marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaNova raziskava razkriva ključne dejavnike pri nakupu pametnih telefonov
03.12.2025

Nova potrošniška raziskava, izvedena ob začetku največje nakupovalne sezone v letu, razkriva jasen trend: kupci pri izbiri nove tehnologije najprej pogledajo končno ceno po popustu, nato preverjeno kakovost izdelka in zanesljivost blagovne znamke.

slikaPolovica Evropejcev zaradi fotografiranja zamudi pomembne trenutke
01.12.2025

Leto se bliža koncu, Samsung pa spodbuja ljudi, naj v prazničnem času ostanejo prisotni s prijatelji in družino. Več kot polovica Evropejcev (57 %) priznava, da jih fotografiranje odvrača od tega, da bi v celoti uživali v trenutkih, ki jih poskušajo ujeti.

slikaLenovo z rekordnim četrtletjem, napredek na področju hibridne umetne inteligence
28.11.2025

Skupina Lenovo je danes s svojimi hčerinskimi družbami poročala o rekordnih rezultatih za drugo četrtletje poslovnega leta 2025/26, pri čemer so skupni prihodki skupine dosegli rekordno višino 20,5 milijarde ameriških dolarjev (USD), kar je 15 % več kot v enakem obdobju lani.

slikaPrihaja predpraznični čas spletnih nakupov
26.11.2025

Začetek predpraznične mrzlice ob koncu leta je za mnoge čas, ko se odpravijo nakupovati darila na splet. A tudi najbolj izkušeni kupci lahko postanejo žrtev predprazničnih prevar. Nova raziskava družb Mastercard in Harris Poll razkriva, da se je 77 % evropskih potrošnikov v minulem letu soočilo s poskusom prevare, kar še dodatno dokazuje, kako pomembna je varnost na spletu.

članki

HoT že z več kot 80.000 uporabniki


02.10.2019
Objavil: Dare Gliha

HoT, HOFER Telekom, ima po manj kot dveh letih in pol na slovenskem trgu že več kot 80.000 uporabnikov, s čimer še vedno drži primat najhitreje rastočega slovenskega virtualnega operaterja vseh časov. Njihov najbolj priljubljen paket še naprej ostaja HoT MAXI, ki ima poleg neomejenih minut in SMS-ov za uporabo v Sloveniji še 30 GB prenosa podatkov.

Sicer pa pri HoT-u opažajo, da velika večina njihovih uporabnikov kot način plačila izbira spletno plačevanje, bodisi mesečno ali z enkratnimi plačili. Čeprav omogočajo tudi polnjenje računa z vrednostnicami, se namreč večina uporabnikov odloča za plačevanje prek spleta, pred kratkim pa so vzpostavili še možnost plačevanja prek SMS sporočil - pri tem uporabnik prvič vnese plačilno sredstvo, nato pa se plačilo izvede le ob vsakokratni potrditvi ali zahtevi prek SMS-a, kar omogoča popoln nadzor nad stroški.

»Očitno naši uporabniki cenijo, da imajo na voljo veliko različnih možnosti plačil in si tako lahko prilagodijo storitev po svoji meri,« ocenjuje direktorica mobilnega operaterja HoT, Eva Aljančič. »Prek spletnega portala in mobilne aplikacije lahko povsem brezplačno poskrbijo tudi za druge nastavitve, bistveno pa je, da imajo tako res popoln nadzor nad stroški.

Glavne prednosti ponudbe HoT tudi v prihodnje ostajajo poštena ponudba, najboljše razmerje med ceno in prenosom podatkov, preprosta uporaba ter celovito upravljanje prek digitalnih kanalov. Prav vsi paketi HoT so brez vezave, storitve in mobilni paketi HoT ne vsebujejo skritih stroškov, uporabniki pa lahko preprosto in brezplačno preklapljajo med tarifami. Obenem imajo uporabniki odlično podporo, saj je odzivni čas v HoT-ovem klicnem centru daleč najkrajši med mobilnimi operaterji in v povprečju znaša manj kot 20 sekund.

Pri HoT-u so ob vsem tem še ponosni, da ostajajo zvesti svoji obljubi, da ne bodo nikoli višali cen.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki