marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

slikaPreizkus Galaxy AI je na voljo uporabnikom prek osvežene aplikacije Try Galaxy
15.04.2024

Samsung, spodbujen z umetno inteligenco, je naredil pomembne posodobitve aplikacije Try Galaxy, ki vključuje funkcije, kot so Sprotni prevod (Live Translate), Pomoč za pisanje (Chat Assist), Pomoč za zapiske (Note Assist), Pomoč pri fotografiranju (Photo Assist) in Iskanje v Googlu z obkroževanjem (Circle to Search with Google), kar omogoča preizkus AI v več napravah.

slikaQualcomm preizkuša drugi procesor ARM za Windows - Snapdragon X Plus
12.04.2024

Qualcomm je nedavno napovedal svoj najnovejši paradni procesor ARM za računalnike z operacijskim sistemom Windows, X Elite, vendar pa proizvajalec čipov testira še drug čip, ki naj bi se imenoval Snapdragon X Plus.

članki

Ko Diamond postane diamant


19.11.2008
Objavil: Mitja Zupančič

Čeprav smo se znašli v težkih časih za ekonomijo, nekateri še vedno vztrajajo z smešnimi luksuznimi napravami. Verjetno je namen teh naprav bolj v publiciteti, kakor v kakšni uporabni novosti.

Ena izmed takih prigod se je zgodila le kje drugje, kot v deželi vzhajajočega sonca - Japonski. Tako so "prenovili" HTC Touch Diamond in mu postavili ceno 13 milijonov japonskih jenov, kar je nekje preko 100.000 evrov. Kaj pa so storili mali rumeni se sprašujete? Diamonda so odeli v prave diamante!

Krivec je japonski mobilni operater Softbank Mobile, kjer so izvedli omenjeno akcijo v želji promoviranja podjetja, a kako jim bo to uspelo na japonskem, kjer je vse obsedeno z "srčkanostjo" bo pokazal čas.

A kot kaže jim je uspelo, namreč izdelali so osem takih primerkov okrašenih z 537 Tiffany dragulji, vseh osem kosov pa je bilo razprodanih v roku treh dni.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki