marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Četrti Žur z razlogom za ozaveščanje mladih in promocijo SMS donatorstva


07.08.2007
Objavil: Thomas Bergant

Si.mobil – Vodafone v soboto, 25. avgusta 2007, v ljubljanskem parku Tivoli organizira že četrti Žur z razlogom. Tako mladim podarja brezplačno zabavo z DJ Umekom, ob tem pa donira humanitarnim organizacijam in spodbuja mlade, da tudi sami prispevajo prek SMS sporočil za vrstnike v stiski. Žur z razlogom je brezplačen. Prične se ob 17. in zaključi ob 23. uri.

Si.mobil – Vodafone že četrto leto zapored v akciji Žur z razlogom osvešča in spodbuja mlade k dobrodelnosti. Družba hkrati vsako leto z lastnimi donatorskimi sredstvi pomaga humanitarnim organizacijam. Prvi dve leti so pomagali Ustanovi Mali vitez, Fundaciji za pomoč mladim, ozdravljenim od raka, lani in letos pa ob zabavi spodbujajo SMS donacijo za Društvo Beli obroč za pomoč žrtvam kaznivih dejanj. Lani se je na Žuru z razlogom zbralo okrog dvajset tisoč mladih, Si.mobil – Vodafone pa je Društvu Beli obroč podaril donacijo v višini 2 milijona tolarjev (8.345,85 evrov).

Dejan Turk, predsednik uprave Si.mobila, je o Žuru z razlogom povedal: »Moje osebno vodilo pri delu in v življenju, ki ga poskušam prenesti na zaposlene, prek njih pa tudi na širše okolje, je, 'delajmo dobro in imejmo se fajn'. Žur z razlogom je odličen primer te filozofije. Prek zabave spodbujamo socialni čut in gradimo kulturo družbeno odgovornega ravnanja pri mladih. Mladi se tako zabavajo ob dobri elektronski glasbi, obenem pa po svojih močeh prek SMS donacij prispevajo k boljši prihodnosti vrstnikov v stiski.«

Pošlji SMS BELIOBROC na 1919 in prispevaj 0,96 EUR za pomoč žrtvam kaznivih dejanj!

SMS donacija je od 1. avgusta do 30. septembra 2007 omogočena uporabnikom operaterjev Si.mobil - Vodafone in Mobitel GSM/UMTS, ki se v dobrodelni namen odrečeta vsem prihodkom, povezanim s sporočili SMS iz naslova ključne besede BELIOBROC.

Si.mobil – Vodafone sponzor mladih
Si.mobil – Vodafone je uveljavljen mecen avantgardnih prireditev, ki povezujejo zabavo z ustvarjalnimi in družbeno odgovornimi pobudami. Ob DiscoNautici, osrednjem kreativno-glasbenem festivalu v regiji, Dnevu elektronike in mnogih drugih plesnoelektronskih dogodkih Si.mobil – Vodafone sponzorira tudi različne kulturne, športne in izobraževalne projekte za mlade.

Žur z razlogom je zabavna in dobrodelna prireditev, ki je nastala na pobudo operaterja Si.mobil – Vodafone in ob vrhunski zabavi mlade osvešča tudi o odgovornosti in skrbi za vrstnike.

Kot sponzorja projekta Žur z razlogom sodelujeta revija Cosmopolitan in Europlakat, izvajalec projekta je Futuristični marketing; organizator se zahvaljuje tudi mestnim oblastem, ki so pokazale razumevanje za tovrstne prireditve mladih v glavnem mestu.

Beli obroč
Beli obroč Slovenije je prostovoljno, človekoljubno, nepolitično in nepridobitno društvo, ustanovljeno z namenom pomagati žrtvam kaznivih dejanj. V Beli obroč vstopajo žrtve, ki pomoč potrebujejo in tisti, ki jim jo lahko nudijo. Člani so številni strokovnjaki različnih profilov in nekatere nevladne organizacije, ki želijo s svojimi izkušnjami pomagati pri reševanju težav ljudi, ki trpijo zaradi materialnih, fizičnih ali psihičnih posledic kaznivih dejanj, predvsem tistih z elementi nasilja. Pridružujemo se besedam generalne sekretarke društva ga. Vlaste Nussdorfer: »Hvala vsem, ki podajate roko Belemu obroču Slovenije. Tudi z vašo pomočjo bomo zares uspeli vedno znova prinašati upanje v srca številnih Slovencev.«

DJ Umek
Glasbeni ambasador Žura z razlogom je eden ključnih usmerjevalcev svetovnih glasbenih trendov, s svojim ustvarjalnim nabojem pa tudi vzornik mladim, ki sicer dneve preživljajo za računalniki in na športnih igriščih. Prekaljeni didžej in glasbeni producent je maja v Križankah zagnal novo mednarodno glasbeno platformo 1605 – Sixteenofive, s katero se s somišljeniki že širi po novih zvočnih prostranstvih. Temeljita prenova zvoka, kateri se intenzivno posveča zadnja leta, je bila za tako uveljavljenega glasbenika tvegana poteza, hkrati pa edini način, da ne zaspi na lovorikah, ampak znova pokaže, da sodi med ključne plesnoelektronske mojstre, ki so tudi v tretjem tisočletju sposobni širiti zvočne meje v še neraziskane sfere. Da je bila odločitev pravilna, potrjuje tako odziv občinstva kot kritikov, ki se odlično odzivajo tako na uspešnice, kot sta Posing As Me in Carbon Occassions, kot na medijsko manj izpostavljene izdaje, s katerimi DJ Umek definira klubski svet nove generacije.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki