marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaApple se sooča z novo veliko tožbo
19.04.2024

Apple je na sodišču v Združenem kraljestvu skušal zavrniti tožbo, vredno skoraj milijardo dolarjev, ki jo je proti podjetju vložilo 1.500 razvijalcev, a mu to ni uspelo. Britansko sodišče je namreč odločilo, da je tožbo mogoče vložiti, zato se bo nadaljevalo s sojenjem - čeprav bo ta korak najverjetneje izveden šele prihodnje leto.

slikaSpotify namerava letos zvišati cene in uvesti nove pakete
17.04.2024

V novem poročilu agencije Bloomberg je navedeno, da Spotify pripravlja prenovo svojih paketov in cen. To bo vključevalo povišanje cen na nekaj večjih trgih, na voljo pa bo tudi nov paket, ki ne bo vključeval zvočnih knjig.

slikaPreizkus Galaxy AI je na voljo uporabnikom prek osvežene aplikacije Try Galaxy
15.04.2024

Samsung, spodbujen z umetno inteligenco, je naredil pomembne posodobitve aplikacije Try Galaxy, ki vključuje funkcije, kot so Sprotni prevod (Live Translate), Pomoč za pisanje (Chat Assist), Pomoč za zapiske (Note Assist), Pomoč pri fotografiranju (Photo Assist) in Iskanje v Googlu z obkroževanjem (Circle to Search with Google), kar omogoča preizkus AI v več napravah.

slikaQualcomm preizkuša drugi procesor ARM za Windows - Snapdragon X Plus
12.04.2024

Qualcomm je nedavno napovedal svoj najnovejši paradni procesor ARM za računalnike z operacijskim sistemom Windows, X Elite, vendar pa proizvajalec čipov testira še drug čip, ki naj bi se imenoval Snapdragon X Plus.

članki

Spremenljiv uspeh industrije mobilnih iger


Mesečna uporaba mobilnih iger v mesecu decembru leta 2006

07.02.2008
Objavil: Igor Prešeren

Kot poroča M:Metrics se v ZDA in zahodni Evropi število ljudi, ki so v preteklem letu naložili novo igro ni povečalo, kljub temu, da mobilne igre igra več uporabnikov kot kadarkoli prej.

Skoraj tri četrtine od 98,4 milijona ljudi v Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji, Veliki Britaniji in ZDA, ki so v decembru mesecu igrali igre na mobilniku, so igrali igre, ki so bile v osnovi že naložene na mobilniku, kar kaže na velik in še ne dosežen potencial prenosljivih vsebin. M:Metrics poroča, da je 38,5 milijona oziroma 8,8 % mobilnih uporabnikov igralo igre, ki so jih prenesli in nato shranili na mobilnik. Številka, ki se nič kaj bistveno ne razlikuje od tiste izpred leta dni, ko je 35,3 milijona oziroma 8,7 % uporabnikov igralo preneseno igro.

V mesecu decembru je v ZDA in Veliki Britaniji preneslo igro le 14,4 milijona oziroma 3,3 % mobilnih uporabnikov, kar je celo manj kot v decembru 2006, ko je bila ta številka 14,6 milijona (3,6%). Z 12,7 % uporabnikov je Španija na prvem mestu po številu uporabnikov, ki so že prenesli igre, s 5,6 % pa tudi po največjem številu prenosov mobilnih iger. Francija po drugi strani zaostaja na vseh področjih, s 3,5 % igralcev prenesenih iger in samo 1,3 % tistih, ki so mesecu decembru prenesli novo igro.

“Eden izmed največjih izzivov, s katerimi se založniki srečujemo ob vse bolj rastoči priljubljenosti pametnih telefonov, je široka dostopnost zastonjskih ali piratskih vsebin za tovrstne naprave,” je sporočil Seamus McAteer, vodja razvoja in analiz pri družbi M:Metrics.

Pametni telefoni postajajo vse bolj popularni, predvsem s prihodom uporabniku prijaznih zmogljivih naprav, kot so BlackBerry Pearl in Samsung Blackjack, kot tudi večpredstavnostnih naprav, kot je Applov iPhone ali Nokiina serija N. Lastniki pametnih telefonov so bolj pogosti uporabniki mobilnih vsebin, kot lastniki navadnih telefonov in ta uporaba se ne omejuje zgolj na e-pošto ter mobilne spletne iskalnike, ampak tudi na igre in ostalo mobilno zabavo. Na primer v Veliki Britaniji je okoli 17 % lastnikov pametnih telefonov igralo preneseno mobilno igro v zadnji četrtini leta, kar je precej več v primerjavi z 9,8 % lastnikov navadnih telefonov, še poroča M:Metrics.

“Medtem, ko te naprave prispevajo k večji uporabi mobilnih večpredstavnostnih vsebin, je odprtost pametnih platform omogočila internet in prekinila navezanost na stacionarno delovno mesto,” še opaža McAteer. “Da bi uspeli na takšnem trgu, bodo morali založniki iger ustvariti nove načine, ki bi utegnili vključevati tudi naročnine na internetne igralske skupnosti, oglasno trženje ali subvencioniranje in samo fizično distribucijo.”

fotografije
Mesečna uporaba mobilnih iger v mesecu decembru leta 2006 Mesečna poraba po različnih storitvah mobilnih tehnologij v mesecu decembru 2007
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki