marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsungu ostajajo OLED zasloni
21.02.2018

Samsung Display se ubada s težavo ostanka OLED zaslonov, ki jo je povzročilo zmanjšano število naročil za zaslone Applovega mobilnika iPhone X.

slikaNove informacije Huaweijevega paradnega konja
19.02.2018

V družini nove Huaweijeve paradne serije P20, ki bo predstavljena 27. marca se pričakuje tri mobilnike in sicer P20, P20 Lite in P20 Plus (ali Pro). Sedaj so se po spletu pojavile tudi nekatere domnevne specifikacije novincev.

slikaVsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem
16.02.2018

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

slikaHuawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018
14.02.2018

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

slikaSamsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018
12.02.2018

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

slikaWiko in Tinno združujeta moči
09.02.2018

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

članki

MWC 2015 - kolesje se bo ustavilo

Deli z ostalimi

05.03.2015
Objavil: Dare Gliha

Danes se v Barceloni pričenja zadnji dan letošnjega mobilnega dogodka. Ali je statistično dosegel oz. presegel prejšnje dogodke bo potrebno počakati na uradne podatke o obisku in razstavljalcih, vseeno pa ostaja malenkost grenak priokus, saj smo bili uporabniki “prikrajšani” za nekaj več.

To leti predvsem na predstavitev več mobilnikov, predvsem tu ciljam na tiste, ki se prodajajo za največ denarja, t.i. paradne konje proizvajalcev. Tako sta svoja najboljša modela predstavila le Samsung z Galaxy S6 in S6 edge ter HTC s svojim One M9. Ravno slednji je med novinarskimi kolegi označen kot veliko razočaranje, saj se razen kamere praktično ne razlikuje od svojega predhodnika. Z menjavo kamere je očitno tudi HTC priznal, da njihova rešitev malo megatočk ni prinesla željenih rezultatov.

Med razočaranje, ki sem ga omenil v uvodu pa spada dejstvo, da ostali veliki igralci na tem trgu, Sony, LG, Huawei ter delno Microsoft niso predstavili svojih novih zastavonoš, čeprav se je to nekako pričakovalo. No, vsaj za Sonya se je po spletu precej govorilo o novi Xperii Z4, vendar smo dočakali le tablico s tem imenom.

Največ se je z uporabniškega vidika na kongresu govorilo o nosljivih napravah, predvsem so bili v ospredju razni zapestni sledilniki, pa tudi pametne ure niso zaostajale. Zelo priljubljena je postala tudi fraza Internet of Things, tako da v prihodnje pričakujem, da bodo proizvajalci to frazo dodobra uveljavili, kot se je zgodilo s sedaj še “ponarodelim” računalništvom v oblaku.

Mogoče bi danes omenil le še Sandisk, ki je predstavil kartico največje kapacitete na svetu. Njihova nova rešitev omogoča kar 200 GB prostora v obliki kartice microSD, hitrost prenašanja podatkov pa je 90 MB/s. Vendar taka velikost vsaj na začetku ne bo poceni, saj bo ob pričetku prodaje le-ta znašala krepkih 400 dolarjev.

Kaj je še bilo zanimivega? Že sam sejem je vredno enkrat obiskati, seveda če ste vsaj malo ljubitelj mobilnega segmenta. Ogromno število prehojenih kilometrov, veliko pogovorov ter utrujenost hitro mineta ob dejstvu, da si bil del nekaj novega. In tako lahko sedaj samo še sedimo in čakamo, ali se bodo napovedi proizvajalcev za letošnje leto uresničile. Ter seveda prihodnje leto, ko se bo celotna zgodba ponovila, predvidoma tudi z našim obiskom.

Vseeno pa upam, da se prihodnje leto večina proizvajalcev za svoje predstavitve ne bo igralo take igre, kot so se je posluževali letos, to je, da bodo na predstavitve vabili le peščico izbranih novinarjev.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki