marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaSamsung Wallet izboljšuje povezljivost vozil z integracijo digitalnega ključa Porsche
26.12.2025

Samsung je objavil, da Samsung Wallet zdaj podpira dostop z digitalnim ključem za izbrane modele Porsche, in sicer najprej za Porsche Macan (MY26), prihodnje leto pa tudi za druge modele, vključno z Cayenne Electric. V okviru poenostavljene vozne izkušnje lahko uporabniki svoje vozilo Porsche zaklenejo, odklenejo in zaženejo kar s kompatibilnim pametnim telefonom Samsung Galaxy.

slikaMednarodna klinična študija potrjuje učinkovitost treninga vida AmblyoPlay
24.12.2025

Podjetje Smart Optometry je doseglo velik mejnik. Učinkovitost aplikacije AmblyoPlay za trening vida, je bila klinično dokazana v Turčiji. Gre za prvo strokovno recenzirano znanstveno študijo, ki je po šestih mesecih kontroliranega kliničnega testiranja pri otrocih z ambliopijo, potrdila konkretne izboljšave vidnih in motorično-koordinacijskih funkcij.

slikaTrendi na trgu pametnih telefonov za leto 2026
22.12.2025

Prihodnje leto bo v Evropo prineslo nov razvojni skok na področju pametnih telefonov. Podatki kažejo, da uporabniki pričakujejo naprave, ki niso le hitre in odporne, temveč tudi zmogljivejše, z daljšo življenjsko dobo baterije, večjo kakovostjo fotografij in večjo podporo umetne inteligence. Na te trende odgovarja tudi prihajajoča serija HONOR Magic8, napovedana za januar 2026.

slikaZasebnost, na katero se lahko zanesete: Varna mapa in Knox
19.12.2025

Vaš pametni telefon je pravzaprav vaš osebni podatkovni center. V njem je vse, od letalskih kart in podatkov o kreditnih karticah do tistih 13.700 fotografij vašega psa (ali mačke). Varna mapa, zaščitena s Samsung Knox, vam omogoča zaseben, šifriran prostor, kjer lahko vse to varno shranite, stran od radovednih oči. Je kot skriti trezor v vašem telefonu, dostopate lahko le vi.

članki

Huawei med desetimi najbolj dragocenimi znamkami!


03.02.2020
Objavil: Dare Gliha

Vodilna organizacija za ocenjevanje in strateško svetovanje Brand Finance je v zadnjem poročilu Brand Finance Global 500 2020 prvič blagovno znamko Huawei uvrstila med deset najbolj dragocenih. Huawei je že tretje kitajsko podjetje, ki se mu je uspelo uvrstiti v prvo deseterico, z ocenjeno vrednostjo znamke 65,082 milijarde ameriških dolarjev. Kar znaša 4,5 % več kot lani.

»5G je naslednja velika priložnost telekomunikacijske industrije, zato je konkurenca na trgih huda. Huaweiu uspeva prodirati na trge, ki so jih prej tradicionalno obvladovali izdelovalci telekomunikacije opreme z Zahoda in kljub oviram napreduje. Vrednost blagovne znamke je narasla na 65,1 milijarde dolarjev, zato se je podjetje uvrstilo med 10 najbolj dragocenih znamk na svetu«, piše v poročilu organizacije Brand Finance.

Gospodarstvo Združenih držav je najbolj zastopano, saj imajo na lestvici 500 najvrednejših 205 svojih podjetij (45,4 %) z vrednostjo blagovnih znamk 320,4 milijarde dolarjev. Kitajska sledi s 70 podjetji (18,9 %) in vrednostjo 133,4 milijarde.

Med 500 podjetji na seznamu jih 46 (14 %) spada med tehnološka podjetja, vendar je skupna vrednost njihovih blagovnih znamk kar 986,5 milijarde dolarjev. Od vseh kitajskih tehnoloških podjetij, se je le Huaweiu uspelo uvrstit med prvih deset.

Rast vrednosti Huaweieve blagovne znamke je mogoče pripisati zavezi podjetje k inovacijam, nenehnemu izboljševanju izdelkov ter skrbi za uporabniško izkušnjo.

Huawei je napovedal, da bo odposlal 240 milijonov pametnih telefonov in obdržal drugo mesto na lestvici največjih svetovnih izdelovalcev. Lani so poleg drugih odposlali tudi 44 milijonov premijskih pametnih telefonov Huawei Mate in Huawei P, kar predstavlja 50-% povečanje na letni ravni in 6,9 milijona telefonov za omrežje pete generacije (5G).

Huawei je lani predstavil tudi več kategorij naprav, s katerimi ponuja svojo uporabniško izkušnjo ekosistema HiLink na različnih področjih rabe, vključno s tablicami, osebnimi računalniki, nosljivimi napravami in napravami interneta stvari (IoT).

Richard Yu, izvršni direktor Huawei Consumer Business Group je dejal: »Huawei se bo v naslednjih petih do desetih letih predvsem osredotočil na strategijo za vsa področja rabe. Trdno smo namreč zavezani, da ustvarimo integriran ekosistem, v katerem bodo tablični računalniki, osebni računalniki, naprave navidezne resničnosti (VR), nosljive naprave, pametni zasloni, pametni zvočniki, avtomobili in naprave interneta stvari, povezane s pametnimi telefoni, da bodo zagotovili resnično brezhibno uporabniško izkušnjo.«

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki