marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaPametni sopotnik, ki ujame lepoto vsakega jesenskega trenutka
19.11.2025

Jesen je čas, ko narava pokaže svoj najlepši obraz in nas vabi na potepanja. Za popolno družbo na teh barvitih odklopih pa poskrbi serija pametnih telefonov HONOR 400, ki združuje napredno umetno inteligenco, izjemno fotografsko zmogljivost in vzdržljivost. Namenjena je vsem, ki želijo brezskrbno ujeti vsak trenutek – od gorskih razgledov do sproščenih trenutkov z bližnjimi.

slikaHONOR razveseljuje kupce izbranih modelov z ekskluzivno ponudbo
17.11.2025

V hladnejših mesecih HONOR razveseljuje s posebno akcijo. Od 3. novembra do 31. decembra 2025 lahko pri pooblaščenih prodajnih partnerjih ob nakupu izbranih pametnih telefonov HONOR prejmete praktična darila – kavni aparat, Bluetooth zvočnik ali brezžične slušalke – in si tako polepšate vsakdan.

slikaTelefona serije Huawei Pura 80 že na slovenskem trgu
14.11.2025

Pametna telefona Huawei Pura 80 Pro in Pura 80 Ultra z najsodobnejšimi tehnologijami in inovativnimi funkcijami premagujeta meje mobilne fotografije. Z novo generacijo premijskih modelov Huawei ohranja značilno minimalistično oblikovanje, navdihnjeno z brezčasnimi motivi sončnih žarkov, ki so pogost element oblikovanja nakita in prestižnih ur.

slikaHONOR predstavlja nadgradnjo MagicOS 10
12.11.2025

HONOR je razkril podrobnosti o novem operacijskem sistemu MagicOS 10 in napovedal nadgradnjo, zasnovano za zagotavljanje pametnejše in varnejše uporabniške izkušnje v vseh napravah HONOR.

članki

Spontani samovžig mobilnih telefonov X1


06.04.2006
Objavil: Aljoša Cankar

Operater O2 se je zaradi poročil o pretiranem segrevanju aparatov med polnjenjem baterije, odločil za umik telefonov lastne znamke, poimenovanih X1.

Zaradi teh težav je bil operater primoran zakupiti precej oglasnega prostora v dnevnih časopisih, saj je moral uporabnike pravočasno posvariti. Nevarni telefon namreč uporablja kar 140.000 naročnikov.

Lastnikom nevarnih telefonov O2 v zameno že dostavlja naprednejši model X2i, pri katerem težav s pregrevanjem ni. Seveda želijo vsem prizadetim strankam nov aparat dostaviti kar se le da hitro, do težav pa lahko pride, če bi se postopek zamenjave pri katerem od uporabnikov zavlekel in trajal več kot zgolj nekaj dni. Za take zamude pri O2 ne predvidevajo nikakršnih odškodnin za uporabnike, se pa, po besedah oddelka za odnose z javnostmi, "trudijo dostaviti nove mobilnike vsem prizadetim v najkrajšem možnem času".

Glede na to, da je od 27. marca naprej v veljavi popolna zapora za vse klice z aparatov X1, upajmo, da zgornje besede držijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki