marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaNemčija prisilila Apple, da NFC plačevanje omogoči tudi drugim ponudnikom
18.11.2019

Apple že vse od pričetka uporabe NFC v svojih telefonih dostop do te funkcionalnosti precej omejuje, še posebej to velja za mobilno plačevanje. Vsaj v Nemčiji pa se očitno obetajo spremembe, saj je tamkajšnje sodišče z odločbo Apple prisililo v odobritev dostopa do mobilne denarnice tudi za druge stranke.

slikaBo mobilno plačevanje nadomestilo plačilne kartice?
15.11.2019

Mastercard je v najnovejši raziskavi Masterindex raziskal plačilne navade Slovencev, kjer vse pomembnejšo vlogo prevzemajo brezstična plačila. Slovenci poleg brezstične oblike plačevanja s fizičnimi karticami vse pogosteje za svoje nakupe uporabljajo mobilne telefone.

slikaProdaja pametnih ur v porastu
13.11.2019

Prodaja pametnih mobilnikov že nekaj časa stagnira, to pa ne drži za pametne ure. Prodaja le-teh je namreč čedalje višja, v tretjem četrtletju letošnjega leta je bilo tako razposlanih kar 14 milijonov kosov, kar nanese 42 odstotno rast glede na enako obdobje lani.

slikaHuawei Slovenija predstavil novosti za naš trg
11.11.2019

Huawei Slovenija je prejšnji teden v Kristalni palači ljubljanskega BTC-ja predstavil jesenske novosti, za naš trg. Telekomunikacijski gigant se tako lahko pohvali z brezžičnimi stereo slušalkami FreeBuds 3 in telefonom Nova 5T. Največ zanimanja pa sta deležni obe različici pametnih ur Huawei Watch GT 2, večja s premerom 46mm in manjša s premerom 42mm, ki na police prihaja konec novembra.

slikaSamsung in IBM predstavljata 5G mobilne rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci
08.11.2019

Samsung Electronics in IBM sta na dogodku Samsung Developer Conference 2019 predstavila novo skupno platformo, ki temelji na zmogljivosti IBM Cloud rešitve, umetni inteligenci in vključuje Samsung mobilne rešitve. Sodelovanje med družbama združuje IBM rešitve s Samsung Galaxy ekosistemom, kar omogoča nudenje vrhunskih storitev za poslovne stranke.

članki

Huawei P8 prejel nagrado evropskega združenja za sliko in zvok (EISA) na področju pametnih telefonov

Deli z ostalimi

18.08.2015
Objavil: Thomas Bergant

Evropsko združenje za sliko in zvok (EISA) je že tretje zaporedno leto podelila nagrado za “evropski potrošniški pametni telefon” blagovni znamki Huawei za najnovejši pametni telefon Huawei P8.

Huawei, vodilni svetovni ponudnik informacijske in komunikacijske tehnologije (ICT), je prejel nagrado za “evropski potrošniški pametni telefon 2015 – 2016” s strani evropskega združenja za sliko in zvok (EISA) za svoj najnovejši in vodilni pametni telefon Huawei P8. To je že tretja zaporedna zmaga Huawei v tej kategoriji.

Na podlagi uspeha lani nagrajenega pametnega telefona Ascend P7, predstavlja novi Huawei P8 vrhunec oblikovanja in funkcionalnosti serije P. Ponovno je definiral trg pametnih telefonov s pomočjo funkcij, ki so enostavne za uporabo ter navdušujejo in navdihujejo potrošnike. EISA je pohvalil Huawei za izboljšano zmogljivost fotoaparata in presenetljivo visoko kakovost tehnoloških spretnosti izdelave, ki daje tej cenovno dostopni napravi resnično sofisticiran videz. Izpostavili so tudi 2,680mAh kapaciteto baterije, f/2 objektiv, ki je bil razvit za boljšo zmogljivost v slabih svetlobnih pogojih in izjemni 5.2-inčni Full HD IPS-NEO zaslon telefona P8.

Zmogljivost fotoaparata v slabih svetlobnih pogojih omogoča potrošnikom kreativnost z možnostjo “slikanja s svetlobo” in izdelavo izjemno ostrih, visoko kontrastnih posnetkov. P8 vsebuje tudi kompakten in močan dizajn dvojne-antene ter tehnologijo hitrega preklopa, ki omogoča, da telefon sam prepozna najboljši način delovanja, zmanjšuje število klicev, ki bi bili prekinjeni zaradi tehničnih motenj in vzdržuje močnejši signal.

"Ponosni smo, da smo prejeli to nagrado že tretje leto zapored. Smo predani izzivanju industrije in revolucionaliziranju rabe pametnih telefonov – Huawei P8 je najbolj uporabniku-prijazen potrošniški pametni telefon na svetu", je povedal Glory Zhang, glavni direktor marketinga za Consumer Business Group (BG).

Avgusta 2014 je bil Huawei Ascend P7 imenovan za “evropski potrošniški pametni telefon 2014 – 2015” in je bil hvaljen zaradi lepe obdelave stekla, privlačne cene, sprednjega fotoaparata z osmimi milijoni pixlov, fotoaparatom na hrbtni strani s senzorjem s trinajstimi milijoni pikslov, bliskavico in ostalimi podpornimi funkcijami. Huawei Ascend P7 je sedaj naprodaj v več kot 100 državah, od lansiranja do danes je bilo prodanih 7 milijonov enot po celem svetu. V letu 2013 je bil Huawei nagrajen z nagrado “evropski potrošniški pametni telefon 2013 – 2014” za svoj ultra tanek 6.18mm pametni telefon Ascend P6.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki