marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaMeizu zapira trgovine in odpušča
16.08.2019

Meizu je očitno zašel v težave, saj iz Kitajske prihajajo novice, da zapirajo fizične trgovine in odpuščajo zaposlene. Glede na navedbe virov naj bi Meizu odpustil kar 30 odstotkov svojih zaposlenih v trgovinah, ostalo naj bi jih le še okoli 1000.

slikaSony Mobile poroča o padcu prodaje že peto četrtletje zapored
14.08.2019

Sony je objavil svoje finančne rezultate za zadnje četrtletje med aprilom in junijem (v internih dokumentih označeno kot Q1 2019). Razkrili so, da se je dohodek na letni ravni povečal za 18 odstotkov, oddelek Electronic Products & Solutions pa je zopet poročal o zmanjšanju prodaje in prihodkov iz poslovanja.

slikaHuawei predstavil porazdeljeni operacijski sistem HarmonyOS
12.08.2019

Huawei je na konferenci za razvijalce HDC predstavil operacijski sistem HarmonyOS. Sistem temelji na majhnem jedru (microkernel) in je zasnovan za zagotavljanje povezane uporabniške izkušnje na vseh napravah in v različnih načinih rabe.

slikaUporabniki bi se odrekli družbenim omrežjem v zameno za večno zasebnost osebnih podatkov
09.08.2019

Vsak četrti (38 %) potrošnik bi se odrekel profilom na družbenih omrežjih, če bi si s tem zagotovil zasebnost svojih osebnih podatkov do konca življenja. Strah okoli zaščite digitalne zasebnosti je povzročil, da so potrošniki bolj zaskrbljeni glede uporabe in deljenja svojih osebnih podatkov na internetu.

slikaHuawei po polovici leta zabeležil 23,2-odstotno rast prihodkov
07.08.2019

V prvem polletju letošnjega leta (H1 2019) je Huawei ustvaril prihodke v višini 401,3 milijarde juanov (približno 52,576 milijarde evrov), kar je 23,2 odstotka več kot leto prej. Od tega je neto dobiček znašal 8,7 odstotka.

članki

Wiko vstopil na ameriško tržišče

Deli z ostalimi

27.05.2019
Objavil: Dare Gliha

Wiko je spomladi na mobilni konferenci najavil, da načrtuje naskok na ameriški trg. Sedaj so iz podjetja sporočili, da bodo skupaj z operaterjem Boost Mobile na tem tržišču ponudili svoj mobilnik Wiko RIDE.

"Veseli nas, da bomo v ZDA ekskliuzivno prodajali mobilnik Wiko RIDE", je povedala podpredsednica Boost Mobile za prodajo in trženje Angela Rittgers. « Naš cilj je ponuditi zanesljive mobilnike vsem potrošnikom. Prepričani smo, da bo Wiko RIDE dober dodatek našemu portfelju naprav », je še dodala.

Nad širitvijo na ameriški trg so seveda navdušeni tudi pri Wiku. Brandy Kang, predsednik Wiko USA je povedal, da ima severnoameriški trg ogromen potencial za znamko kot je Wiko. "Naša industrijska in raziskovalno-razvojna zmogljivost ter moč evropske podobe blagovne znamke odpirajo velike možnosti za zahteve lokalnih operaterjev in partnerjev. Naš cilj je, da postanemo zelo pomemben igralec v ZDA," je še dodal.

Wiko, ki izhaja iz Francije, je sedaj prisoten v več kot 30 državah v Evropi, Afriki, na Bližnjem vzhodu ter Aziji, sedaj pa še v ZDA.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki