marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaProdaja pametnih ur v porastu
13.11.2019

Prodaja pametnih mobilnikov že nekaj časa stagnira, to pa ne drži za pametne ure. Prodaja le-teh je namreč čedalje višja, v tretjem četrtletju letošnjega leta je bilo tako razposlanih kar 14 milijonov kosov, kar nanese 42 odstotno rast glede na enako obdobje lani.

slikaHuawei Slovenija predstavil novosti za naš trg
11.11.2019

Huawei Slovenija je prejšnji teden v Kristalni palači ljubljanskega BTC-ja predstavil jesenske novosti, za naš trg. Telekomunikacijski gigant se tako lahko pohvali z brezžičnimi stereo slušalkami FreeBuds 3 in telefonom Nova 5T. Največ zanimanja pa sta deležni obe različici pametnih ur Huawei Watch GT 2, večja s premerom 46mm in manjša s premerom 42mm, ki na police prihaja konec novembra.

slikaSamsung in IBM predstavljata 5G mobilne rešitve, ki temeljijo na umetni inteligenci
08.11.2019

Samsung Electronics in IBM sta na dogodku Samsung Developer Conference 2019 predstavila novo skupno platformo, ki temelji na zmogljivosti IBM Cloud rešitve, umetni inteligenci in vključuje Samsung mobilne rešitve. Sodelovanje med družbama združuje IBM rešitve s Samsung Galaxy ekosistemom, kar omogoča nudenje vrhunskih storitev za poslovne stranke.

slikaSamsung zapira oddelek za izdelovanje čipov po meri
06.11.2019

Samsung že od leta 2016 in mobilnika Galaxy S7 uporablja lastne čipe Exynos, ki temeljijo na v hiši razvitih jedrih Mongoose. Očitno pa se sedaj to spreminja, saj iz Austina v Texasu prihaja novica, da podjetje zapira oddelek ter s tem odpušča okoli 300 zaposlenih.

slikaHuawei se je odzval na obtožbe ameriškega predstavnika na forumu za kibernetsko varnost
04.11.2019

Huawei je neutemeljene obtožbe na račun zaupljivosti podjetja, ki jih je na 5. Evropskem forumu za kibernetsko varnost v Katovicah na Poljskem izrekel uradnik ameriškega zunanjega ministrstva, označil za popoln »nesmisel«.

članki

Huawei na prodajna mesta letos razposlal že 26 % več pametnih telefonov kot lani

Deli z ostalimi

18.10.2019
Objavil: Dare Gliha

Huawei je objavil poslovne rezultate za tretje četrtletje (Q3) letošnjega leta. V prvih treh četrtletjih je Huawei ustvaril prihodke v višini 610,8 milijarde juanov (približno 78,02 milijarde evrov), kar je 24,4 odstotka več kot leto prej. Od tega je neto dobiček znašal 8,7 odstotka.

Podjetje nadaljuje z osredotočenostjo na infrastrukturo IKT in pametne naprave ter še naprej povečuje učinkovitost poslovanja. To je prispevalo k operativni in organizacijski stabilnosti ter utrdilo uspešnost poslovanja v prvih treh četrtletjih leta 2019.
V tem obdobju vse več mobilnih operaterjev pospešuje izgradnjo omrežij pete generacije (5G), Huawei pa nadaljuje s predstavitvami inovativnih rešitev, kot je na primer tehnologija Super Uplink 5G. Huawei tudi nadaljujejo s sklepanjem partnerstev v mobilni industriji za spodbujanje inovacij.

Do danes je Huawei sklenil več kot 60 komercialnih pogodb za gradnjo mobilnih omrežij pete generacije (5G) z vodilnimi svetovnimi operaterji ter jim dostavil več kot 400 tisoč aktivnih antenskih sklopov MIMO (AAU). Proizvodnja in dobava naprav za optični prenos podatkov, naprav za podatkovne komunikacije in naprav IT pa prav tako beleži enakomerno rast.

Na trgu izdelkov in storitev za velika podjetja je Huawei predstavil digitalno platformo Huawei Horizon. Združena, odprta in učinkovita platforma je bila oblikovana na podlagi bogatih tehnoloških izkušenj podjetja. Skupaj s strankami in partnerji želijo zgraditi temelje digitalnega sveta, industrije vredne trilijone dolarjev. Platforma namreč različnim industrijskim in javnim sektorjem omogoča pospešeno digitalno preobrazbo.
Do konca tretjega četrtletja 2019 je več kot 700 mest, 228 podjetji iz seznama Fortune Global 500 in 58 s Fortune Global 100 kot partnerja v procesu digitalizacije izbralo ravno Huawei.

V tretjem četrtletju je podjetje objavilo strategijo in predstavilo računalniško gručo Atlas 900, najhitrejši »sistem« za učenje umetne inteligence na svetu. Sočasno pa so predstavili še nekaj drugih inovativnih storitev v oblaku za vladne organizacije, ponudnike dostopa v internet, finančno industrijo in druge industrije. Tri milijone uporabnikov in razvijalcev v velikih podjetjih je Huaweiev oblak uporabilo za razvoj izdelkov in storitev.

Enakomerna rast pa je zabeležena tudi na področju pametnih telefonov, saj je Huawei v prvih treh četrtletjih uporabnikom po vsem svetu dostavil več kot 185 milijonov naprav. To predstavlja medletno rast v višini 26 odstotkov. Rast pa je zabeležena tudi na prodaji drugih naprav za potrošnike, kot so osebni računalniki, tablični računalniki, nosljive naprave in pametni zvočniki.

Pametni televizor Vision z edinstvenimi rešitvami v strojni in programski opremi, ki so ga predstavli ravno v tretjem četrtletju (Q3), je bil deležen priznanj potrošnikov in industrije. Z njim Huawei nadaljuje razvoj trdnejšega ekosistema naprav za potrošnike, ki so osredotočene nanj in mu zagotavljajo brezhibno in pametno uporabniško izkušnjo.

Izredno hitrega razvoja pa je deležen tudi Huaweiev ekosistem mobilnih storitev. Privabil je več kot 1,07 milijona razvijalcev, deluje pa v 170 državah sveta.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki