marketing
več | arhivpoudarjeno
HoT - Hofer TelekomHoT povečuje količine prenosa podatkov
24.05.2019

HoT, HOFER Telekom, je ob 2. obletnici še dodatno izboljšal tarife. Odslej je uporabnikom tarif HoT MAXI in HoT EXTRA na voljo še dodatnih 10 GB prenosa podatkov za uporabo v Sloveniji.

slikaV Portorožu poteka 24. NT konferenca
22.05.2019

V Portorožu od včeraj poteka 24. Microsoftova NT konferenca, največja slovenska poslovno-tehnološka prireditev. Kot najboljši dogodek B2B v regiji bo v treh dneh in z več kot 140 predavanji odkrivala najnovejše tehnološke in poslovne trende, največ pozornosti pa bo letos namenjene razvoju umetne inteligence.

slikaApple TV aplikacija in AirPlay 2 sedaj tudi na Samsung pametnih televizorjih
22.05.2019

Samsung Electronics je naznanil, da bodo vsi Samsung pametni televizorji serije 2019 in izbrani modeli serije 2018, s posodobitvijo programske opreme, vključevali tudi novo Apple TV aplikacijo (na voljo v več kot 100 državah) in podporo AirPlay 2 (na voljo v 175 državah). Uporabniki Samsung pametnih televizorjev bodo tako sedaj uživali v Apple TV kanalih ter filmih in televizijskih oddajah, ki so na voljo v iTunes medijski knjižnici.

slikaGoogle prekinil sodelovanje s Huaweijem
20.05.2019

Reuters je včeraj popoldne sporočil, da so pridobili informacije, da je Google popolnoma prekinil sodelovanje s Huaweijem. To pomeni, da bo kitajsko podjetje ostalo brez dostopa do Googlovih storitev kot sta Play Store in Gmail, posledično pa tudi brez posodobitev operacijskega sistema Android.

slikaVsak tretji uporabnik ne ve, kako zaščititi svojo zasebnost na spletu
20.05.2019

Količina osebnih podatkov, ki jih uporabniki delijo na internetu, narašča. Ob tem so nekateri sprijaznjeni z mnenjem, da so poskusi ohranjanja njihove spletne zasebnosti obsojeni na neuspeh. Družba Kaspersky Lab je v nedavni raziskavi ugotovila, da vsak tretji (32,3 %) uporabnik ne ve, kako bi celostno zaščitil svojo zasebnost na spletu.

članki

Vsak drugi pred šefom skriva uporabo družbenih omrežij

Deli z ostalimi

15.05.2019
Objavil: Dare Gliha

Večina zaposlenih (90 %) v delovnem času večkrat dnevno obišče družbena omrežja. Ločevanje zasebnega in poslovnega življenja tako v času dela kot po službi za mnoge predstavlja izziv. Nedavno objavljeno poročilo družbe Kaspersky Lab o zasebnosti 'Global Privacy Report' razkriva, da vsak drugi (59 %) uporabnik pred svojim nadrejenim skriva uporabo družbenih omrežji.

Skrivnostnost pa se ne konča pri šefih; 52 % zaposlenih svoje spletne aktivnosti raje ne razkrije niti svojim sodelavcem.

Povprečen zaposleni v svojem življenju preživi kar 13 let in dva meseca na delovnem mestu. Zanimivo je, da ves ta čas ni neposredno povezan z opravljanjem delovnih nalog ali prizadevanjem za napredovanje. Kar dve tretjini (64 %) vprašanih namreč priznava, da na delovnem mestu vsak dan brskajo po spletnih straneh, ki niso povezane z njihovim delom.

Tako ne preseneča, da skoraj tretjina (29 %) zaposlenih ne želi, da bi njihov delodajalec vedel, katere spletne strani obiskujejo. Vsak drugi (52 %) svojih spletnih aktivnosti ne želi razkriti niti svojim sodelavcem. To kaže, da sodelavci zaposlenim predstavljajo še večjo grožnjo za neugoden sloves na delovnem mestu ali pa so odnosi z njimi bolj neformalni in zato dragocenejši.

Nasprotno, uporaba družbenih omrežji je za mnoge manj zasebno področje in je tako bolj primerna za deljenje s sodelavci, a ne z nadrejenim. Zaposlene verjetno skrbi, da bi škodovali ugledu podjetja ali pa da bi zmanjšanje njihove produktivnosti spodbudilo podjetje k spremljanju njihove uporabe družbenih omrežij in sprejemanju kariernih odločitev na podlagi njihovih aktivnosti. Tako vsak drugi (59 %) pravi, da ne želi razkriti svojih aktivnosti na družbenih omrežjih nadrejenemu, 54 % pa niti svojim sodelavcem.

Tretjina (34 %) vprašanih ne želi pokazati vsebine svojih sporočil in e-pošte svojemu delodajalcu. Poleg tega je 5 % anketirancev priznalo, da je razkritje njihovih osebnih podatkov že povzročilo nepopravljivo škodo njihovi karieri. Zaposleni so razpeti med ohranjanjem lastnega ugleda v očeh nadrejenih na eni strani in obstoječih odnosov s sodelavci na delovnem mestu na drugi.

»Obisk spleta je danes sestavni del našega vsakdana. Meje med našim digitalnim življenjem v službi in doma postajajo zabrisane. To ni niti dobro niti slabo, je le naš način življenja v digitalni dobi. Vredno pa si je zapomniti, da moramo kot zaposleni posebno pozornost posvečati temu, kaj objavljamo na družbenih omrežjih in katere spletne strani obiščemo med delovnim časom. Eno napačno razumljeno dejanje na spletu ima lahko namreč dolgoročne posledice na napredovanje v prihodnosti, tudi za tiste najbolj ambiciozne delavce,« izpostavlja Marina Titova, vodja produktnega marketinga za potrošnike v družbi Kaspersky Lab.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki