marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaQualcomm na Kitajskem s tožbo proti Applu
18.10.2017

Qualcomm je 29. septembra na Kitajskem sprožil sodni postopek proti Applu. V tožbi navajajo, da Apple uporablja njihove tehnologije, za katere jim ne plačuje licenčnine. Od sodišča želijo, da prepove tako proizvodnjo kot prodajo mobilnikov iPhone na Kitajskem.

slikaiOS 11 že na 47 % vseh jabolčnih mobilnih naprav
16.10.2017

Apple je lansiral iOS 11 komaj slab mesec dni nazaj, do sedaj pa je z njim že prehitel predhodno različico. Glede na navedbe analitikov podjetja Mixpanel je iOS 11 nameščen na 47 % vseh iOS naprav, iOS 10 pa le »še« na 46 %.

slikaBo Samsung zakupil prve količine procesorja Snapdragon 845?
13.10.2017

Na spletu so se ponovno pojavile govorice, da bo Samsung kupil celotno količino procesorja Snapdragon 845, ki ga bodo uporabili pri svojem novem mobilniku Galaxy S9 / S9+. Podoben dogovor je Samsung s Qualcommom sklenil že za Snapdragon 835.

slikaMicrosoft potrdil konec za Windows Phone
11.10.2017

Kar se je že nekaj časa nakazovalo, je sedaj postalo uradno. Joe Belfoir, ki je pri Microsoftu odgovoren za mobilno platformo je na Twitterju objavil, da bodo za Windows Phone pripravljali le še varnostne popravke in odpravo hroščev.

slikaImata iPhone 8 in 8 Plus težave z baterijo?
09.10.2017

Po spletu so zaokrožile novice o več primerih težav z baterijo pri novem Applovem mobilniku iPhone 8 in 8 Plus. Le-ta naj bi se namreč v nekaj primerih napihnila. O težavah poročajo na Kitajskem, iz Kanade, Grčije, Japonske in Tajvana, zato bo moral Apple o tej težavi uvesti preiskavo.

slikaOsebni podatki kot novo plačilno sredstvo?
06.10.2017

Trgovina 'Data Dollar Store', ki jo je ustvarilo podjetje za kibernetsko varnost Kaspersky Lab, je izzvala veliko presenečenost med ljudmi v osrčju londonskega tehnološkega središča na ulici Old Street. Kupci so od zgodnjih jutranjih ur čakali na nakup ekskluzivnih izdelkov v trgovini, niso pa vedeli, da jih čaka neobičajen način plačila za izbrana umetniška dela.

članki

Osebni podatki kot novo plačilno sredstvo?

Deli z ostalimi

06.10.2017
Objavil: Dare Gliha

Trgovina 'Data Dollar Store', ki jo je ustvarilo podjetje za kibernetsko varnost Kaspersky Lab, je izzvala veliko presenečenost med ljudmi v osrčju londonskega tehnološkega središča na ulici Old Street. Kupci so od zgodnjih jutranjih ur čakali na nakup ekskluzivnih izdelkov v trgovini, niso pa vedeli, da jih čaka neobičajen način plačila za izbrana umetniška dela.

Kljub začetni presenečenosti so kupci izkazali pripravljenost na sodelovanje. Pri nakupu izbranih izdelkov so se namesto denarja morali odreči priljubljeni osebni fotografiji ali video posnetku. Ta način plačila je napovedoval vzpon nove valute – podatkovnega dolarja. Kaspersky Lab si z odprtjem te trgovine prizadeva okrepiti ozaveščenost o dejanski vrednosti podatkov in ob tem poziva druge ponudnike, da se pridružijo pobudi z uporabo simbola podatkovnega dolarja.

Količina osebnih podatkov hitro narašča, potrošniki pa se ne zavedajo, da morda sedijo na rudniku zlata v dragoceni valuti. Ta ima vrednost ne glede na geografsko lokacijo, prav tako nanjo ne vplivajo menjalni tečaji. Pomanjkanje zavedanja o dejanski vrednosti podatkov je velika ovira pri osveščanju ljudi o pomenu varovanja zasebnih informacij, pravijo v družbi Kaspersky Lab. Upajo, da bo podatkovni dolar okrepil ozaveščenost in tako prispeval k varnejši spletni izkušnji uporabnikov.

»Podatkovni dolar vidimo predvsem kot sredstvo za krepitev ozaveščenosti o vrednosti podatkov,« pravi David Emm, glavni varnostni raziskovalec v družbi Kaspersky Lab, in dodaja: »Na primer, določena spletna stran ponuja brezplačne storitve, v zameno pa ponudnik s podatki svojih uporabnikov ustvarja prihodke. Tovrstni ponudniki bi morali uporabiti simbol podatkovnega dolarja in tako pokazati, da se je v tem procesu dejansko izvedla nekakšna oblika menjave.«

Kaspersky Lab je z dvodnevno »pop-up« trgovino v Londonu prikazal, kako bi se podatki lahko obnesli v vlogi valute. Trgovina je kupce privlačila z ekskluzivnimi grafikami in umetniškimi deli, ki jih je ustvaril ugleden ulični umetnik Ben Eine. Dogajanje se je najprej zdelo kot običajna nakupovalna izkušnja – brskanje med izdelki, izbira najljubših in pot do blagajne. A ko so kupce prosili za plačilo, tega niso mogli izvesti s pomočjo svojih denarnic. Namesto denarja so morali v menjavo ponuditi podatkovne dolarje, novo valuto, ki jo je ustvaril Kaspersky Lab in sestoji iz zasebnih podatkov kupcev, shranjenih na njihovih pametnih telefonih, kot so denimo fotografije, video posnetki ali besedilo.

David Emm je dodal: »Lahko je pozabiti na velike količine podatkov, ki jih delimo na dnevni ravni. Občutek izgube ob odvzemu podatkov proti naši volji pa postane veliko bolj resničen, ko nekdo fizično odvzame naš telefon in se odloči, s katerimi podatki si bo postregel. Zanimiv vpogled v to doživljanje je ponudila trgovina Data Dollar Store. Medtem ko je 29 % ljudi po svetu že bilo žrtev kibernetskega napada, 39 % uporabnikov svojih naprav sploh ne zaščiti pred napadi, kažejo podatki naše globalne raziskave. Kupci bi morali ceniti svoje podatke tako kot denar v svojih denarnicah in torbicah. Če imajo podatki vrednost, se lahko uporabijo kot način menjave ali za plačilo pri nakupu. Ključna je ustrezna zaščita, ki preprečuje tudi občutek neugodja zaradi kraje ali zlorabe podatkov.«

Kaspersky Lab je ustvaril video, ki strnjeno prikazuje uspeh podatkovnega dolarja in odziv kupcev ob novi nakupovalni izkušnji ter pripravljenost na uporabo nove valute med uporabniki:

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki