marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsungu ostajajo OLED zasloni
21.02.2018

Samsung Display se ubada s težavo ostanka OLED zaslonov, ki jo je povzročilo zmanjšano število naročil za zaslone Applovega mobilnika iPhone X.

slikaNove informacije Huaweijevega paradnega konja
19.02.2018

V družini nove Huaweijeve paradne serije P20, ki bo predstavljena 27. marca se pričakuje tri mobilnike in sicer P20, P20 Lite in P20 Plus (ali Pro). Sedaj so se po spletu pojavile tudi nekatere domnevne specifikacije novincev.

slikaVsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem
16.02.2018

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

slikaHuawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018
14.02.2018

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

slikaSamsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018
12.02.2018

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

slikaWiko in Tinno združujeta moči
09.02.2018

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

članki

MWC 2015 – Ko je vsak korak naporen

Deli z ostalimi

04.03.2015
Objavil: Dare Gliha

Po tretjem dnevu se že pošteno čuti napor takega dogodka. Od neznosne gneče za dostop do sejmišča, do gneče po hodnikih in na razstavnih prostorih, da odhoda s sejmišča po koncu dneva niti ne omenjam.

V treh dneh se je do sedaj nabralo pod nogami že krepko preko 50.000 korakov. Videli smo precej novosti, večinoma nosljivih zadev, ter tudi zadnje čase popularnih naprav “Internet of things” (IoT), torej naprav, ki se povezujejo v splet.

V svetu inovacij sem naletel na prizor, ki bo bolj znan tistim, ki bodo konec meseca obiskali sejem v Koelnu. Proizvajalec Braun (Oral-B) je namreč predstavljal zobno ščetko PRO 7000, ki ima vgrajeno modrozobo povezljivost s pametnimi telefoni, v navezi z njihovo aplikacijo pa lahko preprosto uporabljate priporočene programe za ščetkanje. Med vsemi različnimi načini najdemo tudi takega, ki vam v samo dveh tednih do poroke pomaga temeljito očistiti in pobeliti zobe.

Nekoč veliki igralec na področju mobilnih naprav, finska Nokia, je svoj mobilni del prodala Microsoftu. Vseeno pa so na sejmu prikazali svojo novo tablico N1, ki pravzaprav odkrito spominja na jabolčni model iPad Mini, tako po sami velikosti, kot tudi po obliki. Razlika je ta, da N1 poganja android, v navezi z lastno razvitim zagonskim nalagalnikom Z Launcher. Le-ta deluje precej zatikajoče, vseeno pa pri Nokii obljubljajo, da je to le njihova rešitev in si uporabnik lahko namesti launcher po lastni želji.

Od nosljivih naprav velja omeniti podjetje Martian, ki je bralcem našega portala verjetno znano podjetje, saj smo testirali dve njihovi “pametni” uri. V Barceloni se predstavljajo z linijo novih oblik, prav tako pa predstavljajo tudi sodelovanje z velikanom iz modnega sveta, podjetjem Guess. Ker bodo ure na voljo šele okoli sredine letošnjega leta bom kaj več o njih napisal oz. testiral takrat.

Če že omenjam ure ne morem mimo Withingsove rešitve oz. različice zapestnice za spremljanje aktivnosti, ure Activite. Je izredno stilsko oblikovana ura, ki je na voljo v dveh raličicah in sicer v premijski različici, ki uporablja kvalitetni švicarski mehanizen, ter cenejše različice Activite Pop, ki uporablja kvarčni mehanizem. Ura pravzaprav le prikazuje čas in na dodatnem polju prikazuje vašo dnevno aktivnost v odstotkih. Dobra novica je, da uro lahko vzamete tudi na plavanje. Razlik razen v uporabljenem mehanizmu in končni ceni med njima ni.

Danes je tretji dan sejma, za nas pa se pot počasi zaključuje, saj jutri že potujemo proti domu. Tako da v prihodnjih dneh le spremljajte našo stran za še več novosti, pa tudi Facebook in Twitter profil, kjer smo objavili več krajših utrinkov iz letošnjega sejma.

Slike nalagamo tudi sproti v album >> KLIK.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki