marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

slikaProdaja zložljivih telefonov v Evropi raste, HONOR pa krepi svoj položaj na trgu
08.09.2025

Najnovejše poročilo raziskovalnega podjetja Counterpoint razkriva, da evropski trg zložljivih pametnih telefonov vstopa v fazo dinamične rasti. K širjenju prispevajo tehnološke inovacije, večja vzdržljivost naprav ter vse bolj raznolika ponudba modelov v različnih cenovnih razredih.

članki

Ljubosumje na spletne prijatelje povzroča potrtost uporabnikov družbenih omrežij


13.01.2017
Objavil: Dare Gliha

Prvotna vloga družbenih medijev je bila omogočiti uporabnikom ohranjanje stikov med prijatelji in deljenje lepih spominov. Rezultati nedavne raziskave Kaspersky Laba pa kažejo, da se z uporabo družbenih medijev številni ljudje slabo počutijo. Pri tem igra lov na všečke osrednjo vlogo, saj je večina ljudi potrtih ali razburjenih, ko z objavo ne dosežejo želenega števila všečkov.

Kar 42 % anketiranih je ljubosumnih na svoje prijatelje, ko ti dosežejo več všečkov kot oni. Še več, po raziskavi ljudje zavidajo, ko na družbenih omrežjih pri prijateljih vidijo navidezno srečnejše življenje od svojega.

Z raziskavo, v kateri je sodelovalo 16.750 ljudi po vsem svetu, je Kaspersky Lab razkril nezadovoljstvo ljudi z družbenimi mediji. Ljudje se pogosto soočijo z negativnimi čustvi zaradi različnih razlogov, ki premagajo pozitivne učinke uporabe družbenih medijev.

Uporabniki se poslužujejo družbenih medijev zaradi pozitivnih razlogov in z namenom dobrega počutja. Večina anketirancev (64 %) uporablja družbena omrežja za ohranjanje stikov s prijatelji in kolegi, pa tudi zaradi zabave in smešnih vsebin (60 %). Prav tako ljudje veliko časa posvečajo ustvarjanju svojega digitalnega profila, ki ga dopolnjujejo z utrinki različnih pozitivnih trenutkov in veselimi vsebinami (61 %). Nenazadnje ljudem v svojem omrežju sporočajo, da se imajo na dopustu in na počitnicah lepo (43 %).

Ni presenetljivo, da 72 % ljudi moti oglaševanje, ki je postalo vsiljivo in ovira spletno komuniciranje uporabnikov. Pa vendar so razlogi za nezadovoljstvo uporabnikov globlji. Uporabniki se želijo z uporabo družbenih medijev dobro počutiti. Kljub temu pa spremljanje veselih objav prijateljev o počitnicah, hobijih in zabavah pogosto pri uporabnikih pusti grenak priokus. Takšne vsebine namreč nakazujejo, da prijatelji bolj uživajo v življenju kot uporabniki sami. Na primer, 59 % anketirancev je nesrečnih, ko si ogleduje objave svojih prijateljev z zabav, na katere sami niso bili povabljeni. 45 % vprašanih potrjuje, da so vesele fotografije njihovih prijateljev z dopusta imele negativen vpliv nanje. In še, 37 % jih priznava, da jim ogledovanje lastnih preteklih objav z veselimi spomini daje občutek, da je njihova preteklost bila boljša od sedanjega življenja.

Že predhodna raziskava je pokazala na nezadovoljstvo uporabnikov z družbenimi mediji, saj jih je 78 % pomislilo, da bi z uporabo prenehali. Razloga, ki ljudi prepričata, da ostajajo aktivni, sta strah pred izgubo digitalnih spominov, kot so fotografije, in ohranjanje stikov s prijatelji. Čeprav je slednje lahko velik izziv, pa Kaspersky Lab že razvija rešitev, s katero bodo uporabniki lahko shranili svoje digitalne spomine.

»Naš odnos do družbenih medijev je zašel v začaran krog. Na priljubljenih družbenih platformah želimo deliti pozitive utrinke iz našega življenja, zaradi česar se tudi dobro počutimo,« pojasnjuje Evgeny Chereshnev, vodja oddelka za družbene medije pri Kaspersky Labu, in nadalje pojasnjuje: »Ampak realnost je, da vsi počnemo enako. To pomeni, da smo z uporabo hkrati zasuti s fotografijami in objavami o zabavanju naših prijateljev. In videti je, da oni bolj uživajo življenje kot mi. Tako postane jasno, zakaj se ljudje počutijo potrte in razmišljajo o prenehanju uporabe družbenih omrežij. Težava je, da se ljudje počutijo ujete, saj je na družbenih omrežjih shranjena obilica njihovih lepih spominov, do katerih ne želijo izgubiti dostopa.«

Kaspersky Lab razvija novo aplikacijo FFForget. Ta bo v pomoč uporabnikom, da se bodo lahko lažje odločili, ali želijo še naprej biti aktivni na družbenih omrežjih ali z uporabo prenehati, ne da bi pri tem izgubili svoje digitalne spomine. Z aplikacijo FFForget bodo uporabniki lahko shranili svoje spomine z družbenih omrežij v varen, šifriran pomnilnik. S tem bodo lahko svobodno zapustili družbeno omrežje, ne da bi se pri tem odpovedali temu, kar jim pripada – njihovo dotedanje digitalno življenje.

Aplikacija FFForget bo zaživela v 2017. Za novosti, povratne informacije in zgodnji dostop se lahko zainteresirani uporabniki registrirajo na spletnem mestu: ffforget.kaspersky.com.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki