marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNaj vaše stare fotografije spet zaživijo s pomočjo AI
18.06.2025

Življenje sestavljajo dragoceni trenutki, ki si zaslužijo, da jih praznujemo in ohranimo. Z inovativnimi funkcijami umetne inteligence serije HONOR 400 lahko uporabniki svoje najljubše spomine oživijo in stare fotografije preoblikujejo v žive, visokokakovostne slike, primerne za deljenje in shranjevanje za prihodnje generacije.

slikaXiaomi SU7 Ultra je podrl rekord kroga za električna vozila na dirkališču Nürburgring
17.06.2025

Xiaomi EV je objavil zgodovinski dosežek: njegov serijski model Xiaomi SU7 Ultra je na dirkališču Nürburgring Nordschleife postavil rekord za najhitrejše električno vozilo višjega razreda z izjemnim časom kroga 7:04,957 minute.

slikaXiaomi in Gran Turismo napovedujeta partnerstvo
16.06.2025

Xiaomi in Polyphony Digital danes napovedujeta prelomno partnerstvo na 1. krogu Gran Turismo World Series 2025. V okviru tega sodelovanja bo Xiaomi SU7 Ultra – najzmogljivejše luksuzno električno vozilo znamke Xiaomi EV – debitiral v svetovno priznani dirkaški simulaciji Gran Turismo 7 za PlayStation 4 in PlayStation 5. Gre za prvi model znamke Xiaomi, ki bo predstavljen v tej legendarni franšizi.

slikaTelekom Slovenije z Apple Watch Series 10 in Apple Watch Ultra 2
12.06.2025

Telekom Slovenije je ponudil Apple Watch Series 10, najtanjšo Apple Watch doslej, z največjim in najnaprednejšim zaslonom med vsemi urami Apple Watch, hitrejšim polnjenjem, zaznavanjem globine vode in temperature, ter Apple Watch Ultra 2.

članki

Uporabniki bi se odrekli družbenim omrežjem v zameno za večno zasebnost osebnih podatkov


09.08.2019
Objavil: Dare Gliha

Vsak četrti (38 %) potrošnik bi se odrekel profilom na družbenih omrežjih, če bi si s tem zagotovil zasebnost svojih osebnih podatkov do konca življenja. Strah okoli zaščite digitalne zasebnosti je povzročil, da so potrošniki bolj zaskrbljeni glede uporabe in deljenja svojih osebnih podatkov na internetu.

Družbena omrežja kot so Facebook, Instagram ali Twitter so postala pomemben del življenja sodobnega uporabnika. Glede na poročilo družbe Kaspersky jih danes uporablja kar 82 % ljudi. V zameno za nekaj uporabnikovih podatkov družbena omrežja ljudem ponujajo priložnosti za izražanje, komunikacijo s prijatelji in družino, slednje novicam, odkrivanje idej in trendov. Vse to, brez da bi uporabniki morali zapustili svoj dom.

Danes so družbena omrežja na stopnji, ko je kakovost uporabniške izkušnje močno odvisna od velike količine osebnih podatkov. Pa naj bodo to finančni ali lokacijski podatki, informacije o vzorcih nakupovanja, prehrambnih navadah ali o statusu razmerja. Tako morda ni nič čudnega, da se lahko pojavi nostalgični občutek navidezno za vedno izgubljene zasebnosti podatkov. Kljub številnim prednostim bi se nekateri vseeno odpovedali družbenim omrežjem, če bi jim to pomagalo ponovno in za vedno vzpostaviti digitalno zasebnost. V času, ko število uporabnikov mobilnih telefonov narašča za 2 % letno, se je vsak peti (19 %) celo pripravljen odreči svojemu telefonu, da bi zagotovil zasebnost svojih osebnih podatkov do konca življenja.

Posledice odrekanja bi na primer občutil vsak deseti uporabnik (12 %), ki svoje osebne informacije uporablja kot prijavne podatke za igranje zabavnih kvizov. To pomeni, da bi se moral odpovedati igranju kvizov, ki mu denimo povedo, kdo je njegov slavni dvojnik ali pa katera je njegova najljubša jed. Še bolj problematično bi lahko bilo za tistih 58 % uporabnikov, ki svojih prijavnih podatkov za družbena omrežja ne bi mogli več uporabljati za hitro in priročno prijavo na različne spletne strani ali storitve.

Na žalost pa niti žrtvovanje celotne prisotnosti na družbenih omrežjih ne bi bilo dovolj za zaščito zasebnosti. Gre namreč za proces in ne za enkratno kupčijo.

»Pred leti so ljudje delili svoje osebne podatke s storitvami na družbenih omrežjih v zameno za številne koristi, brez da bi sploh pomislili na možne zlorabe in posledice. Z naraščajočim številom uhajanja podatkov v javnost po vsem svetu pa smo priča novemu trendu med uporabniki. Veliko jih ima rajše, če določenih dejstev o njih ni razkritih javnosti, in so zato bolj pozorni glede podatkov, ki jih delijo pri uporabi spletnih storitev. Kljub temu večina še vedno ne ve, kako zaščititi svojo digitalno zasebnost. Tako bi se raje odrekli uporabi družbenih omrežji, če bi s tem zagotovili, da njihovi podatki ostanejo varni. Zaščita osebnih podatkov z rednim posodabljanjem gesel za prijavo v profile na družbenih omrežjih in uporabo varnostnih rešitev bo potrošnikom vlila več zaupanja glede varnosti njihovih podatkov na spletu,« izpostavlja Marina Titova, vodja produktnega marketinga za potrošnike v družbi Kaspersky.

To, poleg razlogov zakaj in kako osebni podatki za uporabnike postajajo neprecenljivi, razkriva poročilo družbe Kaspersky z naslovom »The true value of digital privacy: are consumers selling themselves short?«.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki