marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaDigitalna varnost v Evropi postaja tema vsakdanjih pogovorov
15.10.2025

Oktober je mesec kibernetske varnosti in ob tej priložnosti Mastercard objavlja rezultate nove raziskave, ki poudarjajo vse večji pomen digitalne varnosti v vsakodnevnem življenju. Zaradi vedno večjega števila poskusov prevar in nevarnosti, ki jih omogoča umetna inteligenca (UI), kibernetska varnost čedalje bolj postaja tema vsakdanjih pogovorov.

slikaSamsung širi partnerstvo s Toyoto za digitalno preobrazbo prodajnih mest na novih trgih
13.10.2025

Samsung je napovedal širitev partnerstva s podjetjem Toyota Motor, enim izmed vodilnih svetovnih proizvajalcev avtomobilov, ki bo prinesla Samsung rešitve Smart Signage v dodatne Toyotine prodajne salone na ključnih trgih. Ta širitev sledi uspešni obsežni digitalni preobrazbi 1250 prodajnih mest v 40 državah, zaključeni v začetku leta 2025 v Evropi.

slikaSamsung in OpenAI napovedujeta strateško partnerstvo za pospešitev razvoja AI
10.10.2025

OpenAI, Samsung Electronics, Samsung SDS, Samsung C&T in Samsung Heavy Industries so napovedali pismo o nameri (LOI) za strateško partnerstvo, katerega cilj je pospešiti razvoj svetovne infrastrukture podatkovnih centrov za umetno inteligenco ter skupaj razvijati prihodnje tehnologije na sorodnih področjih.

slikaHONOR na Snapdragon Summitu 2025 predstavil AI inovacije
08.10.2025

Na dogodku Snapdragon Summit 2025 je HONOR, ki gradi ekosistem AI naprav, predstavil prelomne inovacije umetne inteligence na svojih napravah – med drugim tehnologijo nizkobitne kvantizacije za AI modele na napravah ter tehnologijo naslednje generacije hibridnega iskanja.

članki

Huawei utrdil svoj položaj kot drugi največji proizvajalec pametnih telefonov


07.02.2020
Objavil: Dare Gliha

Poročilo družbe Strategy Analytics kaže, da je Huawei lani razposlal več kot 240 milijonov pametnih telefonov v primerjavi z 205 milijoni leta 2018. S prodajnim rekordom, ki ga je Huawei dosegel kljub blokadi vlade Združenih držav, se je podjetje utrdilo na drugem mestu proizvajalcev pametnih telefonov.

V zadnjem četrtletju lani je Huawei razposlal 56 milijonov pametnih telefonov (15-odstotni delež), kar je nekoliko manj od 60,5 milijonov (16,1-odstotni delež) v istem obdobju leta 2018. Huaweiu je tudi uspelo obdržati vodilno vlogo na Kitajskem, kjer je tržni delež povečal na 39 % (11-odstotna medletna rast) s 33.3 milijoni odposlanih pametnih telefonov (142 milijonov v celem letu). Poleg drugih so lani razposlali tudi 44 milijonov premijskih pametnih telefonov serij Huawei Mate in Huawei P, kar predstavlja 50-odstotno povečanje na letni ravni in 6,9 milijona telefonov za omrežje pete generacije (5G).

Huawei je lani predstavil tudi več kategorij naprav, s katerimi ponuja svojo uporabniško izkušnjo ekosistema HiLink na različnih področjih rabe, vključno s tablicami, osebnimi računalniki, nosljivimi napravami in napravami interneta stvari (IoT). Na slovenskem trgu je Huawei januarja predstavil pametni telefon Huawei P smart Pro, s februarjem pa sta na voljo tudi ženska različica pametne ure Huawei Watch GT 2 (42 mm) in atraktivna rdeča različica brezžičnih slušalk Huawei FreeBuds 3. Med drugimi napravami sta trenutno aktualna pametna telefona Huawei nova 5T in Huawei P smart Z.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki