marketing
več | arhivpoudarjeno
HoT - Hofer TelekomHoT povečuje količine prenosa podatkov
24.05.2019

HoT, HOFER Telekom, je ob 2. obletnici še dodatno izboljšal tarife. Odslej je uporabnikom tarif HoT MAXI in HoT EXTRA na voljo še dodatnih 10 GB prenosa podatkov za uporabo v Sloveniji.

slikaV Portorožu poteka 24. NT konferenca
22.05.2019

V Portorožu od včeraj poteka 24. Microsoftova NT konferenca, največja slovenska poslovno-tehnološka prireditev. Kot najboljši dogodek B2B v regiji bo v treh dneh in z več kot 140 predavanji odkrivala najnovejše tehnološke in poslovne trende, največ pozornosti pa bo letos namenjene razvoju umetne inteligence.

slikaApple TV aplikacija in AirPlay 2 sedaj tudi na Samsung pametnih televizorjih
22.05.2019

Samsung Electronics je naznanil, da bodo vsi Samsung pametni televizorji serije 2019 in izbrani modeli serije 2018, s posodobitvijo programske opreme, vključevali tudi novo Apple TV aplikacijo (na voljo v več kot 100 državah) in podporo AirPlay 2 (na voljo v 175 državah). Uporabniki Samsung pametnih televizorjev bodo tako sedaj uživali v Apple TV kanalih ter filmih in televizijskih oddajah, ki so na voljo v iTunes medijski knjižnici.

slikaGoogle prekinil sodelovanje s Huaweijem
20.05.2019

Reuters je včeraj popoldne sporočil, da so pridobili informacije, da je Google popolnoma prekinil sodelovanje s Huaweijem. To pomeni, da bo kitajsko podjetje ostalo brez dostopa do Googlovih storitev kot sta Play Store in Gmail, posledično pa tudi brez posodobitev operacijskega sistema Android.

slikaVsak tretji uporabnik ne ve, kako zaščititi svojo zasebnost na spletu
20.05.2019

Količina osebnih podatkov, ki jih uporabniki delijo na internetu, narašča. Ob tem so nekateri sprijaznjeni z mnenjem, da so poskusi ohranjanja njihove spletne zasebnosti obsojeni na neuspeh. Družba Kaspersky Lab je v nedavni raziskavi ugotovila, da vsak tretji (32,3 %) uporabnik ne ve, kako bi celostno zaščitil svojo zasebnost na spletu.

članki

Wiko v 2019 vstopa z novima napravama ter preobrazbo znamke

Deli z ostalimi

26.02.2019
Objavil: Dare Gliha

Francoski Wiko je na novinarskem dogodku med MWC 2019 v Barceloni predstavil dva nova mobilnika serije View, novo napravo za 5G ter spremembe, ki jih uvajajo pri svoji znamki. Med njimi je najbolj odmevala njihova odločitev, da bodo še v letošnjem letu vstopili na ameriški trg.

Wiko, ki je sedaj na trgu mobilne telefonije prisoten že skoraj osem let, je trenutno prisoten na več kot 30 trgih po vsem svetu. Sedaj so najavili, da v sodelovanju z operaterjem Sprint načrtujejo vstop na tržišče v ZDA. Sporočili so, da bodo za ta trg v prihodnjih nekaj tednih predstavili nov mobilnik, kaj več informacij o njem pa niso podali.

Predstavili so tudi nekaj novosti pri svoji znamki. Pri podjetju menijo, da so sedaj dovolj zreli, da svoje delovanje ponesejo na višji nivo, kar odraža tudi njihov nov logo. Preobrazba znamke gre v smeri izboljšanja uporabniške izkušnje, hkrati pa želijo tudi slediti trendom in nameravajo tako vložiti sredstva tudi v razvoj 5G tehnologije. Rezultat slednjega je bil prikazan že na sami predstavitvi in sicer v obliki Wi-Fi routerja 5G Lynx, ki naj bi na trg prišel v prihodnjem letu. Žal kaj več teničnih informacij pri podjetju o tem modemu niso podali. Wiko s preobrazbo ni opustil osnovnega vodila, ki je ponuditi dobro tehnologijo po dostopnih cenah. Kot je poudarila Violetta Jovanović, direktorica oddelka za globalno trženje in komunikacije, pri podjetju ostajajo zvesti svojim prvotnim vrednotam, se ne spreminjajo, ampak se še bolj približujejo svojim uporabnikom.

Dva nova mobilnika, ki so jih na tiskovni konferenci predstavili sta serije View. Gre za View3 in Veiw3 Pro. Oba mobilnika ponujata zaslon od roba do roba z minimalno zarezo, ki pa še vedno ni »vgrajena« v zaslon, kot npr. pri Galaxyu S10. Imata trojno kamero, ki ima vgrajeno umetno inteligenco ter tehnologijo Google Lens always on, kar pravzaprav pomeni, da lahko iščete tudi to, kar vidite na zaslonu mobilnika. Seveda v luči sodelovanja z Googlom ne manjka niti integracija Googlovega asistena in tako glasovnih ukazov.

Oba mobilnika imata baterijo kapacitete 4000 mAh, pri podjetju pa zatrjujejo, da bosta omogočala do dva dni povprečne uporabe. Žal sem sam pri tem malenkost skeptičen, saj je povprečna uporaba za vsakega uporabnika seveda videna drugače. Če pa se vsaj približno približajo tej številki, pa so seveda na dobri poti. Pri tem jim bo pomagalo tudi sodelovanje s podjetjem SmartViser, s katerimi sodelujejo zadnja tri leta pri optimizaciji porabe baterije. Mobilnika omogočata tudi hitro polnjenje, njihovo poimenovanje tega pa je Pump Express.

View3 in View3 Pro imata osemjedrni procesor podjetja Mediatek, prvi uporablja Helio P22, zmogljivejši pa Helio P60. View3 Pro bo imel vgrajenega 6 GB pomnilnika RAM ter 128 GB prostora za uporabnika (na voljo bo še različica z 4GB/64GB), View3 pa bo na voljo samo v različici 3GB/64GB. Na voljo bo nekaj barvnih različic, View3 Pro bo imel zadnjo stran iz stekla in zrcalni okvir, kar pa ga žal naredi zelo spolzkega za uporabo. Rešitev bo uporaba ovitkov, za kar so ravno tako poskrbeli. View3 žal nima steklenega ozadja, bo pa njegova celotna izdelava taka, da bo vsaj izgled zaradi visokega sijaja podoben steklu. Stekleno ozadje na dražjem modelu bi lahko nakazovala na opcijo brezžičnega polnjenja, vendar temu ni tako. Malenkostno razočaranje, vendar bi s ceno potem prišli čez mejo 300 €. So pa vsaj pri dražjem modelu vgradili priključek USB-C.

Najavili so tudi ceno za oba nova mobilnika. View3 Pro v najdražji konfiguraciji bo v prosti prodaji stal 299 € (249 € v manj zmogljivi različici), za View3 pa bo potrebno odšteti 179 €.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki