marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaZa 50 let zaupanja 50 odstotkov popusta
30.09.2019

Popravite zaslon Samsung pametnega telefona z neverjetnim popustom

V zadnjih dveh desetletjih so se telefoni razvijali, postali so "pametni" in nenadomestljivi v vsakdanjem življenju, zato si le težko predstavljamo, da bi preživeli dan brez njih. Naj gre za poslovne obveznosti, pogovor s prijateljem ali preverjanje vremena, pametni telefoni so ključni del tega.

slikaXiaomi patentiral vogalno zasnovo sprednje kamere
16.10.2019

Oblika monilnika, kjer zaslon zavzema celotno sprednjo površino, je danes že vsakdanja stvar. Čeprav je večina izvedb trenutno namenjena mobilnikom iz višjega cenovnega razreda, se očitno obeta tudi rešitev za cenejše mobilnike.

slikaSamsung zaprl zadnjo tovarno na Kitajskem
14.10.2019

Samsung je zaprl svojo zadnjo tovarno na Kitajskem, ki se je nahajala v kraju Huizhou. V tovarni so še v letu 2017 imeli 6000 zaposlenih, ti pa so izdelali preko 64 milijonov mobilnikov. Zaprtje tovarne ne pomeni, da se Samsung umika iz tega trga.

slikaAli bo Apple vendarle izdal iPhone SE 2?
11.10.2019

Iphone SE je bil predstavljen pred tremi leti, vseskozi pa se okoli njega pojavlja precej govoric o nasledniku. Do sedaj so vse govorice omenjale enako obliko, torej velikost 4,7 palca, namenjen pa bi bil vsem, ki so potrebovali manjši, a še vedno zmogljiv mobilnik.

slikaGalaxy Note10 zmogljive funkcije sedaj tudi na Galaxy S10 pametnih telefonih
10.10.2019

Galaxy Note10 in Note10+ vključujeta zmogljive funkcije, ki pomagajo uporabnikom izboljšati ustvarjalnost in produktivnost. Samsung s posodobitvijo programske opreme za evropski trg prinaša te izjemne funkcije, vključno z AR Doodle, video urejevalnikom in povezavo na Windows operacijski sistem, tudi na Galaxy S10e, S10 in S10+.

članki

Težave s plačljivim SMS klubom Dimoco

Deli z ostalimi

28.10.2010
Objavil: Thomas Bergant

Na Evropski potrošniški center (EPC), ki deluje v okviru Zveze potrošnikov Slovenije, se je v zadnjem mesecu obrnilo več potrošnikov, ki so nevede postali člani plačljivega SMS kluba Dimoco. S članstvom v klubu so bili seznanjeni šele ob prejemu računa mobilnega operaterja.

Ta je bil občutno višji kot v predhodnih mesecih. EPC se je že povezal z Evropskim potrošniškim centrom v Avstriji, kjer ima družba Dimoco svoj sedež, saj menimo, da gre za nepošteno poslovno prakso podjetja. Kako ukrepati v teh primerih pojasnjujemo na naši spletni strani www.epc.si. Od mobilnih operaterjev zahtevamo, da zaščitijo svoje naročnike, od Tržnega inšpektorata RS pa pričakujemo, da ukrepa v skladu s svojimi pooblastili.

Potrošniki so na internetu zlasti pogosto reševali IQ teste, za katere je bilo izrecno oglaševano, da so brezplačni oziroma, da imajo potrošniki možnost zadeti nagrado. Brezplačnost takšnih IQ testov ali sedaj popularnih »vpišite številko svojega prijatelja in ga locirajte« pa je zgolj navidezna. Še preden potrošnik prične reševati test je v spodnjem delu spletne strani v drobnem tisku sicer navedeno, kakšna je cena storitve, način odjave ter drugi pogoji, vendar je informacija napisana dvoumno, tako da potrošnik ne more razbrati, da se v konkretnem primeru včlani v SMS klub. Po odgovoru na zadnje vprašanje testa se na zaslonu pojavi grafično poudarjeno okence kamor je potrebno vpisati telefonsko številko, da bi potrošnik prejel rezultat testa. Ob vsem tem pa ozadje potemni, tako da postane že tako slabše opazno besedilo o splošnih pogojih SMS kluba praktično neopazno. Po vpisu telefonske številke prejme potrošnik SMS sporočilo s kodo in nepreglednimi informacijami o članstvu v SMS klubu.

Potrebno je poudariti, da so sporočila, ki jih potrošniku pošilja ponudnik, torej dohodna sporočila, plačljiva (2,49 EUR/SMS) in ne le odhodna, kakor večina potrošnikov zmotno meni.

Upoštevaje način trženja storitve IQ testa in podobnih vsebin iz zgoraj navedenih razlogov po naši presoji pomeni nepošteno poslovno prakso.

Evropski potrošniški center potrošnikom svetuje, da v kolikor prejmejo SMS sporočilo in njegove vsebine ne razumejo, naj nanj ne odgovarjajo. V kolikor so se že včlanili v SMS klub in ne želijo prejemati plačljivih SMS sporočil, naj nemudoma prekličejo storitev na način kot je določen v splošnih pogojih ponudnika. Za več informacij v zvezi s preklicem storitev naj se obrnejo na svojega mobilnega operaterja. Pri slednjem lahko tudi zahtevajo (nadaljnjo) preprečitev (blokado) storitev na svoji telefonski številki. EPC potrošnikom še svetuje, da s svojo telefonsko številko ravnajo enako skrbno kot s svojo bančno kartico, kajti tudi telefon je plačilno sredstvo. Več na naši spletni strani www.epc.si.

Evropski potrošniški center poziva mobilne operaterje, naj zaradi varstva pravic svojih naročnikov družbo Dimoco pozovejo, naj preneha z nepoštenimi poslovnimi praksami, v nasprotnem primeru pa naj odpovedo pogodbeno razmerje z družbo Dimoco. Od Tržnega inšpektorata RS pa pričakuje, da ukrepa v skladu s svojimi pooblastili.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki