marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei bo maja predstavil novi napravi, osredotočeni na spremljanje zdravja
30.04.2025

Huawei je napovedal nadgradnjo pionirske inovacije na področju zdravja in telesne pripravljenosti, sistema TruSense z distribuiranim modulom za natančnejše merjenje telesnih znakov. Napredek predstavlja pomemben korak v znanstveno utemeljenih, natančnih in celovitih rešitvah za upravljanje zdravja ter postavlja nova industrijska merila.

slikaXiaomi potrjuje zavezanost podjetja k trajnosti in inovativnosti
28.04.2025

Xiaomi je izdal svoje sedmo letno poročilo o okolju, družbi in upravljanju (ESG) za leto 2024, ki potrjuje zavezanost podjetja trajnosti in temeljnim tehnologijam. Poročilo podrobno opisuje vodilni položaj Xiaomi na področju razpoložljivosti tehnologije, blaženja podnebnih sprememb in prilagajanja nanje ter recikliranja in ponovne uporabe.

slikaOppo na konferenci Google Cloud Next 2025 napoveduje pobudo Agentic AI
24.04.2025

Google je nedavno v Las Vegasu gostil tridnevno konferenco Google Cloud Next 2025, na kateri je Oppo napovedal svojo pobudo Agentic AI Initiative in spregovoril o svoji strategiji, da bo z lastnim razvojem in sodelovanjem z Googlom postal vodilni na področju izkušenj z umetno inteligenco.

slikaHuawei je domnevno prodal že več kot 400.000 mobilnikov Mate XT
22.04.2025

Huaweijev Mate XT je prvi in doslej edini zložljivi pametni telefon z mehanizmom trikratnega prepogibanja, ki je bil septembra predstavljen na Kitajskem. Je vse prej kot poceni - pravzaprav je zelo, zelo drag.

članki

Polnjenje mobilnika je postalo eno od osnovnih potreb družbe


24.07.2019
Objavil: Dare Gliha

Pametni telefoni ne služijo več zgolj komunikaciji, temveč so glede na novo evropsko raziskavo družbe Samsung dragoceno čustveno in fizično sredstvo: 35 % vprašanih je povedalo, da bi raje izbrali polnjenje telefona kot denar.

Študija, v kateri je sodelovalo več kot 6.500 anketirancev kaže, da je skupna raba energije pametnega telefona zelo cenjeno sredstvo v sodobnem svetu. Ko nekomu posodimo svoj telefon ali mu omogočimo skupno rabo energije, z njimi delimo svoj intimni del in nudimo osebno povezavo, ki je povzročila novo obliko družbene valute in človeškega vedenja - "digitalno prijaznost".

Raziskava je pokazala, da je pripravljenost za skupno rabo energije lahko tudi pokazatelj, koliko nam je nekdo blizu, saj se pripravljenost deljenja povečuje z bližino. Na primer, anketiranci bi najmanj verjetno delili svojo baterijo z neznancem (14 %), bolj verjetno s kolegom (39 %), družinskim članom (72 %), prijateljem in partnerjem (oboje 62 %).

Kakorkoli, skupna raba energije ima pomemben vpliv na vse vpletene. 62 % vprašanih pravi, da bi neznancu v zameno za deljenje energije kupili kavo. 7 % jih je celo dejalo, da bi bili pripravljeni iti na zmenek.

Skupna raba energije je sedaj tudi del sodobnega zmenkovanja in nekaj kar okrepi romantično povezavo: več kot ena petina (21 %) anketiranih je rekla, da je skupna raba energije najbolj cenjena gesta na zmenku. Kljub temu 76 % anketirancev ostaja previdnih in niso pripravljeni deliti svoje baterije z nekom že na prvem zmenku, vendar bi raje počakali do tretjega zmenka.

Ta nova družbena valuta v romantičnih odnosih je še posebej razširjena pri generaciji Z in milenijcih: skoraj dve tretjini (62 %) anketirancev, starih od 18 do 34 let, z romantičnim zanimanjem za nekoga bi bili pripravljeni deliti svojo baterijo z namenom, da bi osebo bolje spoznali.

"Če pogledamo raziskave Maslowa - psihologa, ki je razvil teorijo človeške motivacije - vidimo, da naši pametni telefoni postajajo prioriteta v našem vsakdanjem življenju," je povedala vedenjska psihologinja Katherine Templar Lewis. “Ponuditi nekaj tako dragocenega kot je polnjenje baterije aktivira dele in kemikalije v možganih, ki so povezave z užitkom in zaupanjem. Val oksitocina sproži učinek toplega sijaja, ki vodi do močnejših družbenih vezi. Skupna raba energije je odličen način za spoznavanje novih prijateljev ali grajenje romantičnega odnosa, saj odpira novo razsežnost človeškega vedenja in interakcije.”

Samsung Galaxy S10 uporabnikom omogoča funkcijo brezžične skupne rabe energije z združljivimi napravami. Je gonilna sila te razvijajoče se družbene valute.

“Nova tehnologija omogoča, da lahko uporabniki brezžično delijo svojo baterijo s prijatelji, kar odpravlja odvisnost od tradicionalnih polnilcev in hkrati pomaga razvijati sodobno digitalno človeško vedenje,” je povedal Mark Notton, direktor za portfelj mobilnih izdelkov in strategijo pri Samsung Electronics. “Zanimivo je, da raziskava razkriva, da je skupna raba energije močno sredstvo za družbeno povezovanje in ustvarjanje večjega zaupanja v sodobnih odnosih.”

Druge ključne ugotovitve:

• Generacija Z in milenijci bodo najmanj verjetno delili svojo baterijo z neznanci: Le nekoliko več kot petina (21 %) anketirancev, starih od 18 do 34 let, bi delila svojo baterijo z neznancem.

• Baby boom generacija bo delila svojo baterijo z neznanci, vendar ne zaradi ljubezni: Anketiranci, ki so stari več kot 55 let, bi delili baterijo z neznancem, če bi ta potreboval pomoč (36 %), manj verjetno pa zaradi potencialnega romantičnega interesa (21 %).

• Kljub koristim za vse vpletene, smo še vedno neodločni: Ena tretjina vprašanih (33 %) je dejala, da bi lagali o ravni baterije na svojem telefonu, da bi se izognili deljenju baterije.

• Pisarna je manj prijazen kraj, ko gre za polnjenje pametnih telefonov: 41 % anketirancev pravi, da je eno najbolj nadležnih vprašanj na delovnem mestu, če jih kolega prosi za izposojo ali polnjenje pametnega telefona.

Raziskava je bila izvedena kot posledica predstavitve Samsung Galaxy S10 pametnega telefona. Samsung je razvil tudi vodnik po digitalni prijaznosti za pomoč pri brezžični skupni rabi energije.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki