marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi SU7 Ultra je podrl rekord kroga za električna vozila na dirkališču Nürburgring
17.06.2025

Xiaomi EV je objavil zgodovinski dosežek: njegov serijski model Xiaomi SU7 Ultra je na dirkališču Nürburgring Nordschleife postavil rekord za najhitrejše električno vozilo višjega razreda z izjemnim časom kroga 7:04,957 minute.

slikaXiaomi in Gran Turismo napovedujeta partnerstvo
16.06.2025

Xiaomi in Polyphony Digital danes napovedujeta prelomno partnerstvo na 1. krogu Gran Turismo World Series 2025. V okviru tega sodelovanja bo Xiaomi SU7 Ultra – najzmogljivejše luksuzno električno vozilo znamke Xiaomi EV – debitiral v svetovno priznani dirkaški simulaciji Gran Turismo 7 za PlayStation 4 in PlayStation 5. Gre za prvi model znamke Xiaomi, ki bo predstavljen v tej legendarni franšizi.

slikaTelekom Slovenije z Apple Watch Series 10 in Apple Watch Ultra 2
12.06.2025

Telekom Slovenije je ponudil Apple Watch Series 10, najtanjšo Apple Watch doslej, z največjim in najnaprednejšim zaslonom med vsemi urami Apple Watch, hitrejšim polnjenjem, zaznavanjem globine vode in temperature, ter Apple Watch Ultra 2.

slikaSerija HONOR 400 v Evropi dosega izjemno prodajno rast
11.06.2025

HONOR je objavil odlične začetne prodajne rezultate za novo lansirano serijo HONOR 400, ki je višja v primerjavi s prejšnjo generacijo. Ti podatki potrjujejo veliko povpraševanje potrošnikov po vrhunski tehnologiji pametnih telefonov in inovativnih AI funkcijah za mobilno fotografijo in ustvarjanje video vsebin.

članki

Vsak drugi pred šefom skriva uporabo družbenih omrežij


15.05.2019
Objavil: Dare Gliha

Večina zaposlenih (90 %) v delovnem času večkrat dnevno obišče družbena omrežja. Ločevanje zasebnega in poslovnega življenja tako v času dela kot po službi za mnoge predstavlja izziv. Nedavno objavljeno poročilo družbe Kaspersky Lab o zasebnosti 'Global Privacy Report' razkriva, da vsak drugi (59 %) uporabnik pred svojim nadrejenim skriva uporabo družbenih omrežji.

Skrivnostnost pa se ne konča pri šefih; 52 % zaposlenih svoje spletne aktivnosti raje ne razkrije niti svojim sodelavcem.

Povprečen zaposleni v svojem življenju preživi kar 13 let in dva meseca na delovnem mestu. Zanimivo je, da ves ta čas ni neposredno povezan z opravljanjem delovnih nalog ali prizadevanjem za napredovanje. Kar dve tretjini (64 %) vprašanih namreč priznava, da na delovnem mestu vsak dan brskajo po spletnih straneh, ki niso povezane z njihovim delom.

Tako ne preseneča, da skoraj tretjina (29 %) zaposlenih ne želi, da bi njihov delodajalec vedel, katere spletne strani obiskujejo. Vsak drugi (52 %) svojih spletnih aktivnosti ne želi razkriti niti svojim sodelavcem. To kaže, da sodelavci zaposlenim predstavljajo še večjo grožnjo za neugoden sloves na delovnem mestu ali pa so odnosi z njimi bolj neformalni in zato dragocenejši.

Nasprotno, uporaba družbenih omrežji je za mnoge manj zasebno področje in je tako bolj primerna za deljenje s sodelavci, a ne z nadrejenim. Zaposlene verjetno skrbi, da bi škodovali ugledu podjetja ali pa da bi zmanjšanje njihove produktivnosti spodbudilo podjetje k spremljanju njihove uporabe družbenih omrežij in sprejemanju kariernih odločitev na podlagi njihovih aktivnosti. Tako vsak drugi (59 %) pravi, da ne želi razkriti svojih aktivnosti na družbenih omrežjih nadrejenemu, 54 % pa niti svojim sodelavcem.

Tretjina (34 %) vprašanih ne želi pokazati vsebine svojih sporočil in e-pošte svojemu delodajalcu. Poleg tega je 5 % anketirancev priznalo, da je razkritje njihovih osebnih podatkov že povzročilo nepopravljivo škodo njihovi karieri. Zaposleni so razpeti med ohranjanjem lastnega ugleda v očeh nadrejenih na eni strani in obstoječih odnosov s sodelavci na delovnem mestu na drugi.

»Obisk spleta je danes sestavni del našega vsakdana. Meje med našim digitalnim življenjem v službi in doma postajajo zabrisane. To ni niti dobro niti slabo, je le naš način življenja v digitalni dobi. Vredno pa si je zapomniti, da moramo kot zaposleni posebno pozornost posvečati temu, kaj objavljamo na družbenih omrežjih in katere spletne strani obiščemo med delovnim časom. Eno napačno razumljeno dejanje na spletu ima lahko namreč dolgoročne posledice na napredovanje v prihodnosti, tudi za tiste najbolj ambiciozne delavce,« izpostavlja Marina Titova, vodja produktnega marketinga za potrošnike v družbi Kaspersky Lab.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki