svoj revolucionarni 1,6 nm proizvodni proces za izdelavo čipov, ki vključuje tudi zaledno omrežje za prenos energije, ki še izboljša učinkovitost porabe energije in gostoto tranzistorjev.

članki

Takojšnja prijava škodnega primera preko Triglavove mobilne aplikacije


06.06.2012
Objavil: Thomas Bergant

Sodobega življenja si ne moremo več predstavljati brez mobilnih telefonov in tabličnih računalnikov, ki odpirajo nove, bolj enostavne in krajše poti za rešitev raznovrstnih situacij. V Zavarovalnici Triglav so z namenom najhitrejše asistence strankam razvili mobilno aplikacijo za pomoč in pojasnila v primeru škodnih dogodkov.

Le-ta omogočajo preprosto prijavo škodnega primera, hitri dostop do informacij o mestih poslovalnic in pogodbenih serviserjev zavarovalnice, kjer lahko zavarovanci prijavijo škodo.

Ko uporabnik odpre aplikacijo, se mu na prvi strani pregledno pokažejo tri možnosti za čim bolj učinkovito ukrepanje v primeru škodnega dogodka. Prva pomoč avtomatsko ponudi telefonsko številko 112, s pritiskom na Klicni center pa uporabniki neposredno pokličejo Triglavov asistencni center. Z izbiro opcije Avtomobilske škode pa se zavarovanci glede na situacijo odločijo, ali potrebujejo pomoč v primeru nastalega dogodka, ali želijo pojasnila o načinu prijave škode in ali potrebujejo hitri dostop do lokacij za prijavo škodnega dogodka.

»Bistvena prednost nove aplikacije je v tem, da imamo na enem mestu zbrane vse informacije ki jih potrebujemo v primeru škodnega dogodka. Ker smo v času nesreče, tudi kadar gre le za materialno škodo, pod velikim stresom, se včasih težko zberemo in pravilno odreagiramo. V tem primeru je nova aplikacija v veliko pomoč, saj uporabniku že takoj ponudi postopek varnega reševanja nastale situacije, kontaktne številke za pomoč (prva pomoč, reševalci, avtovleka…) po korakih pa ga vodi tudi do za posameznika najprimernejšega načina prijave škode,« je povedal Metod Radelj, vodja izvajanja procesov škod premoženjskih zavarovanj pri Zavarovalnici Triglav.

Vodič v primeru škodnih dogodkov
V primeru škodnega dogodka aplikacija uporabniku vedno najprej ponudi pomoč oziroma vodič s pomembnimi navodili, ki posameznika skozi korake popelje do zanj najprimernejšega načina prijave posledic dogodka. Opozori ga, naj najprej poskrbi za varnost ljudi in prepreči nadaljnjo škodo, potem pa posname še nekaj fotografij nastale situacije. V naslednjem koraku aplikacija stranki svetuje, da preveri obstoječe zavarovanje in prične s popravilom (vendar tako, da se do prihoda zavarovalnega delavca – cenilca – ohranijo dokazila o obsegu škode). Poleg tega mu ponudi tudi številko za 24-urno Avtomobilsko asistenco v Sloveniji in v večini evropskih držav.

Informacije o načinu prijave škodnega primera
V tem sklopu uporabnik najprej izbere zavarovalno vrsto svojega vozila: prijava škode iz naslova kaska, prijava škode iz naslova avtomobilskega kaska – toča ali prijava škode iz naslova avtomobilske odgovornosti – AO. Nato ga na osnovi zavarovanja aplikacija preko navodil, ponudbe telefonskih številk, seznama škodnih centrov in ostalih predstavništev ter opozoril o tem, kaj potrebujemo, vodi do prijave škode, kar je mogoče storiti tudi preko spleta. Ostali načini pa so prijava pri pogodbenih servisih, telefonska prijava in obisk škodnega centra.

Hitri dostop do informacij o lokacijah za prijavo v poslovalnicah
Hitri dostop do seznama lokacij za prijavo avtomobilske škode v poslovalnicah Zavarovalnice Triglav in do podatkov o lokacijah pogodbenih serviserjev, ki so najbližje mestu škodnega dogodka, zavarovancu nudi takojšnje informacije o tem, kje lahko najhitreje prijavi dogodek, kakšen je delovni čas poslovalnic, vsebuje pa tudi povezavo za iskanje škodnega centra preko zemljevida (iskanje poteka z uporabo GPS sprejemnika oziroma WiFi in telefonskih central).

Za uporabnike Apple App Store in Android Market
Uporabniki lahko mobilno aplikacijo brezplačno namestijo preko sistemov Apple App Store in Android Market.

Več informacij je na voljo na: www.triglav.si/mobilno

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki