marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

slikaMed nagrajenci natečaja Huawei XMAGE tudi Slovenka Andreja Ravnak
24.11.2025

V Parizu je potekala svečana podelitev nagrad vsakoletnega fotografskega natečaja Huawei XMAGE, ki jo je spremljala otvoritev razstave z naslovom The World, You and Me. Dogodek, ki je pritegnil številne priznane ustvarjalce, predstavnike medijev in ljubitelje fotografije, je potekal v sklopu znanega sejma Paris Photo, ki tradicionalno zaznamuje november.

članki

Serija Huawei P30 predstavljena tudi na slovenskem tržišču


04.04.2019
Objavil: Dare Gliha

Po svetovni premierni predstavitvi v pariškem kongresnem centru je Huawei v Mestnem muzeju v Ljubljani predstavil nova pametna telefona Huawei P30 in Huawei P30 Pro tudi slovenskemu tržišču.

Gostiteljica dogodka Ula Furlan je na odru gostila direktorja Huawei Slovenija Matjaža Kermelja in GeniusTecha Uroša Miklavčiča. Slednji je zbrane popeljal skozi predstavitev telefonov Huawei P30 in Huawei P30 Pro in nazorno prepričal, da smo priča najboljši pametni telefoniji na svetu ta hip.

Ne le kvaliteta kamere, podjetje Huawei, katerih izdelke uporablja kar tretjina svetovnega prebivalstva, je ponosno tudi na videz telefonov serije P30. Površinski dizajn je obdelan z devetimi barvnimi premazi in navdahnjen z nedotakljivim videzom solin, kar se odraža v treh barvnih variacijah, dostopnih na slovenskem tržišču – klasični črni, barvi severnega sija, ki postaja ikonična barva Huawei telefonov, in barvi dih jemajočega kristala kot nadvse privlačno novost v barvnem spektru Huawei.

Podjetje Huawei se lahko pohvali s kar 200 milijoni prodanih izdelkov v letu 2018 na svetu in je na tretjem mestu po številu razposlanih pametnih telefonov v svetovnem merilu. Zavidljiv je tudi podatek, ki se nanaša na slovenski trg. “Pri nas je v lanskem letu Huawei pridobil 155 tisoč uporabnikov,” ponosno pripoveduje direktor Huawei Slovenija Matjaž Kermelj in glede na vrhunsko kvaliteto, podprto s kar 30 leti strokovnega znanja v telekomunikacijski industriji, verjame, da se bo letos ta številka le še dvignila. V letu 2018 je Huawei povečal svoj dobiček za kar 25%, prodaja Huawei pa je tako presegla magično mejo 100 milijard dolarjev.

Več o mobilnikih serije P30 si lahko preberete v naši predstavitvi.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki