marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNovo partnerstvo HONOR in BYD za lažje povezovanje telefonov in vozil
07.11.2025

HONOR je sklenil strateško partnerstvo s podjetjem BYD, vodilnim svetovnim proizvajalcem vozil na nove pogone. Sodelovanje bo združilo rešitev podjetja HONOR za povezovanje pametnih telefonov z vozili ter pametni ekosistem BYD DiLink. Uporabniki bodo tako lahko uživali v enostavnejši, pametnejši in bolj prilagojeni izkušnji mobilnosti, ki jo poganja umetna inteligenca.

slikaSamsung predstavlja prvo tehnologijo za spremljanje prehrane za Galaxy Watch
05.11.2025

Vse se je začelo z enostavnim vprašanjem: Kaj če bi lahko merili svojo prehrano v realnem času, kar iz zapestja? Samsung indeks antioksidantov na Galaxy Watch8 spreminja tisto, kar je nekoč veljalo za znanstveno fantastiko in ga vpeljuje v vsakdanjo tehnologijo. V petih sekundah skeniranje palca prikaže natančne vrednosti karotenoidov. To je prvi merljivi indeks hranil v industriji.

slikaHONOR predstavil MagicOS 10, prvi operacijski sistem, ki se uči in razvija sam
03.11.2025

HONOR je na svoji prvi svetovni razvijalski konferenci v Shenzhenu predstavil MagicOS 10, prvi operacijski ekosistem na svetu, ki se lahko sam uči in izboljšuje. Ta prelomna novost pomeni začetek nove dobe, ko klasične operacijske sisteme zamenjujejo pametni sistemi, ki temeljijo na umetni inteligenci.

slikaVisa uvaja nov protokol za varno in pametno z UI podprto nakupovanje
31.10.2025

Visa je predstavila varnostno rešitev Trusted Agent Protocol, ki vzpostavlja temeljni okvir za agentsko poslovanje in omogoča varno komunikacijo med UI agenti in trgovci v vseh fazah nakupnega procesa.

članki

Kaspersky Lab je v letu 2014 rasel hitreje od trga


13.01.2016
Objavil: Dare Gliha

Mednarodna analitska hiša IDC (International Data Corporation) je preučila trg končnih varnostnih rešitev za potrošnike in poslovne uporabnike ter na podlagi podatkov za leto 2014 izdala poročilo. Po podatkih slednjega Kaspersky Lab raste hitreje od trga kot celote: globalni prihodki vseh ponudnikov končnih varnostnih rešitev so se povečali za 2,6 odstotka, medtem ko so prihodki Kaspersky Laba zrasli za 6,5 odstotka.

Poročilo kaže, da so globalni prihodki vseh ponudnikov končnih varnostnih rešitev v 2014 skupaj znašali 9 milijard ameriških dolarjev (8,27 milijard EUR), pri čemer so prihodki štirih ponudnikov končnih varnostnih rešitev presegli 700 milijonov ameriških dolarjev (643 milijonov EUR). Med temi ponudniki, ki so skupaj dosegli 64 odstotkov prihodkov trga, je četrti po vrsti s prihodki 710,6 milijonov ameriških dolarjev (652,8 milijonov EUR) tudi Kaspersky Lab. V letu 2014 so njegovi prihodki zrasli za 6,5 odstotka in zajeli 7,9-odstotni tržni delež. Kaspersky lab je bil četrti tudi v letu 2013, ko so se prihodki podjetja povečali za 6,1 odstotka in so znašali 667 milijonov ameriških dolarjev (612,6 milijonov EUR).

Poleg tega je mednarodna analitska hiša IDC zaradi rastočega deleža na trgu končnih rešitev za potrošnike Kaspersky Lab prepoznala kot ponudnika z opaznim napredkom (ang. notable gainer). Ta segment je v 2014 zrastel za le en odstotek, delež Kaspersky Laba pa je zrastel za več kot 9 odstotkov. Skupna nizka rast segmenta se v veliki meri povezuje z zmanjševanjem pošiljk osebnih računalnikov.

Garry Kondakov, direktor poslovanja pri Kaspersky Labu je povedal: »Imenovanje za ponudnika z opaznim napredkom s strani mednarodne analitske hiše IDC nas zelo veseli. Končne varnostne rešitve so vselej bile jedro našega delovanja, še posebej v segmentih potrošnikov ter malih in srednje velikih podjetij. Tudi v prihodnje bomo nadaljevali z zagotavljanjem najboljših rešitev zanje. Hkrati v prihodnjih letih pričakujemo, da bo eden glavnih dejavnikov rasti vezan na segment velikih podjetij, še posebej na področju t.i. non-endpoint varnostnih rešitev. Potrebe naših potrošnikov so se spremenile skladno z evolucijo krajine groženj in vzpona usmerjenih napadov. Kaspersky Labova globalna enota za obveščanje o kibernetski varnosti in napredne tehnologije jim lahko pomagajo pri spopadanju z najbolj naprednimi grožnjami. Skladno z našim dolgoročnim strateškim načrtom lahko v prihodnosti pričakujemo razširitev storitev podjetja z varnostnimi rešitvami in storitvami, ki segajo onkraj klasičnega področja končnih varnostnih rešitev.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki