marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaXiaomi je dosegel rekordne rezultate v 3. četrtletju 2025
08.12.2025

Xiaomu je objavil nerevidirane rezultate za tretje četrtletje 2025, ki potrjujejo močan zagon rasti v vseh poslovnih segmentih. V 3. četrtletju 2025 je Xiaomi dosegel skupne prihodke v višini 113,1 milijarde RMB, kar pomeni 22,3 odstotno rast glede na lani in že četrti zaporedni kvartal s prihodki nad 100 milijard RMB.

slikaRutine Bixby: Naj vaš telefon razmišlja namesto vas
05.12.2025

Predstavljajte si, da vaš telefon vodi vaše življenje. A na dober način. Rutine Bixby avtomatizirajo vaš Galaxy glede na vaše navade: vklopijo način Ne moti ob začetku sestanka, odprejo Spotify, ko povežete slušalke, ali zmanjšajo svetlost, ko je čas za spanje. In to še ni vse. Povezan z aplikacijo SmartThings lahko vaš telefon komunicira z vašim domom.

slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

članki

Spontani samovžig mobilnih telefonov X1


06.04.2006
Objavil: Aljoša Cankar

Operater O2 se je zaradi poročil o pretiranem segrevanju aparatov med polnjenjem baterije, odločil za umik telefonov lastne znamke, poimenovanih X1.

Zaradi teh težav je bil operater primoran zakupiti precej oglasnega prostora v dnevnih časopisih, saj je moral uporabnike pravočasno posvariti. Nevarni telefon namreč uporablja kar 140.000 naročnikov.

Lastnikom nevarnih telefonov O2 v zameno že dostavlja naprednejši model X2i, pri katerem težav s pregrevanjem ni. Seveda želijo vsem prizadetim strankam nov aparat dostaviti kar se le da hitro, do težav pa lahko pride, če bi se postopek zamenjave pri katerem od uporabnikov zavlekel in trajal več kot zgolj nekaj dni. Za take zamude pri O2 ne predvidevajo nikakršnih odškodnin za uporabnike, se pa, po besedah oddelka za odnose z javnostmi, "trudijo dostaviti nove mobilnike vsem prizadetim v najkrajšem možnem času".

Glede na to, da je od 27. marca naprej v veljavi popolna zapora za vse klice z aparatov X1, upajmo, da zgornje besede držijo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki