marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsung in Microsoft krepita strateško partnerstvo
23.08.2019

Samsung Electronics je predstavil naslednji korak v svojem dolgoročnem strateškem partnerstvu z Microsoftom, katerega namen je zagotoviti optimalno uporabniško izkušnjo na različnih napravah, aplikacijah in pri različnih storitvah. Z ekskluzivno Microsoftovo integracijo v novi Galaxy Note10 bodo uporabniki lahko enostavno preklapljali med pametnim telefonom in osebnim računalnikom.

slikaSerija Samsung Galaxy Note10 predstavljena tudi v Sloveniji
22.08.2019

Po globalni predstavitvi v New Yorku so bili Samsung Galaxy Note10 in Note10+ pametni telefoni premierno predstavljeni tudi v Sloveniji. Udeleženci dogodka so lahko iz prve roke izvedeli vse o edinstvenih, izjemno zmogljivih napravah, saj je Samsung z Galaxy Note10 in Note10+ ustvaril novo mobilno izkušnjo, ki v eni sami napravi združuje računalnik, igralno konzolo, visokotehnološko filmsko kamero in inteligentno S Pen pisalo.

slikaEMUI 10 – uporabniški vmesnik, s pogledom v prihodnost
21.08.2019

Dr. Wang Chenglu, predsednik oddelka programske opreme pri Huawei Consumer Business Group je dejal, da EMUI 10 na pionirski način uporablja porazdeljeno tehnologijo, da zagotovi vrhunsko uporabniško izkušnjo v vseh načinih rabe naprav.

slikaXiaomi razvija novo aplikacijo Mi Health
19.08.2019

Xiaomijeva aplikacija Mi Fit je narejena za zbiranje podatkov iz Xiamomi naprav, kot so Mi Band, Mi Scale, Redmi mobilniki in druge podobne naprave. Očitno pa pri podjetju želijo uporabnikom ponuditi še več, saj načrtujejo aplikacijo Mi Health, ki je bila prvič opažena v preizkusni različici MIUI.

slikaMeizu zapira trgovine in odpušča
16.08.2019

Meizu je očitno zašel v težave, saj iz Kitajske prihajajo novice, da zapirajo fizične trgovine in odpuščajo zaposlene. Glede na navedbe virov naj bi Meizu odpustil kar 30 odstotkov svojih zaposlenih v trgovinah, ostalo naj bi jih le še okoli 1000.

članki

Uporabniki bi se odrekli družbenim omrežjem v zameno za večno zasebnost osebnih podatkov

Deli z ostalimi

09.08.2019
Objavil: Dare Gliha

Vsak četrti (38 %) potrošnik bi se odrekel profilom na družbenih omrežjih, če bi si s tem zagotovil zasebnost svojih osebnih podatkov do konca življenja. Strah okoli zaščite digitalne zasebnosti je povzročil, da so potrošniki bolj zaskrbljeni glede uporabe in deljenja svojih osebnih podatkov na internetu.

Družbena omrežja kot so Facebook, Instagram ali Twitter so postala pomemben del življenja sodobnega uporabnika. Glede na poročilo družbe Kaspersky jih danes uporablja kar 82 % ljudi. V zameno za nekaj uporabnikovih podatkov družbena omrežja ljudem ponujajo priložnosti za izražanje, komunikacijo s prijatelji in družino, slednje novicam, odkrivanje idej in trendov. Vse to, brez da bi uporabniki morali zapustili svoj dom.

Danes so družbena omrežja na stopnji, ko je kakovost uporabniške izkušnje močno odvisna od velike količine osebnih podatkov. Pa naj bodo to finančni ali lokacijski podatki, informacije o vzorcih nakupovanja, prehrambnih navadah ali o statusu razmerja. Tako morda ni nič čudnega, da se lahko pojavi nostalgični občutek navidezno za vedno izgubljene zasebnosti podatkov. Kljub številnim prednostim bi se nekateri vseeno odpovedali družbenim omrežjem, če bi jim to pomagalo ponovno in za vedno vzpostaviti digitalno zasebnost. V času, ko število uporabnikov mobilnih telefonov narašča za 2 % letno, se je vsak peti (19 %) celo pripravljen odreči svojemu telefonu, da bi zagotovil zasebnost svojih osebnih podatkov do konca življenja.

Posledice odrekanja bi na primer občutil vsak deseti uporabnik (12 %), ki svoje osebne informacije uporablja kot prijavne podatke za igranje zabavnih kvizov. To pomeni, da bi se moral odpovedati igranju kvizov, ki mu denimo povedo, kdo je njegov slavni dvojnik ali pa katera je njegova najljubša jed. Še bolj problematično bi lahko bilo za tistih 58 % uporabnikov, ki svojih prijavnih podatkov za družbena omrežja ne bi mogli več uporabljati za hitro in priročno prijavo na različne spletne strani ali storitve.

Na žalost pa niti žrtvovanje celotne prisotnosti na družbenih omrežjih ne bi bilo dovolj za zaščito zasebnosti. Gre namreč za proces in ne za enkratno kupčijo.

»Pred leti so ljudje delili svoje osebne podatke s storitvami na družbenih omrežjih v zameno za številne koristi, brez da bi sploh pomislili na možne zlorabe in posledice. Z naraščajočim številom uhajanja podatkov v javnost po vsem svetu pa smo priča novemu trendu med uporabniki. Veliko jih ima rajše, če določenih dejstev o njih ni razkritih javnosti, in so zato bolj pozorni glede podatkov, ki jih delijo pri uporabi spletnih storitev. Kljub temu večina še vedno ne ve, kako zaščititi svojo digitalno zasebnost. Tako bi se raje odrekli uporabi družbenih omrežji, če bi s tem zagotovili, da njihovi podatki ostanejo varni. Zaščita osebnih podatkov z rednim posodabljanjem gesel za prijavo v profile na družbenih omrežjih in uporabo varnostnih rešitev bo potrošnikom vlila več zaupanja glede varnosti njihovih podatkov na spletu,« izpostavlja Marina Titova, vodja produktnega marketinga za potrošnike v družbi Kaspersky.

To, poleg razlogov zakaj in kako osebni podatki za uporabnike postajajo neprecenljivi, razkriva poročilo družbe Kaspersky z naslovom »The true value of digital privacy: are consumers selling themselves short?«.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki