marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaNemčija prisilila Apple da NFC plačevanje omogoči tudi drugim ponudnikom
18.11.2019

Apple že vse od pričetka uporabe NFC v svojih telefonih dostop do te funkcionalnosti precej omejuje, še posebej to velja za mobilno plačevanje. Vsaj v Nemčiji pa se očitno obetajo spremembe, saj je tamkajšnje sodišče z odločbo Apple prisililo v odobritev dostopa do mobilne denarnice tudi za druge stranke.

slikaBo mobilno plačevanje nadomestilo plačilne kartice?
15.11.2019

Mastercard je v najnovejši raziskavi Masterindex raziskal plačilne navade Slovencev, kjer vse pomembnejšo vlogo prevzemajo brezstična plačila. Slovenci poleg brezstične oblike plačevanja s fizičnimi karticami vse pogosteje za svoje nakupe uporabljajo mobilne telefone.

slikaProdaja pametnih ur v porastu
13.11.2019

Prodaja pametnih mobilnikov že nekaj časa stagnira, to pa ne drži za pametne ure. Prodaja le-teh je namreč čedalje višja, v tretjem četrtletju letošnjega leta je bilo tako razposlanih kar 14 milijonov kosov, kar nanese 42 odstotno rast glede na enako obdobje lani.

slikaHuawei Slovenija predstavil novosti za naš trg
11.11.2019

Huawei Slovenija je prejšnji teden v Kristalni palači ljubljanskega BTC-ja predstavil jesenske novosti, za naš trg. Telekomunikacijski gigant se tako lahko pohvali z brezžičnimi stereo slušalkami FreeBuds 3 in telefonom Nova 5T. Največ zanimanja pa sta deležni obe različici pametnih ur Huawei Watch GT 2, večja s premerom 46mm in manjša s premerom 42mm, ki na police prihaja konec novembra.

slikaSamsung in IBM predstavljata 5G mobilne rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci
08.11.2019

Samsung Electronics in IBM sta na dogodku Samsung Developer Conference 2019 predstavila novo skupno platformo, ki temelji na zmogljivosti IBM Cloud rešitve, umetni inteligenci in vključuje Samsung mobilne rešitve. Sodelovanje med družbama združuje IBM rešitve s Samsung Galaxy ekosistemom, kar omogoča nudenje vrhunskih storitev za poslovne stranke.

članki

Wiko v 2019 vstopa z novima napravama ter preobrazbo znamke

Deli z ostalimi

26.02.2019
Objavil: Dare Gliha

Francoski Wiko je na novinarskem dogodku med MWC 2019 v Barceloni predstavil dva nova mobilnika serije View, novo napravo za 5G ter spremembe, ki jih uvajajo pri svoji znamki. Med njimi je najbolj odmevala njihova odločitev, da bodo še v letošnjem letu vstopili na ameriški trg.

Wiko, ki je sedaj na trgu mobilne telefonije prisoten že skoraj osem let, je trenutno prisoten na več kot 30 trgih po vsem svetu. Sedaj so najavili, da v sodelovanju z operaterjem Sprint načrtujejo vstop na tržišče v ZDA. Sporočili so, da bodo za ta trg v prihodnjih nekaj tednih predstavili nov mobilnik, kaj več informacij o njem pa niso podali.

Predstavili so tudi nekaj novosti pri svoji znamki. Pri podjetju menijo, da so sedaj dovolj zreli, da svoje delovanje ponesejo na višji nivo, kar odraža tudi njihov nov logo. Preobrazba znamke gre v smeri izboljšanja uporabniške izkušnje, hkrati pa želijo tudi slediti trendom in nameravajo tako vložiti sredstva tudi v razvoj 5G tehnologije. Rezultat slednjega je bil prikazan že na sami predstavitvi in sicer v obliki Wi-Fi routerja 5G Lynx, ki naj bi na trg prišel v prihodnjem letu. Žal kaj več teničnih informacij pri podjetju o tem modemu niso podali. Wiko s preobrazbo ni opustil osnovnega vodila, ki je ponuditi dobro tehnologijo po dostopnih cenah. Kot je poudarila Violetta Jovanović, direktorica oddelka za globalno trženje in komunikacije, pri podjetju ostajajo zvesti svojim prvotnim vrednotam, se ne spreminjajo, ampak se še bolj približujejo svojim uporabnikom.

Dva nova mobilnika, ki so jih na tiskovni konferenci predstavili sta serije View. Gre za View3 in Veiw3 Pro. Oba mobilnika ponujata zaslon od roba do roba z minimalno zarezo, ki pa še vedno ni »vgrajena« v zaslon, kot npr. pri Galaxyu S10. Imata trojno kamero, ki ima vgrajeno umetno inteligenco ter tehnologijo Google Lens always on, kar pravzaprav pomeni, da lahko iščete tudi to, kar vidite na zaslonu mobilnika. Seveda v luči sodelovanja z Googlom ne manjka niti integracija Googlovega asistena in tako glasovnih ukazov.

Oba mobilnika imata baterijo kapacitete 4000 mAh, pri podjetju pa zatrjujejo, da bosta omogočala do dva dni povprečne uporabe. Žal sem sam pri tem malenkost skeptičen, saj je povprečna uporaba za vsakega uporabnika seveda videna drugače. Če pa se vsaj približno približajo tej številki, pa so seveda na dobri poti. Pri tem jim bo pomagalo tudi sodelovanje s podjetjem SmartViser, s katerimi sodelujejo zadnja tri leta pri optimizaciji porabe baterije. Mobilnika omogočata tudi hitro polnjenje, njihovo poimenovanje tega pa je Pump Express.

View3 in View3 Pro imata osemjedrni procesor podjetja Mediatek, prvi uporablja Helio P22, zmogljivejši pa Helio P60. View3 Pro bo imel vgrajenega 6 GB pomnilnika RAM ter 128 GB prostora za uporabnika (na voljo bo še različica z 4GB/64GB), View3 pa bo na voljo samo v različici 3GB/64GB. Na voljo bo nekaj barvnih različic, View3 Pro bo imel zadnjo stran iz stekla in zrcalni okvir, kar pa ga žal naredi zelo spolzkega za uporabo. Rešitev bo uporaba ovitkov, za kar so ravno tako poskrbeli. View3 žal nima steklenega ozadja, bo pa njegova celotna izdelava taka, da bo vsaj izgled zaradi visokega sijaja podoben steklu. Stekleno ozadje na dražjem modelu bi lahko nakazovala na opcijo brezžičnega polnjenja, vendar temu ni tako. Malenkostno razočaranje, vendar bi s ceno potem prišli čez mejo 300 €. So pa vsaj pri dražjem modelu vgradili priključek USB-C.

Najavili so tudi ceno za oba nova mobilnika. View3 Pro v najdražji konfiguraciji bo v prosti prodaji stal 299 € (249 € v manj zmogljivi različici), za View3 pa bo potrebno odšteti 179 €.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki