marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung in Ulična liga za skateboarding širita partnerstvo
23.10.2025

Samsung in Ulična liga za skateboarding (Street League Skateboarding) sta napovedala širitev obstoječega partnerstva v globalno zavezništvo. Zedinjena v skupnih vrednotah ustvarjalnosti, inovativnosti in odprtosti ter z globokim spoštovanjem do rolkarske skupnosti, partnerstvo predstavlja pomemben mejnik za obe blagovni znamki.

slikaOd prvega posnetka do vizije prihodnosti: 15 let inovacij kamer Samsung Galaxy
22.10.2025

Danes je dovolj, da iz žepa vzamemo pametni telefon in že lahko ujamemo fotografije ter videoposnetke profesionalne kakovosti. V središču te revolucije je tehnologija kamere Samsung Galaxy, ki uporabnikom že petnajst let omogoča, da vsak trenutek posnamejo na preprost in zanesljiv način brez potrebe po klasičnem fotoaparatu.

slikaDigitalne inovacije za boljše življenje
20.10.2025

Telekom Slovenije je s petimi priznanji Ookla Speedtest Awards 2025 potrdil vodilno vlogo, saj ima najboljše, najhitrejše in najbolj pokrito mobilno omrežje. Ta dosežek, ki odraža uspeh strateških vlaganj in vrhunsko uporabniško izkušnjo, sovpada s krepitvijo vloge branika digitalne varnosti v času rekordnega porasta kibernetskih groženj.

slikaShenzhen dobil novo HONOR ALPHA flagship trgovino
17.10.2025

Globalna blagovna znamka HONOR je v nakupovalnem središču Shenzhen Bay MixC uradno odprla »flagship« trgovino ALPHA. Novi prostor se predstavlja kot »AI Smart Living inovacijski hub«, kjer se vrhunska tehnologija sreča s kulturnim navdihom.

članki

Kaspersky Lab je v letu 2014 rasel hitreje od trga


13.01.2016
Objavil: Dare Gliha

Mednarodna analitska hiša IDC (International Data Corporation) je preučila trg končnih varnostnih rešitev za potrošnike in poslovne uporabnike ter na podlagi podatkov za leto 2014 izdala poročilo. Po podatkih slednjega Kaspersky Lab raste hitreje od trga kot celote: globalni prihodki vseh ponudnikov končnih varnostnih rešitev so se povečali za 2,6 odstotka, medtem ko so prihodki Kaspersky Laba zrasli za 6,5 odstotka.

Poročilo kaže, da so globalni prihodki vseh ponudnikov končnih varnostnih rešitev v 2014 skupaj znašali 9 milijard ameriških dolarjev (8,27 milijard EUR), pri čemer so prihodki štirih ponudnikov končnih varnostnih rešitev presegli 700 milijonov ameriških dolarjev (643 milijonov EUR). Med temi ponudniki, ki so skupaj dosegli 64 odstotkov prihodkov trga, je četrti po vrsti s prihodki 710,6 milijonov ameriških dolarjev (652,8 milijonov EUR) tudi Kaspersky Lab. V letu 2014 so njegovi prihodki zrasli za 6,5 odstotka in zajeli 7,9-odstotni tržni delež. Kaspersky lab je bil četrti tudi v letu 2013, ko so se prihodki podjetja povečali za 6,1 odstotka in so znašali 667 milijonov ameriških dolarjev (612,6 milijonov EUR).

Poleg tega je mednarodna analitska hiša IDC zaradi rastočega deleža na trgu končnih rešitev za potrošnike Kaspersky Lab prepoznala kot ponudnika z opaznim napredkom (ang. notable gainer). Ta segment je v 2014 zrastel za le en odstotek, delež Kaspersky Laba pa je zrastel za več kot 9 odstotkov. Skupna nizka rast segmenta se v veliki meri povezuje z zmanjševanjem pošiljk osebnih računalnikov.

Garry Kondakov, direktor poslovanja pri Kaspersky Labu je povedal: »Imenovanje za ponudnika z opaznim napredkom s strani mednarodne analitske hiše IDC nas zelo veseli. Končne varnostne rešitve so vselej bile jedro našega delovanja, še posebej v segmentih potrošnikov ter malih in srednje velikih podjetij. Tudi v prihodnje bomo nadaljevali z zagotavljanjem najboljših rešitev zanje. Hkrati v prihodnjih letih pričakujemo, da bo eden glavnih dejavnikov rasti vezan na segment velikih podjetij, še posebej na področju t.i. non-endpoint varnostnih rešitev. Potrebe naših potrošnikov so se spremenile skladno z evolucijo krajine groženj in vzpona usmerjenih napadov. Kaspersky Labova globalna enota za obveščanje o kibernetski varnosti in napredne tehnologije jim lahko pomagajo pri spopadanju z najbolj naprednimi grožnjami. Skladno z našim dolgoročnim strateškim načrtom lahko v prihodnosti pričakujemo razširitev storitev podjetja z varnostnimi rešitvami in storitvami, ki segajo onkraj klasičnega področja končnih varnostnih rešitev.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki