marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaHuawei že dve četrtletji zapored vodilni na svetovnem trgu nosljivih naprav
17.09.2025

Huawei je v drugem četrtletju letošnjega leta dosegel izjemen mejnik. Z 20,2-odstotnim tržnim deležem je osvojil prvo mesto na svetovnem trgu nosljivih naprav. To je že drugo zaporedno četrtletje, ko je podjetje potrdilo svoj vodilni položaj, kar znova dokazuje njegovo predanost inovacijam in uporabniški izkušnji, kažejo podatki raziskovalne organizacije IDC.

slikaVaša zasebnost, varovana: kako Galaxy AI omogoča nadzor nad vašimi podatki
15.09.2025

Tehnologija se razvija izjemno hitro in z vsakim trenutkom postaja inteligentnejša. Ti hitri napredki so omogočili nastanek Galaxy AI, ki odklepa nove ravni produktivnosti, ustvarjalnosti in komunikacije. Toda z večjimi zmožnostmi mobilne umetne inteligence prihajajo tudi nova vprašanja glede zasebnosti in nadzora.

slikaHONOR Magic V5 je postal Guinnessov rekorder v vzdržljivosti med zložljivimi telefoni
12.09.2025

HONOR Magic V5 je uradno vpisan v Guinnessovo knjigo rekordov kot zložljivi pametni telefon, ki je dvignil najtežjo obremenitev. Naprava je uspešno dvignila kar 104 kilograme, s čimer je postavila nov mejnik v kategoriji vzdržljivosti zložljivih telefonov.

slikaSamsung je prejel številne nagrade za inovacije na sejmu IFA 2025
10.09.2025

Samsung je sporočil, da so njegovi najnovejši izdelki in storitve prejeli najvišja priznanja na podelitvi nagrad IFA 2025 Innovation Awards, med drugim devet nagrad »Best of Innovation« ter 17 priznanj »Honoree« v različnih kategorijah. Ta priznanja prihajajo tik pred sejmom IFA 2025, največjim evropskim potrošniškim sejmom, ki bo potekal v Berlinu v Nemčiji od 5. do 9. septembra.

članki

Huawei med desetimi najbolj dragocenimi znamkami!


03.02.2020
Objavil: Dare Gliha

Vodilna organizacija za ocenjevanje in strateško svetovanje Brand Finance je v zadnjem poročilu Brand Finance Global 500 2020 prvič blagovno znamko Huawei uvrstila med deset najbolj dragocenih. Huawei je že tretje kitajsko podjetje, ki se mu je uspelo uvrstiti v prvo deseterico, z ocenjeno vrednostjo znamke 65,082 milijarde ameriških dolarjev. Kar znaša 4,5 % več kot lani.

»5G je naslednja velika priložnost telekomunikacijske industrije, zato je konkurenca na trgih huda. Huaweiu uspeva prodirati na trge, ki so jih prej tradicionalno obvladovali izdelovalci telekomunikacije opreme z Zahoda in kljub oviram napreduje. Vrednost blagovne znamke je narasla na 65,1 milijarde dolarjev, zato se je podjetje uvrstilo med 10 najbolj dragocenih znamk na svetu«, piše v poročilu organizacije Brand Finance.

Gospodarstvo Združenih držav je najbolj zastopano, saj imajo na lestvici 500 najvrednejših 205 svojih podjetij (45,4 %) z vrednostjo blagovnih znamk 320,4 milijarde dolarjev. Kitajska sledi s 70 podjetji (18,9 %) in vrednostjo 133,4 milijarde.

Med 500 podjetji na seznamu jih 46 (14 %) spada med tehnološka podjetja, vendar je skupna vrednost njihovih blagovnih znamk kar 986,5 milijarde dolarjev. Od vseh kitajskih tehnoloških podjetij, se je le Huaweiu uspelo uvrstit med prvih deset.

Rast vrednosti Huaweieve blagovne znamke je mogoče pripisati zavezi podjetje k inovacijam, nenehnemu izboljševanju izdelkov ter skrbi za uporabniško izkušnjo.

Huawei je napovedal, da bo odposlal 240 milijonov pametnih telefonov in obdržal drugo mesto na lestvici največjih svetovnih izdelovalcev. Lani so poleg drugih odposlali tudi 44 milijonov premijskih pametnih telefonov Huawei Mate in Huawei P, kar predstavlja 50-% povečanje na letni ravni in 6,9 milijona telefonov za omrežje pete generacije (5G).

Huawei je lani predstavil tudi več kategorij naprav, s katerimi ponuja svojo uporabniško izkušnjo ekosistema HiLink na različnih področjih rabe, vključno s tablicami, osebnimi računalniki, nosljivimi napravami in napravami interneta stvari (IoT).

Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer Business Group je dejal: »Huawei se bo v naslednjih petih do desetih letih predvsem osredotočil na strategijo za vsa področja rabe. Trdno smo namreč zavezani, da ustvarimo integriran ekosistem, v katerem bodo tablični računalniki, osebni računalniki, naprave navidezne resničnosti (VR), nosljive naprave, pametni zasloni, pametni zvočniki, avtomobili in naprave interneta stvari, povezane s pametnimi telefoni, da bodo zagotovili resnično brezhibno uporabniško izkušnjo.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki