marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaTelekom Slovenije z Apple Watch Series 10 in Apple Watch Ultra 2
12.06.2025

Telekom Slovenije je ponudil Apple Watch Series 10, najtanjšo Apple Watch doslej, z največjim in najnaprednejšim zaslonom med vsemi urami Apple Watch, hitrejšim polnjenjem, zaznavanjem globine vode in temperature, ter Apple Watch Ultra 2.

slikaSerija HONOR 400 v Evropi dosega izjemno prodajno rast
11.06.2025

HONOR je objavil odlične začetne prodajne rezultate za novo lansirano serijo HONOR 400, ki je višja v primerjavi s prejšnjo generacijo. Ti podatki potrjujejo veliko povpraševanje potrošnikov po vrhunski tehnologiji pametnih telefonov in inovativnih AI funkcijah za mobilno fotografijo in ustvarjanje video vsebin.

slikaHuawei Watch Fit 4 Pro že v slovenskih trgovinah
09.06.2025

V slovenskih trgovinah je že na voljo najnovejša pametna ura Huawei Watch Fit 4 Pro, zadnja izmed pred kratkim predstavljenih novosti. Če se zanjo odločite do konca meseca, prejmete še brezžične slušalke FreeBuds SE 2, zato se vsekakor splača pohiteti.

slikaSamsung začenja beta program za One UI 8
06.06.2025

One UI 8 prihaja, zgodnji dostop pa je zdaj na voljo prek beta programa, ki začenja novo ero programske inteligence s pravim multimodalnim AI-agentom, zasnovanim za različne formate naprav Samsung Galaxy.

članki

Wiko vstopil na ameriško tržišče


27.05.2019
Objavil: Dare Gliha

Wiko je spomladi na mobilni konferenci najavil, da načrtuje naskok na ameriški trg. Sedaj so iz podjetja sporočili, da bodo skupaj z operaterjem Boost Mobile na tem tržišču ponudili svoj mobilnik Wiko RIDE.

"Veseli nas, da bomo v ZDA ekskliuzivno prodajali mobilnik Wiko RIDE", je povedala podpredsednica Boost Mobile za prodajo in trženje Angela Rittgers. « Naš cilj je ponuditi zanesljive mobilnike vsem potrošnikom. Prepričani smo, da bo Wiko RIDE dober dodatek našemu portfelju naprav », je še dodala.

Nad širitvijo na ameriški trg so seveda navdušeni tudi pri Wiku. Brandy Kang, predsednik Wiko USA je povedal, da ima severnoameriški trg ogromen potencial za znamko kot je Wiko. "Naša industrijska in raziskovalno-razvojna zmogljivost ter moč evropske podobe blagovne znamke odpirajo velike možnosti za zahteve lokalnih operaterjev in partnerjev. Naš cilj je, da postanemo zelo pomemben igralec v ZDA," je še dodal.

Wiko, ki izhaja iz Francije, je sedaj prisoten v več kot 30 državah v Evropi, Afriki, na Bližnjem vzhodu ter Aziji, sedaj pa še v ZDA.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki