marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsungu ostajajo OLED zasloni
21.02.2018

Samsung Display se ubada s težavo ostanka OLED zaslonov, ki jo je povzročilo zmanjšano število naročil za zaslone Applovega mobilnika iPhone X.

slikaNove informacije Huaweijevega paradnega konja
19.02.2018

V družini nove Huaweijeve paradne serije P20, ki bo predstavljena 27. marca se pričakuje tri mobilnike in sicer P20, P20 Lite in P20 Plus (ali Pro). Sedaj so se po spletu pojavile tudi nekatere domnevne specifikacije novincev.

slikaVsak tretji na spletu vohuni za svojim partnerjem
16.02.2018

Razcvet partnerske zveze lahko zabriše meje dovoljenega na spletu in s tem ogrozi zasebnost posameznikov. Globalna raziskava, ki sta jo izvedli družbi Kaspersky Lab in Toluna, kaže, da je za večino posameznikov njihovo razmerje pomembnejše od zasebnosti. Nezadovoljstvo v partnerski zvezi lahko vzbudi strah glede možnosti ohranjanja zasebnosti na spletu, prestopanje meje zasebnosti na spletu pa pogostokrat vodi v prepir.

slikaHuawei se je povzpel na 25. mesto lestvice Brand Finance Global 500 2018
14.02.2018

Pri Brand Finance so objavili seznam najbolj vrednih blagovnih znamk na svetu. Huawei se je uvrstil na 25. mesto na lestvici Brand Finance Global 500 2018 z vrednostjo 38,046 milijard dolarjev ob 50 % rasti vrednosti blagovne znamke.

slikaSamsungove aktivnosti na olimpijskih igrah Pjongčang 2018
12.02.2018

Samsung Electronics, olimpijski partner za brezžično komunikacijo in računalniško opremo, s svojimi olimpijskimi predstavitvami prinaša tehnološke inovacije na zimske olimpijske igre v Pjongčangu 2018. Samsung bo na interaktivnih Samsung olimpijskih predstavitvah s sloganom pozval navijače in športnike, da “Do What You Can’t” (slo. "Naredite, česar ne zmorete").

slikaWiko in Tinno združujeta moči
09.02.2018

Po sedmih letih tesnega sodelovanja podjetji Wiko in Tinno objavljata novico o združitvi. Ta poteza bo še bolj okrepila položaj podjetja Wiko pri njegovem cilju: postati ključen svetovni igralec na področju mobilne industrije.

članki

Mobilna denarnica Wave2Pay sedaj tudi z debetno kartico Activa Visa Inspire

Deli z ostalimi

26.09.2017
Objavil: Thomas Bergant

Predstavniki družb Intese Sanpaolo Bank in Visa v Sloveniji so na današnjem srečanju z novinarji predstavili novo storitev znotraj mobilne denarnice Wave2Pay – debetno kartico Activa Visa Inspire.

Imetniki kartice Visa, ki imajo odprt račun pri Intesi Sanpaolo Bank, bodo lahko uživali v prednostih enostavnega in priročnega brezstičnega mobilnega plačevanja majhnih in velikih nakupov. Tako bodo slovenski uporabniki v koraku z evropskimi trendi, ki kažejo, da 77 odstotkov Evropejcev mobilne telefone uporablja za spremljanje svojih financ in opravljanje vsakodnevnih plačil, kot je plačevanje računov, parkirnine in ko se zunaj zabavajo s prijatelji.

Intesa Sanpaolo Bank je tokrat, znotraj mobilne denarnice Wave2Pay, predstavila razširitev aplikacije Wave2Pay tudi za imetnike debetne kartice Visa. Aplikacija Wave2Pay deluje na osnovi NFC tehnologije, ki jo je implementiralo podjetje Mercury Processing Services International. Aplikacija omogoča brezstično povezavo pametnega telefona in čitalnika za plačevanje na prodajnem mestu (POS terminal).

Ključna funkcija aplikacije je priročni pomočnik za varno nakupovanje na spletu, mToken, ki je integriran v mobilni denarnici Wave2Pay. Uporabnik z mToken ustvari enkratno osebno številko za varen spletni nakup.

Ivan Ivičić, član uprave v Intesi Sanpaolo Bank je na današnji predstavitvi o inovativni aplikaciji Wave2Pay povedal: »Intesa Sanpaolo Bank ohranja sloves inovativne banke tudi z uvajanjem brezstičnega in mobilnega plačevanja na slovenski trg. Zelo sem vesel, da lahko danes vsem našim komitentom ponudimo možnost, da postanejo aktivni uporabniki storitve, ki v svetu sodi med najsodobnejše bančne rešitve. Odslej bodo namreč lahko v svoje denarnice na pametnih telefonih dodali še virtualno različico svoje bančne kartice Activa Visa Inspire, ki jo vsak komitent dobi ob odprtju osebnega računa pri nas, in jo tako začeli uporabljati pri vsakdanjih nakupih. Inovativna aplikacija Wave2Pay na telefonu, poleg plačevanja, uporabnikom omogoča tudi hiter in enostaven pregled nad preteklimi plačili in stanjem na osebnem računu. Tovrstno plačevanje trenutno sprejema že več kot polovica prodajnih mestih v Sloveniji, do konca leta pa bodo skoraj vsa prodajna mesta že opremljena s POS terminali z NFC tehnologijo, ki sprejemajo plačila z brezstičnimi karticami.«

»S tem, ko se brezgotovinsko in brezstično plačevanje uveljavljata kot norma v načinu plačevanja, Mercury Processing Services International še naprej zagotavlja in ponuja najsodobnejšo tehnologijo na področju plačil. Po lanskem uspešnem sodelovanju z Inteso Sanpaolo Bank v Sloveniji, ko je slednja kot prva banka na slovenskem tržišču izdala večznamčno mobilno denarnico in javnosti ponudila možnost plačevanja s pametnimi telefoni, nas zdaj ponovno veseli dejstvo, da jih bomo podprli pri uvedbi mobilnih plačil s kartico Visa Inspire. Slovenija je tako četrto tržišče, kjer v sodelovanju z Visa omogočamo to inovativno rešitev,« je dodal Zdenek Houser, predstavnik podjetja Mercury Processing Services International.

Izsledki raziskave o digitalnih plačilih, ki jo je izvedla Visa, kažejo, da skoraj dve tretjini Evropejcev (62 odstotkov) prek mobilnih telefonov pregleduje stanje oziroma dostopa do drugih storitev banke. Več kot dve tretjini (82 odstotkov) jih je že uporabilo t.i. »mobilni denar«, rešitev, ki ustreza posameznikovem življenjskem stilu. Milenijci so tisti, ki so popolnoma osvojili digitalno plačevanje, saj je kar 86 odstotkov sodelujočih, v starostni skupini od 18 do 34 let, odgovorilo, da so »uporabniki mobilnega denarja« .
Ključni dejavniki, ki spodbujajo samo uporabo mobilnega plačevanja, so varnost, udobje in povečanje maloprodajnih mest, opremljenih z brezstičnimi terminali. Uspešen prehod izdajateljev plačilnih kartic na brezstične tehnologije je vsekakor dobra osnova za prehod na mobilno plačevanje. V Evropi že več kot 1,2 milijona trgovcev podpira plačila z brezstičnimi karticami in mobilnimi napravami. Evropski imetniki kartic Visa so opravili kar več kot pet milijard brezstičnih plačil nakupov, kar predstavlja eno tretjino vseh transakcij na fizičnih prodajnih mestih z uporabo kartice Visa.

»Prve brezstične kartice Visa so bile v Sloveniji izdane spomladi 2015. Po enem letu smo beležili izjemen rezultat – 1 od 10 transakcij je bila brezstična. Danes, po dveh letih brezstičnih transakcij, lahko zadovoljno povem, da je kar 1 od 4 transakcij brezstična. Te številke so nedvomno pokazatelj, da Slovenci zelo hitro osvojimo novosti in da smo brezstično tehnologijo dobro sprejeli,« je na današnji predstavitvi povedala gospa Alenka Mejač Krassnig, direktorica Visa za Slovenijo. In dodala: »Tehnologije, o katerih smo več let govorili, kot so biometrija, internet stvari, P2P, mobilna plačila, so vstopile v vsakdanje življenje potrošnikov in postale nekaj normalnega. Medtem ko se finančna panoga premika od plastike do digitalnega in se tradicionalnim deležnikom v plačilih pridružujejo novi, je misija družbe Visa potrošnikom zagotoviti varno plačevanje in poslovanje prek povezanih naprav. V družbi Visa smo usmerjeni v prihodnost in zato verjamemo, da bomo skupaj z Intesa Sanpaolo Bank tudi v prihodnje gradili uspešno sodelovanje in uporabnikom skupaj zagotavljali inovacije in priročnost storitev.«

Aplikacija Wave2Pay, ki omogoča mobilno plačevanje, je dostopna za mobilne naprave z operacijskim sistemom Android verzije vsaj KitKat 4.4., ki imajo obenem vgrajeno NFC tehnologijo oziroma omogočajo brezstično komunikacijo (ang. Near Field Communication).

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki