marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung za IFO 2025 napoveduje predstavitev najnovejših tehnoloških rešitev
11.07.2025

Samsung se bo znova udeležil sejma IFA (Innovation for all), največjega evropskega sejma potrošniške elektronike, ki bo potekal od 5. do 9. septembra v Berlinu. Ob 101. izvedbi sejma bo Samsung ponovno prevzel prizorišče City Cube, kjer bo globalnemu občinstvu predstavil svoje najnovejše inovacije.

slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

slikaXiaomi lansiral Xiaomi YU7, MIX Flip 2, Pad 7S Pro 12.5 in različne AIoT naprave
04.07.2025

Na dogodku z naslovom »Novi začetki« v Pekingu je Xiaomi uradno predstavil serijo Xiaomi YU7, Xiaomi MIX Flip 2, Xiaomi Pad 7S Pro 12.5 ter niz novih nosljivih in AIoT izdelkov za domači trg.

članki

V Čilu Samsung naskakuje 20 % tržni delež


20.07.2007
Objavil: Marko Likar

Od koncu leta 2006 je Samsung imel v Čilu 16 % tržni delež, sedaj pa želi do leta 2008 ta tržni delež povišat na 20 %. Samsung Čile napoveduje, da takšen vzpon ne bi smel predstavljat težav, saj je Samsung veliko naredil za prepoznavnost svoje znamke po vsem svetu, kar bo veliko pripomoglo k vzponu.

Rast in prepoznavnost Samsunga na tem trgu je opazna, odkar so v Čilu zgradili GSM omrežje, saj je v preteklosti bilo aktivno samo CDMA omrežje. Pomembno je, da se Samsung ne zanaša samo na prodajo mobilnikov, ki znaša približno 40 % celotnega Samsungovega prometa na tem trgu, temveč tudi na prodajo strojne opreme in ostale elektronike.

Ta multi industrijski pristop prinaša veliko prednosti, saj Samsungu mogoča povezovanje marketinških kampanj, kot tudi prednosti na področju logistike. Samsung uvaža vse izdelke iz Koreje, od mobilnikov do trdih diskov, kar jim v končni fazi omogoča cenejši transport.

Samsunga ima posle tudi v drugih državah Latinske Amerike, pa vendar je čilski trg ključnega pomena saj se na podlagi tega trga izoblikujejo strategije za ostale trge na tem področju.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki