marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaTelekom Slovenije uvaja pametno denarnico VALÚ
17.06.2019

Po tem, ko je Telekom Slovenije konec leta 2018 s platformo NEO redefiniral TV-izkušnjo, v družbi nadaljujejo z redefiniranjem uporabe mobitela. Skladno s tem Telekom Slovenije ustvarja celovit ekosistem, ki bo poenostavil naša življenja na področju nakupovanja, naročanja, plačevanja, uporabe storitev pametnih mest in spletne tržnice (e-commerce).

slikaNa EMUI 9 posodobljenih že prek 80 milijonov telefonov
14.06.2019

Do prvih dni meseca junija je število uporabnikov, ki je telefon Huawei iz ene od različic EMUI 8 posodobilo na različico 9, preseglo osemdeset milijonov. Po pričakovanjih naj bi številka do konca meseca presegla sto milijonov.

slikaBo Apple na novih iPhonih uporabil USB-C?
12.06.2019

Že nekaj časa se govori, da bo Apple opustil svoj Lightning priključek in prešel na standardni USB-C. Očitno bo do tega prišlo že letos, vsaj če verjamemo namigu v beta različici prihajajočega operacijskega sistema iOS 13.

slikaSamsung naj bi Galaxy Note10 predstavil 10. avgusta
10.06.2019

Samsung je Galaxy Note9 predstavil 9. avgusta lani, zato se je pričakovalo, da bo naslednik Note10 letos ravno tako predstavljen v tem mesecu. Iz Južne Koreje pa sedaj prihaja vest, da naj bi Samsung svojega paradnega konja predstavil 10. avgusta.

slikaHuawei najavil posodobitev na EMUI 9 tudi za starejše telefone
07.06.2019

Huawei je pripravil posodobitev na EMUI 9, ki temelji na operacijskem sistemu Android 9, tudi za starejše modele telefonov. Posodobitev bo na voljo za modele iz leta 2016, kot sta Huawei Mate 9 in Huawei P10, njihovim lastnikom pa bo prinesla možnost uživati v uporabniški izkušnji najnovejšega sistema.

članki

Vsak tretji uporabnik ne ve, kako zaščititi svojo zasebnost na spletu

Deli z ostalimi

20.05.2019
Objavil: Dare Gliha

Količina osebnih podatkov, ki jih uporabniki delijo na internetu, narašča. Ob tem so nekateri sprijaznjeni z mnenjem, da so poskusi ohranjanja njihove spletne zasebnosti obsojeni na neuspeh. Družba Kaspersky Lab je v nedavni raziskavi ugotovila, da vsak tretji (32,3 %) uporabnik ne ve, kako bi celostno zaščitil svojo zasebnost na spletu.

Občutek nemoči ob težavah digitalne zasebnosti, ki mu rečemo tudi utrujenost zaradi zasebnosti (angl. privacy fatigue), pogostokrat vodi do pretiranega deljenja na družbenih omrežjih in ignoriranja varnostnih tveganj. A takšen brezbrižen odnos do spletne zasebnosti uporabnika izpostavi za lahko tarčo spletnih kriminalcev.

Internet je v današnjem času, ko devet od desetih (89,3 %) ljudi večkrat dnevno obišče splet, postal bistvena sestavina modernega življenja. Uporabniki se ob tem soočajo z velikimi izzivi, kako nadzorovati vse svoje zasebne podatke. Glede na nedavno raziskavo družbe Kaspersky Lab je skoraj vsak peti (17 %) na spletu opazil svoje zasebne podatke ali podatke o članih svoje družine, ki ne bi smeli biti javna informacija. Delež naraste na skoraj četrtino (22,3 %), ko gre za otroke, mlajše od 18 let.

Neuspešen trud postati manj opazen na spletu vodi do stanja, ki ga imenujemo utrujenost zaradi zasebnosti. Gre za pojem, povezan z življenjem pod neprestanim pritiskom in s trajnim občutkom, da tretje osebe izkoriščajo tvoje zasebne informacije, hkrati pa je vsak upor brez pomena. Nekateri celo verjamejo, da nimajo dovolj moči, da bi se uprli vdoru v svojo zasebnost. Tretjina (32,2 %) vprašanih ne ve, kako bi celostno zaščitila svojo zasebnost na spletu. Pri tem je vsak deseti (13 %) že izgubil zanimanje za iskanje načinov, kako bi lahko nadaljnje izboljšal svojo zasebnost.

Takšna nemoč ob težavah z zasebnostjo na internetu je vplivala tudi na spletno vedenje ljudi. Petina (19 %) se ne trudi za dodatno zaščito svoje zasebnosti ob brskanju po spletu na svojih napravah. Tako na primer ne čistijo redno zgodovine brskanja in ne uporabljajo posebnih dodatkov, ki zablokirajo poskuse spletnega slednja.

»Povečanje kršitve varnosti podatkov v povezavi s težavnostjo upravljanja osebnih podatkov na spletu, vodi uporabnike do občutka izgube nadzora. Hkrati se naveličajo razmišljati o svoji digitalni zasebnosti. Čeprav čarobna rešitev ne obstaja, pa poznamo veliko načinov, kako zmanjšati tveganja. Ti se začnejo z osnovno digitalno higieno, spremlja pa jih uporaba naprednih orodji in tehnologij, ki pomagajo uporabnikom urediti digitalno zasebnost,« razlaga Marina Titova, vodja produktnega marketinga za potrošnike v družbi Kaspersky Lab.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki