marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaProdali že preko tri milijone Honorjev 10
16.07.2018

Iz Huaweijeve podznamke Honor prihaja novica, da se njihov vrhunski mobilnik Honor 10 odlično prodaja. Do sedaj naj bi pri podjetju globalno prodali že preko tri milijone kosov.

slikaNepridipravi s tehnikami socialnega inženiringa na področju kriptovalut do zaslužka 10 milijonov dolarjev v 2017
13.07.2018

Strokovnjaki družbe Kaspersky Lab so razkrili nov prevarantski trend: razvoj kriptovalut ne privlači le vlagatelje, temveč tudi spletne kriminalce, ki iščejo načine za povečanje svojega zaslužka.

slikaHTC predstavlja EXODUS – dostop do prvega telefona, temelječega na veriženju blokov
11.07.2018

HTC vodi gibanje, ki bo v tretjem četrtletju letos ponudilo zgodnji dostop do prvega telefona na svetu, temelječega na tehnologiji veriženja blokov, z imenom Exodus.

slikaVeč kot polovica uporabnikov mobilnih telefonov ne zavaruje z geslom
09.07.2018

Več kot polovica (52 %) uporabnikov mobilnih telefonov svojih naprav ne zaščiti z geslom. Prav tako jih samo 22 % uporablja varnostne rešitve za zaščito naprav proti kraji. Žeparji, ki uspejo ukrasti pametni telefon, lahko od svoje kraje pridobijo veliko boljši izkupiček kot so sprva pričakovali.

slikaFacebook in Google manipulirata z uporabniki v deljenje svojih osebnih podatkov
06.07.2018

Iz Zveze potrošnikov Slovenije so sporočili ugotovitve, da Facebook in Google manipulirata s svojimi uporabniki v deljenje kar največ informacij o sebi, predvsem s premetenim oblikovanjem strani, vsiljivimi privzetimi nastavitvami ter načinom izbire “vzemi-ali-pusti”, ugotavlja analiza zadnjih sprememb zasebnostnih nastavitev teh podjetij.

slikaJe to res novi najcenejši iPhone?
04.07.2018

Na spletni strani nieuwemobiel.nl so se pojavile kvalitetne slike novega iPhona, za katerega se predvideva, da bo najcenejši izmed trojice, ki naj bi jih Apple predstavil jeseni. Na slikah je 6,1 palčni mobilnik slikan zraven aktualnega iPhona X.

članki

Osebni podatki kot novo plačilno sredstvo?

Deli z ostalimi

06.10.2017
Objavil: Dare Gliha

Trgovina 'Data Dollar Store', ki jo je ustvarilo podjetje za kibernetsko varnost Kaspersky Lab, je izzvala veliko presenečenost med ljudmi v osrčju londonskega tehnološkega središča na ulici Old Street. Kupci so od zgodnjih jutranjih ur čakali na nakup ekskluzivnih izdelkov v trgovini, niso pa vedeli, da jih čaka neobičajen način plačila za izbrana umetniška dela.

Kljub začetni presenečenosti so kupci izkazali pripravljenost na sodelovanje. Pri nakupu izbranih izdelkov so se namesto denarja morali odreči priljubljeni osebni fotografiji ali video posnetku. Ta način plačila je napovedoval vzpon nove valute – podatkovnega dolarja. Kaspersky Lab si z odprtjem te trgovine prizadeva okrepiti ozaveščenost o dejanski vrednosti podatkov in ob tem poziva druge ponudnike, da se pridružijo pobudi z uporabo simbola podatkovnega dolarja.

Količina osebnih podatkov hitro narašča, potrošniki pa se ne zavedajo, da morda sedijo na rudniku zlata v dragoceni valuti. Ta ima vrednost ne glede na geografsko lokacijo, prav tako nanjo ne vplivajo menjalni tečaji. Pomanjkanje zavedanja o dejanski vrednosti podatkov je velika ovira pri osveščanju ljudi o pomenu varovanja zasebnih informacij, pravijo v družbi Kaspersky Lab. Upajo, da bo podatkovni dolar okrepil ozaveščenost in tako prispeval k varnejši spletni izkušnji uporabnikov.

»Podatkovni dolar vidimo predvsem kot sredstvo za krepitev ozaveščenosti o vrednosti podatkov,« pravi David Emm, glavni varnostni raziskovalec v družbi Kaspersky Lab, in dodaja: »Na primer, določena spletna stran ponuja brezplačne storitve, v zameno pa ponudnik s podatki svojih uporabnikov ustvarja prihodke. Tovrstni ponudniki bi morali uporabiti simbol podatkovnega dolarja in tako pokazati, da se je v tem procesu dejansko izvedla nekakšna oblika menjave.«

Kaspersky Lab je z dvodnevno »pop-up« trgovino v Londonu prikazal, kako bi se podatki lahko obnesli v vlogi valute. Trgovina je kupce privlačila z ekskluzivnimi grafikami in umetniškimi deli, ki jih je ustvaril ugleden ulični umetnik Ben Eine. Dogajanje se je najprej zdelo kot običajna nakupovalna izkušnja – brskanje med izdelki, izbira najljubših in pot do blagajne. A ko so kupce prosili za plačilo, tega niso mogli izvesti s pomočjo svojih denarnic. Namesto denarja so morali v menjavo ponuditi podatkovne dolarje, novo valuto, ki jo je ustvaril Kaspersky Lab in sestoji iz zasebnih podatkov kupcev, shranjenih na njihovih pametnih telefonih, kot so denimo fotografije, video posnetki ali besedilo.

David Emm je dodal: »Lahko je pozabiti na velike količine podatkov, ki jih delimo na dnevni ravni. Občutek izgube ob odvzemu podatkov proti naši volji pa postane veliko bolj resničen, ko nekdo fizično odvzame naš telefon in se odloči, s katerimi podatki si bo postregel. Zanimiv vpogled v to doživljanje je ponudila trgovina Data Dollar Store. Medtem ko je 29 % ljudi po svetu že bilo žrtev kibernetskega napada, 39 % uporabnikov svojih naprav sploh ne zaščiti pred napadi, kažejo podatki naše globalne raziskave. Kupci bi morali ceniti svoje podatke tako kot denar v svojih denarnicah in torbicah. Če imajo podatki vrednost, se lahko uporabijo kot način menjave ali za plačilo pri nakupu. Ključna je ustrezna zaščita, ki preprečuje tudi občutek neugodja zaradi kraje ali zlorabe podatkov.«

Kaspersky Lab je ustvaril video, ki strnjeno prikazuje uspeh podatkovnega dolarja in odziv kupcev ob novi nakupovalni izkušnji ter pripravljenost na uporabo nove valute med uporabniki:

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki