marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsung in Microsoft krepita strateško partnerstvo
23.08.2019

Samsung Electronics je predstavil naslednji korak v svojem dolgoročnem strateškem partnerstvu z Microsoftom, katerega namen je zagotoviti optimalno uporabniško izkušnjo na različnih napravah, aplikacijah in pri različnih storitvah. Z ekskluzivno Microsoftovo integracijo v novi Galaxy Note10 bodo uporabniki lahko enostavno preklapljali med pametnim telefonom in osebnim računalnikom.

slikaSerija Samsung Galaxy Note10 predstavljena tudi v Sloveniji
22.08.2019

Po globalni predstavitvi v New Yorku so bili Samsung Galaxy Note10 in Note10+ pametni telefoni premierno predstavljeni tudi v Sloveniji. Udeleženci dogodka so lahko iz prve roke izvedeli vse o edinstvenih, izjemno zmogljivih napravah, saj je Samsung z Galaxy Note10 in Note10+ ustvaril novo mobilno izkušnjo, ki v eni sami napravi združuje računalnik, igralno konzolo, visokotehnološko filmsko kamero in inteligentno S Pen pisalo.

slikaEMUI 10 – uporabniški vmesnik, s pogledom v prihodnost
21.08.2019

Dr. Wang Chenglu, predsednik oddelka programske opreme pri Huawei Consumer Business Group je dejal, da EMUI 10 na pionirski način uporablja porazdeljeno tehnologijo, da zagotovi vrhunsko uporabniško izkušnjo v vseh načinih rabe naprav.

slikaXiaomi razvija novo aplikacijo Mi Health
19.08.2019

Xiaomijeva aplikacija Mi Fit je narejena za zbiranje podatkov iz Xiamomi naprav, kot so Mi Band, Mi Scale, Redmi mobilniki in druge podobne naprave. Očitno pa pri podjetju želijo uporabnikom ponuditi še več, saj načrtujejo aplikacijo Mi Health, ki je bila prvič opažena v preizkusni različici MIUI.

slikaMeizu zapira trgovine in odpušča
16.08.2019

Meizu je očitno zašel v težave, saj iz Kitajske prihajajo novice, da zapirajo fizične trgovine in odpuščajo zaposlene. Glede na navedbe virov naj bi Meizu odpustil kar 30 odstotkov svojih zaposlenih v trgovinah, ostalo naj bi jih le še okoli 1000.

članki

Ljubosumje na spletne prijatelje povzroča potrtost uporabnikov družbenih omrežij

Deli z ostalimi

13.01.2017
Objavil: Dare Gliha

Prvotna vloga družbenih medijev je bila omogočiti uporabnikom ohranjanje stikov med prijatelji in deljenje lepih spominov. Rezultati nedavne raziskave Kaspersky Laba pa kažejo, da se z uporabo družbenih medijev številni ljudje slabo počutijo. Pri tem igra lov na všečke osrednjo vlogo, saj je večina ljudi potrtih ali razburjenih, ko z objavo ne dosežejo želenega števila všečkov.

Kar 42 % anketiranih je ljubosumnih na svoje prijatelje, ko ti dosežejo več všečkov kot oni. Še več, po raziskavi ljudje zavidajo, ko na družbenih omrežjih pri prijateljih vidijo navidezno srečnejše življenje od svojega.

Z raziskavo, v kateri je sodelovalo 16.750 ljudi po vsem svetu, je Kaspersky Lab razkril nezadovoljstvo ljudi z družbenimi mediji. Ljudje se pogosto soočijo z negativnimi čustvi zaradi različnih razlogov, ki premagajo pozitivne učinke uporabe družbenih medijev.

Uporabniki se poslužujejo družbenih medijev zaradi pozitivnih razlogov in z namenom dobrega počutja. Večina anketirancev (64 %) uporablja družbena omrežja za ohranjanje stikov s prijatelji in kolegi, pa tudi zaradi zabave in smešnih vsebin (60 %). Prav tako ljudje veliko časa posvečajo ustvarjanju svojega digitalnega profila, ki ga dopolnjujejo z utrinki različnih pozitivnih trenutkov in veselimi vsebinami (61 %). Nenazadnje ljudem v svojem omrežju sporočajo, da se imajo na dopustu in na počitnicah lepo (43 %).

Ni presenetljivo, da 72 % ljudi moti oglaševanje, ki je postalo vsiljivo in ovira spletno komuniciranje uporabnikov. Pa vendar so razlogi za nezadovoljstvo uporabnikov globlji. Uporabniki se želijo z uporabo družbenih medijev dobro počutiti. Kljub temu pa spremljanje veselih objav prijateljev o počitnicah, hobijih in zabavah pogosto pri uporabnikih pusti grenak priokus. Takšne vsebine namreč nakazujejo, da prijatelji bolj uživajo v življenju kot uporabniki sami. Na primer, 59 % anketirancev je nesrečnih, ko si ogleduje objave svojih prijateljev z zabav, na katere sami niso bili povabljeni. 45 % vprašanih potrjuje, da so vesele fotografije njihovih prijateljev z dopusta imele negativen vpliv nanje. In še, 37 % jih priznava, da jim ogledovanje lastnih preteklih objav z veselimi spomini daje občutek, da je njihova preteklost bila boljša od sedanjega življenja.

Že predhodna raziskava je pokazala na nezadovoljstvo uporabnikov z družbenimi mediji, saj jih je 78 % pomislilo, da bi z uporabo prenehali. Razloga, ki ljudi prepričata, da ostajajo aktivni, sta strah pred izgubo digitalnih spominov, kot so fotografije, in ohranjanje stikov s prijatelji. Čeprav je slednje lahko velik izziv, pa Kaspersky Lab že razvija rešitev, s katero bodo uporabniki lahko shranili svoje digitalne spomine.

»Naš odnos do družbenih medijev je zašel v začaran krog. Na priljubljenih družbenih platformah želimo deliti pozitive utrinke iz našega življenja, zaradi česar se tudi dobro počutimo,« pojasnjuje Evgeny Chereshnev, vodja oddelka za družbene medije pri Kaspersky Labu, in nadalje pojasnjuje: »Ampak realnost je, da vsi počnemo enako. To pomeni, da smo z uporabo hkrati zasuti s fotografijami in objavami o zabavanju naših prijateljev. In videti je, da oni bolj uživajo življenje kot mi. Tako postane jasno, zakaj se ljudje počutijo potrte in razmišljajo o prenehanju uporabe družbenih omrežij. Težava je, da se ljudje počutijo ujete, saj je na družbenih omrežjih shranjena obilica njihovih lepih spominov, do katerih ne želijo izgubiti dostopa.«

Kaspersky Lab razvija novo aplikacijo FFForget. Ta bo v pomoč uporabnikom, da se bodo lahko lažje odločili, ali želijo še naprej biti aktivni na družbenih omrežjih ali z uporabo prenehati, ne da bi pri tem izgubili svoje digitalne spomine. Z aplikacijo FFForget bodo uporabniki lahko shranili svoje spomine z družbenih omrežij v varen, šifriran pomnilnik. S tem bodo lahko svobodno zapustili družbeno omrežje, ne da bi se pri tem odpovedali temu, kar jim pripada – njihovo dotedanje digitalno življenje.

Aplikacija FFForget bo zaživela v 2017. Za novosti, povratne informacije in zgodnji dostop se lahko zainteresirani uporabniki registrirajo na spletnem mestu: ffforget.kaspersky.com.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki