marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsung in Amazon Prime Video kot prva predstavljata HDR10+ vsebine
15.12.2017

Samsung Electronics in Amazon Prime Video sta predstavila celotno zbirko Prime Video HDR v HDR10+, novi odprti standard, ki za ustvarjanje izboljšanega kontrasta in barv na razširjenem zaslonu uporablja dinamične metapodatke.

slikaApple bo v 2018 predstavil vsaj en mobilnik z LCD zaslonom
13.12.2017

Apple bo v prihodnjem letu predstavil vsaj en iPhone, ki bo imel LCD zaslon. Oba ostala mobilnika pa naj bi imela OLED zaslon.

slikaSamsung zanikal lansiranje Galaxya S9 na sejmu CES
11.12.2017

Prejšnji mesec so se pojavile govorice, da bo Samsung svojo novo galaksijo serije S9 predstavil že na bližnjem sejmu CES v Las Vegasu, ZDA. Samsung je sedaj te govorice zanikal in pojasnil, da je to malo verjetno.

slikaSamsung že proizvaja 512 GB pomnilnik za mobilne naprave
08.12.2017

Samsung Electronics, svetovno vodilno podjetje na področju naprednih pomnilniških tehnologij, je danes napovedal pričetek množične proizvodnje prvega 512-gigabajtnega (GB) vgradljivega univerzalnega bliskovnega pomnilnika (embedded Universal Flash Storage - eUFS) za uporabo v mobilnih napravah naslednje generacije.

slikaHoT bo od jutri ponujal paket z 200 GB prenosa podatkov
06.12.2017

HOFER bo jutri v svojih poslovalnicah začel s prodajo paketa WiFi2Go, ki predstavlja nov pristop k ponujanju mobilnega interneta. Z WiFi2Go imajo uporabniki možnost, da v trenutku preprosto vzpostavijo prenosno mobilno omrežje, ki ga lahko uporablja poljubno število uporabnikov.

članki

Osebni podatki kot novo plačilno sredstvo?

Deli z ostalimi

06.10.2017
Objavil: Dare Gliha

Trgovina 'Data Dollar Store', ki jo je ustvarilo podjetje za kibernetsko varnost Kaspersky Lab, je izzvala veliko presenečenost med ljudmi v osrčju londonskega tehnološkega središča na ulici Old Street. Kupci so od zgodnjih jutranjih ur čakali na nakup ekskluzivnih izdelkov v trgovini, niso pa vedeli, da jih čaka neobičajen način plačila za izbrana umetniška dela.

Kljub začetni presenečenosti so kupci izkazali pripravljenost na sodelovanje. Pri nakupu izbranih izdelkov so se namesto denarja morali odreči priljubljeni osebni fotografiji ali video posnetku. Ta način plačila je napovedoval vzpon nove valute – podatkovnega dolarja. Kaspersky Lab si z odprtjem te trgovine prizadeva okrepiti ozaveščenost o dejanski vrednosti podatkov in ob tem poziva druge ponudnike, da se pridružijo pobudi z uporabo simbola podatkovnega dolarja.

Količina osebnih podatkov hitro narašča, potrošniki pa se ne zavedajo, da morda sedijo na rudniku zlata v dragoceni valuti. Ta ima vrednost ne glede na geografsko lokacijo, prav tako nanjo ne vplivajo menjalni tečaji. Pomanjkanje zavedanja o dejanski vrednosti podatkov je velika ovira pri osveščanju ljudi o pomenu varovanja zasebnih informacij, pravijo v družbi Kaspersky Lab. Upajo, da bo podatkovni dolar okrepil ozaveščenost in tako prispeval k varnejši spletni izkušnji uporabnikov.

»Podatkovni dolar vidimo predvsem kot sredstvo za krepitev ozaveščenosti o vrednosti podatkov,« pravi David Emm, glavni varnostni raziskovalec v družbi Kaspersky Lab, in dodaja: »Na primer, določena spletna stran ponuja brezplačne storitve, v zameno pa ponudnik s podatki svojih uporabnikov ustvarja prihodke. Tovrstni ponudniki bi morali uporabiti simbol podatkovnega dolarja in tako pokazati, da se je v tem procesu dejansko izvedla nekakšna oblika menjave.«

Kaspersky Lab je z dvodnevno »pop-up« trgovino v Londonu prikazal, kako bi se podatki lahko obnesli v vlogi valute. Trgovina je kupce privlačila z ekskluzivnimi grafikami in umetniškimi deli, ki jih je ustvaril ugleden ulični umetnik Ben Eine. Dogajanje se je najprej zdelo kot običajna nakupovalna izkušnja – brskanje med izdelki, izbira najljubših in pot do blagajne. A ko so kupce prosili za plačilo, tega niso mogli izvesti s pomočjo svojih denarnic. Namesto denarja so morali v menjavo ponuditi podatkovne dolarje, novo valuto, ki jo je ustvaril Kaspersky Lab in sestoji iz zasebnih podatkov kupcev, shranjenih na njihovih pametnih telefonih, kot so denimo fotografije, video posnetki ali besedilo.

David Emm je dodal: »Lahko je pozabiti na velike količine podatkov, ki jih delimo na dnevni ravni. Občutek izgube ob odvzemu podatkov proti naši volji pa postane veliko bolj resničen, ko nekdo fizično odvzame naš telefon in se odloči, s katerimi podatki si bo postregel. Zanimiv vpogled v to doživljanje je ponudila trgovina Data Dollar Store. Medtem ko je 29 % ljudi po svetu že bilo žrtev kibernetskega napada, 39 % uporabnikov svojih naprav sploh ne zaščiti pred napadi, kažejo podatki naše globalne raziskave. Kupci bi morali ceniti svoje podatke tako kot denar v svojih denarnicah in torbicah. Če imajo podatki vrednost, se lahko uporabijo kot način menjave ali za plačilo pri nakupu. Ključna je ustrezna zaščita, ki preprečuje tudi občutek neugodja zaradi kraje ali zlorabe podatkov.«

Kaspersky Lab je ustvaril video, ki strnjeno prikazuje uspeh podatkovnega dolarja in odziv kupcev ob novi nakupovalni izkušnji ter pripravljenost na uporabo nove valute med uporabniki:

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki