marketing
več | arhivpoudarjeno.
slikaEasyPark zdaj na voljo v vseh slovenskih mestih
09.07.2025

EasyPark, vodilni ponudnik digitalnih rešitev za upravljanje parkiranja in mobilnosti, je sedaj na voljo v vseh slovenskih mestih, kar pomeni 100-odstotno pokritost Slovenije. S tem dosežkom se Slovenija postavlja ob bok vodilnim državam na področju digitalne mobilnosti – in jih celo prekaša. Švedska ima 99-odstotno pokritost, kar jo uvršča na drugo mesto.

slikaHONOR predstavlja novo generacijo zložljivih telefonov
07.07.2025

HONOR je na Kitajskem predstavil novo generacijo zložljivega pametnega telefona HONOR Magic V5. Gre za najtanjši in najlažji pametni telefon z notranjim prepogibom doslej, ki z napredno industrijsko zasnovo in številnimi inovacijami znova premika meje mogočega.

slikaXiaomi lansiral Xiaomi YU7, MIX Flip 2, Pad 7S Pro 12.5 in različne AIoT naprave
04.07.2025

Na dogodku z naslovom »Novi začetki« v Pekingu je Xiaomi uradno predstavil serijo Xiaomi YU7, Xiaomi MIX Flip 2, Xiaomi Pad 7S Pro 12.5 ter niz novih nosljivih in AIoT izdelkov za domači trg.

slikaSamsung Galaxy S25+ skrbi za novo zvočno vodenje v Van Goghovem muzeju
02.07.2025

Samsung je napovedal triletno partnerstvo z Van Goghovim muzejem v Amsterdamu, s čimer ustvarja novo drzno povezavo med umetniškim izražanjem in najsodobnejšo tehnologijo. V okviru tega sodelovanja je prenovljeno zvočno vodenje po muzeju, ki ga omogoča Galaxy S25+ in obiskovalcem ponuja inovativne načine za doživljanje največje zbirke umetniških del Vincenta van Gogha na svetu.

članki

HoT z več kot 20.000 uporabniki


28.09.2017
Objavil: Thomas Bergant

Število uporabnikov storitev HoT se še naprej hitro veča. Od sredine maja, ko je HoT, Hofer Telekom, vstopil na slovenski trg storitev mobilne telefonije, imajo pri HoT-u že več kot 20.000 uporabnikov. Kot prvi digitalni operater na slovenskem trgu se je HoT osredotočil na uporabnike, ki želijo večje količine prenosa podatkov.

Podatki kažejo, da kar štiri petine uporabnikov storitev HoT uporablja prenos podatkov. Od tega se jih je približno polovica odločila za vzpostavitev tarif HoT, ki vključujejo 20 GB ali več zakupljenih količin prenosa podatkov. Med ključnimi prednostmi storitev HoT je možnost preprostega upravljanja uporabniškega računa HoT in nadzora nad porabo preko portala in aplikacije Moj HoT. Kar 70 % vseh uporabnikov je preneslo aplikacijo
Moj HoT in več kot 90 % le-teh aplikacijo tudi aktivno uporablja. Približno polovica vseh uporabnikov je vzpostavila digitalno plačevanje, kar pomeni, da so vzpostavili samodejno polnjenje računov ali pa plačujejo preko kreditnih kartic in paypala.

Eva Aljančič, izvršna direktorica mobilnega operaterja HoT, pojasnjuje: »Po našem vstopu na trg so konkurenti uporabnikom ponudili veliko novih paketov. Še vedno pa so naše tarife HoT najboljše na trgu, z najboljšo ceno in vključenimi količinami. Očitno se z nami strinjajo tudi uporabniki, saj številni prestopajo k nam. To dokazuje, da smo dobro predvidevali, kaj želijo oziroma kaj jih moti pri obstoječi ponudbi. Ena stvar je gotovo ta, da se jim pri nas ni treba vezati, da bi izkoristili najboljše cene. Druga pomembna prednost pa je možnost brezplačnega spreminjanja nastavitev, menjave tarif in spremljanja porabe preko portala in mobilne aplikacije Moj HoT. Uporabnikom smo obljubili, da jim povrnemo stroške prenosa številke, če ne bodo zadovoljni z našimi storitvami. Veliko pove podatek, da odhodov doslej praktično nismo beležili.

HoT bo vsem novim uporabnikom, ki bodo do 12. 10. 2017 prenesli številko na HoT, strošek prenosa številke povrnil v obliki dobroimetja.

fotografije
Ni dodatnih fotografij.
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki