marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsung Galaxy Fold razprodan v fazi prednaročil
11.12.2019

Samsung Electronics je sporočil, da so zaradi izredno velikega zanimanja pošle zaloge Samsung Galaxy Fold prepogljivega telefona v fazi prednaročil. Samsung bo, kolikor hitro bo le mogoče, zagotovil dodatne zaloge Samsung Galaxy Fold prepogljivega telefona in vsem uporabnikom, ki želijo prihodnost mobilne tehnologije izkusiti že danes, to tudi omogočil.

slikaXiaomi Mi Watch s prvo posodobitvijo pridobiva podporo za iOS
09.12.2019

Pametna ura Xiaomi Mi Watch dobiva prvo posodobitev vgrajene programske opreme z velikimi izboljšavami, pri čemer je najbolj pomembna podpora za Applov iOS. Posodobitev programske opreme je lansirana skupaj s Xiaomijevo aplikacijo Wear App za iOS.

slikaTransakcije z uporabo nosljive tehnologije se povečujejo
06.12.2019

Uporaba pasivne nosljive tehnologije za plačila še naprej narašča po Evropi, saj lahko potrošniki ta relativno nov način plačevanja hitro in enostavno vključijo v svoj vsakdan. V primerjavi z letom poprej, se je število plačilnih transakcij z uporabo nosljive tehnologije v 2019 povečalo za osemkrat.

slikaSamsung zaščitil novo »Bright Night« kamero za serijo S11
04.12.2019

Zadnje čase uhaja vse več novic o prihajajoči Samsungovi seriji Galaxy S11. Zadnja novica prihaja iz patentnega urada EUIPO. V vloženih dokumentih je razvidno, da želi Samsung zaščititi nov senzor z imenim »Bright Night«, ki bo glede na opis uporabljen v mobilnikih in tablicah.

članki

Ločeni račun za osebno rabo službenih mobilnikov

Deli z ostalimi

23.11.2005
Objavil: Thomas Bergant

Mobitelovi poslovni uporabniki GSM/UMTS po novem z možnostjo ločevanja vseh stroškov - Ena številka, dva računa. Družba Mobitel je ponudila poslovnim uporabnikom Mobitel GSM/UMTS novo storitev, imenovano Ločeni račun.

Storitev omogoča nadzor porabe in ločitev plačila vseh storitev na poslovno upravičene storitve, ki se zaračunavajo naročniku, ter vse ostale storitve, ki se zaračunavajo uporabniku službenega mobilnika. Zasebnost je zagotovljena, naročniki in uporabniki službenih mobilnikov prejmejo vsak svoj račun, tako da naročniki nimajo vpogleda v storitve, ki jih zaposleni uporabljajo in plačujejo v zasebne namene.

Danes se uporabniki vse bolj srečujejo s prepletanjem uporabe mobilnikov za poslovne in zasebne namene. Mobitelova storitev Ločeni račun ponuja ustrezno rešitev, namenjena pa je pravnim osebam in samostojnim podjetnikom, ki želijo imeti predvidljivo višino mesečnih stroškov in hkrati svojim zaposlenim omogočiti uporabo službenega mobilnika tudi za zasebne namene z možnostjo ločenega plačila. Po novem lahko za svoje mobilne številke, za katere imajo sklenjeno naročniško razmerje Mobitel GSM/UMTS, delijo plačilo storitev na dva ločena računa: osnovni račun, s katerim naročniki (podjetja ali samostojni podjetniki) poravnajo uporabo izbranih poslovno upravičenih storitev in ostalih storitev do izbranega limita, ter ločeni račun, s katerim zaposleni plačujejo zasebne, poslovno neupravičene storitve in ostale storitve po preseženem limitu.

Naročniki lahko za vsako številko posebej izberejo nabor poslovno upravičenih storitev in določijo limit porabe. Pri tem lahko izbirajo med štirimi modeli: Splošni ločeni račun, Ločeni račun za več službene rabe, Ločeni račun za več zasebne rabe ter račun za storitev Moneta in zasebne storitve.

Storitev Ločeni račun Mobitelovim poslovnim naročnikom GSM /UMTS skupaj z dosedanjimi storitvami Monitor, Poraba in Alarm omogoča popoln nadzor nad službenimi stroški mobilnih telekomunikacij. Mobitel jo vključi na zahtevo naročnika in ob podpisu tripartitne pogodbe med naročnikom, zaposlenim uporabnikom ter Mobitelom. Tako naročnikom kot uporabnikom je na voljo informativen vpogled v svoj del mesečne porabe prek sporočil SMS, Planeta ter spletnega Monitorja - https://monitor.mobitel.si, možno pa je tudi ločeno nastavljanje alarmov porabe. Zasebnost je zagotovljena, saj niti osnovni niti ločeni račun ne prikažeta vseh opravljenih storitev in celotnega zneska mesečne porabe, temveč le del, vezan na obveznosti naročnika oz. uporabnika.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki