marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaTelekom Slovenije v petek pričenja s prodajo pametnih ur Apple Watch
17.07.2019

Od petka, 19. julija dalje, bodo pametne ure Apple Watch Series 4 (GPS) uporabnikom uradno na voljo v Sloveniji in v Telekomu Slovenije. Pri tem bosta slovenskim navdušencem od 348 evrov dalje na voljo Apple Watch 44 mm in Apple Watch 40 mm.

slikaNove slike Samsunga Galaxya Note10 in Note10+
15.07.2019

Znani bloger Evan Blass je zopet prehitel konkurente in prvi objavil sliko novega Samsungovega mobilnika Galaxy Note10+. Slika se ujema s predhodnimi ugibanji, še vedno pa v oči bode izrez v okvirju pri ležišču kartice SIM.

slikaSamsung pripravlja dva nova mobilnika serije A
12.07.2019

Samsung je letos predstavil že kar nekaj mobilnikov serije A, očitno pa še niso pri koncu. Pojavila sta se namreč dva nova modela, ki nosita oznaki SM-A561F in SM-A562N, pridobili pa so že tudi vsa potrebna dovoljenja od Wi-Fi Alliance.

slikaAli tudi Sony razmišlja o zložljivem mobilniku?
10.07.2019

Na spletu so se pojavile govorice, da tudi Sony načrtuje zložljivi mobilnik, ki pa bi za razliko od konkurence imel rolo zložljiv zaslon. Koncept je pred časom na sejmu CES predstavil LG s svojim prvim zložljivim 65 palčnim rolo televizorjem serije R.

slikaProdanih že več kot 10 milijonov telefonov serije Huawei P30 v 85 dneh
08.07.2019

Do 20. junija je v rekordnih treh mesecih Huawei po vsem svetu prodal več kot 10 milijonov naprav serije P30. Mejnik je bil presežen 62 dni prej kot lani z napravami serije P20. Razveseljiv pa je tudi podatek, da je Huawei od začetka leta pa do 30. maja na trge poslal že 100 milijonov pametnih telefonov.

članki

Vsak drugi pred šefom skriva uporabo družbenih omrežij

Deli z ostalimi

15.05.2019
Objavil: Dare Gliha

Večina zaposlenih (90 %) v delovnem času večkrat dnevno obišče družbena omrežja. Ločevanje zasebnega in poslovnega življenja tako v času dela kot po službi za mnoge predstavlja izziv. Nedavno objavljeno poročilo družbe Kaspersky Lab o zasebnosti 'Global Privacy Report' razkriva, da vsak drugi (59 %) uporabnik pred svojim nadrejenim skriva uporabo družbenih omrežji.

Skrivnostnost pa se ne konča pri šefih; 52 % zaposlenih svoje spletne aktivnosti raje ne razkrije niti svojim sodelavcem.

Povprečen zaposleni v svojem življenju preživi kar 13 let in dva meseca na delovnem mestu. Zanimivo je, da ves ta čas ni neposredno povezan z opravljanjem delovnih nalog ali prizadevanjem za napredovanje. Kar dve tretjini (64 %) vprašanih namreč priznava, da na delovnem mestu vsak dan brskajo po spletnih straneh, ki niso povezane z njihovim delom.

Tako ne preseneča, da skoraj tretjina (29 %) zaposlenih ne želi, da bi njihov delodajalec vedel, katere spletne strani obiskujejo. Vsak drugi (52 %) svojih spletnih aktivnosti ne želi razkriti niti svojim sodelavcem. To kaže, da sodelavci zaposlenim predstavljajo še večjo grožnjo za neugoden sloves na delovnem mestu ali pa so odnosi z njimi bolj neformalni in zato dragocenejši.

Nasprotno, uporaba družbenih omrežji je za mnoge manj zasebno področje in je tako bolj primerna za deljenje s sodelavci, a ne z nadrejenim. Zaposlene verjetno skrbi, da bi škodovali ugledu podjetja ali pa da bi zmanjšanje njihove produktivnosti spodbudilo podjetje k spremljanju njihove uporabe družbenih omrežij in sprejemanju kariernih odločitev na podlagi njihovih aktivnosti. Tako vsak drugi (59 %) pravi, da ne želi razkriti svojih aktivnosti na družbenih omrežjih nadrejenemu, 54 % pa niti svojim sodelavcem.

Tretjina (34 %) vprašanih ne želi pokazati vsebine svojih sporočil in e-pošte svojemu delodajalcu. Poleg tega je 5 % anketirancev priznalo, da je razkritje njihovih osebnih podatkov že povzročilo nepopravljivo škodo njihovi karieri. Zaposleni so razpeti med ohranjanjem lastnega ugleda v očeh nadrejenih na eni strani in obstoječih odnosov s sodelavci na delovnem mestu na drugi.

»Obisk spleta je danes sestavni del našega vsakdana. Meje med našim digitalnim življenjem v službi in doma postajajo zabrisane. To ni niti dobro niti slabo, je le naš način življenja v digitalni dobi. Vredno pa si je zapomniti, da moramo kot zaposleni posebno pozornost posvečati temu, kaj objavljamo na družbenih omrežjih in katere spletne strani obiščemo med delovnim časom. Eno napačno razumljeno dejanje na spletu ima lahko namreč dolgoročne posledice na napredovanje v prihodnosti, tudi za tiste najbolj ambiciozne delavce,« izpostavlja Marina Titova, vodja produktnega marketinga za potrošnike v družbi Kaspersky Lab.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki