marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaMeizu zapira trgovine in odpušča
16.08.2019

Meizu je očitno zašel v težave, saj iz Kitajske prihajajo novice, da zapirajo fizične trgovine in odpuščajo zaposlene. Glede na navedbe virov naj bi Meizu odpustil kar 30 odstotkov svojih zaposlenih v trgovinah, ostalo naj bi jih le še okoli 1000.

slikaSony Mobile poroča o padcu prodaje že peto četrtletje zapored
14.08.2019

Sony je objavil svoje finančne rezultate za zadnje četrtletje med aprilom in junijem (v internih dokumentih označeno kot Q1 2019). Razkrili so, da se je dohodek na letni ravni povečal za 18 odstotkov, oddelek Electronic Products & Solutions pa je zopet poročal o zmanjšanju prodaje in prihodkov iz poslovanja.

slikaHuawei predstavil porazdeljeni operacijski sistem HarmonyOS
12.08.2019

Huawei je na konferenci za razvijalce HDC predstavil operacijski sistem HarmonyOS. Sistem temelji na majhnem jedru (microkernel) in je zasnovan za zagotavljanje povezane uporabniške izkušnje na vseh napravah in v različnih načinih rabe.

slikaUporabniki bi se odrekli družbenim omrežjem v zameno za večno zasebnost osebnih podatkov
09.08.2019

Vsak četrti (38 %) potrošnik bi se odrekel profilom na družbenih omrežjih, če bi si s tem zagotovil zasebnost svojih osebnih podatkov do konca življenja. Strah okoli zaščite digitalne zasebnosti je povzročil, da so potrošniki bolj zaskrbljeni glede uporabe in deljenja svojih osebnih podatkov na internetu.

slikaHuawei po polovici leta zabeležil 23,2-odstotno rast prihodkov
07.08.2019

V prvem polletju letošnjega leta (H1 2019) je Huawei ustvaril prihodke v višini 401,3 milijarde juanov (približno 52,576 milijarde evrov), kar je 23,2 odstotka več kot leto prej. Od tega je neto dobiček znašal 8,7 odstotka.

članki

Z novo mobilno aplikacijo spletne nakupovanje preko mobilnika še enostavnejše

Deli z ostalimi

18.11.2014
Objavil: Dare Gliha

Največja slovenska spletna trgovina je v letošnjem letu uvedla številne spremembe, leto novosti pa zaokrožuje z novo nakupovalno mobilno aplikacijo. Odličen pripomoček za mobilno nakupovanje je na voljo za uporabnike operacijskih sistemov Android in iOS.

Prinaša pa tudi novost na našem trgu – aplikacija mimovste=) je namreč tudi pripomoček za primerjavo cen, saj s preprostim skeniranjem črtne kode izdelka v katerikoli klasični trgovini lahko preverite ceno istega artikla v spletni trgovini mimovrste=). Aplikacija mimovrste=) ne odgovarja samo na trend hitro rastoče uporabe mobilnih naprav, ampak sledi tudi trendu vse večje informiranosti kupcev, ki primerjajo lastnosti in cene artiklov v klasičnih in spletnih trgovinah, preden se odločijo za nakup.

Izsledki raziskav kažejo, da si ljudje nakupe želijo opraviti vedno hitreje in udobneje, kjerkoli in kadarkoli, obenem pa se pred nakupom oborožijo s številnimi informacijami. To pa zelo enostavno in vedno pogosteje storijo kar prek svojih pametnih telefonov. Podatki pravijo, da je na svetu več kot 7 milijard mobilnih telefonov*, kar pomeni, da je na svetu več mobilnih telefonov kot ljudi. Glede na raziskavo, ki jo je izvedel Google** se kar 65% aktivnosti povezanih s spletnim nakupovanjem začne prav na mobilnih napravah, večina le-teh (81%) pa se jih zgodi spontano (planirano le 19%).

Slovenski uporabniki mobilnih naprav ne zaostajajo za svetovnimi trendi, zato so si pri mimovrste=) zadali cilj ponuditi slovenskim uporabnikom orodje s katerim bodo enostavneje in hitreje prišli do informacij o artiklih ter spletni nakup izvedli kjerkoli in kadarkoli. Pri mimovrste=) v prihodnosti pričakujejo hitro rast obiska svoje spletne strani preko mobilnih naprav. Trenutno največjo slovensko spletno trgovino z mobilnih telefonov obišče 10 % obiskovalcev, beležijo pa tudi 4 % mobilnih transakcij.

mimovrste=) tako slovenskim spletnim kupcem ponuja težko pričakovano dovršeno orodje s katerim lahko 24 ur na dan brskajo po ponudbi v največji slovenski spletni trgovini ter nakupujejo ne glede na to kje so. Poleg priročnega in enostavnega brskanja po ponudbi, aplikacija svojo uporabnost nadgrajuje z izjemno funkcijo. Med obiskom klasične trgovine lahko s preprostim skeniranjem črtne kode kateregakoli artikla, uporabnik preveri ali je ta artikel na voljo tudi na mimovrste=) ter kakšna je njegova spletna cena. To je nadvse enostavno: ko v iskalniku klikne na ikono za črtno kodo, se pojavi skener, ki v trenutku v bazi mimovrste=) poišče informacije o artiklu. Aplikacija uporabniku tako takoj posreduje podatek, ali je artikel na voljo tudi v spletni trgovini mimovrste=), in še pomembneje - kakšna je njegova spletna cena.

Uporabniki aplikacije ne bodo prikrajšani za številne druge funkcije, ki so na voljo v spletni trgovini mimovrste=). Poleg brskanja po široki ponudbi največje slovenske spletne trgovine (več kot 80.000 artiklov v kar 16 oddelkih) in preverjanja podrobnosti svojega naročila, aplikacija omogoča tudi urejanje nakupovalnega seznama, lociranje najbližjega prevzemnega mesta in preverjanje odpiralnih časov štirih prevzemnih mest po Sloveniji. S svojo privlačno in moderno podobo ter enostavno in uporabniku prijazno uporabo bo aplikacija zagotovo navdušila tudi najzahtevnejše uporabnike, ki so že vešči nakupovanja prek mobilnih naprav.

Aplikacija je za uporabnike operacijskega sistema Android na voljo v trgovini Google Play.

Za uporabnike operacijskega sistema Apple iOS pa je na voljo v trgovini AppStore.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki