marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaHuawei v letu 2017 dosegel 20 odstotno rast
19.01.2018

Lansko leto je Huawei povišal svojo prisotnost v segmentu pametnih telefonov na 26 evropskih trgih, od Stockholma do Aten, z več kot 20 % prodajno dinamiko glede na leto poprej.

slikaSkygofree: programska oprema, ki vohuni za uporabniki androidnih telefonov
18.01.2018

Raziskovalci družbe Kaspersky Lab so odkrili programsko opremo za vohunjenje Skygofree. Gre za »mobilni vsadek«, ki deluje že od leta 2014 in je zasnovan za ciljan spletni nadzor.

slikaSamsung Galaxy A8 od petka na voljo na našem tržišču
17.01.2018

Predstavniki družbe Samsung Electronics so včeraj na srečanju s slovenskimi mediji predstavili najnovejši pametni telefon Galaxy A serije, Galaxy A8 (2018), ki združuje praktičnost, stilsko dovršenost in priročnost. Galaxy A8 (2018) odlikuje dvojna sprednja kamera, velik brezkončen zaslon in izjemno ergonomsko oblikovanje.

slikaNovi izdelki Lenova za navidezno resničnost
15.01.2018

Navidezna resničnost (VR) bo postala še boljša z novimi možnostmi uporabe in kreiranja. Očala Lenovo Mirage Solo s tehnologijo Daydream nudijo eno najbolj enostavnih poti v svet VR-izkušenj. Očala uporabniku pomagajo tudi zajeti okolico in trenutke ter jih nato podoživeti s 3D-očali. Profesionalni uporabniki pa lahko svoje delo še oplemenitijo s pomočjo očal za obogateno resničnost (AR) Lenovo C220 Smart Glasses.

slikaLenovo predstavlja Miix 630 in dviga poslovno mobilnost na nov nivo
12.01.2018

Lenovo je predstavil Miix 630, ki mobilnost računalnikov dviga na nov nivo. Hibridna 2-v-1 naprava presega pričakovanja, kaj lahko zmorejo prenosniki. Uporabniku omogoča prilagodljivost in produktivnost s sistemom Windows 10 S opremljenega prenosnika, ki je stalno povezan v mobilno omrežje, podobno kot pametni telefon.

slikaSamsung na CES predstavil svojo vizijo o odprtih in inteligentnih IoT izkušnjah
11.01.2018

Samsung Electronics je na dogodku CES 2018 predstavil vizijo in strategijo za izkušnjo inteligentnega interneta stvari (IoT) na svojih napravah doma, v pisarni in na poti. Do leta 2020 bodo vse Samsung naprave podpirale IoT. Poleg tega je družba Samsung predstavila svoj načrt za pospešitev sprejemanja IoT prek odprte, konsistentne in inteligentne platforme.

članki

Google izvedel študijo o vedenju slovenskih uporabnikov interneta

Deli z ostalimi

30.10.2017
Objavil: Dare Gliha

Google je pri podjetju KANTAR TNS naročil študijo, ki poleg pregleda vedenja uporabnikov interneta iz 63 držav podaja tudi pregled vedenja slovenskih uporabnikov starejših od 16 let. Študija ugotavlja, katere spletne storitve uporabljamo Slovenci ter kako pogosto in prek katerih naprav dostopamo do interneta.

Izsledki študije so predstavljeni kot spletno analitično orodje Consumer Barometer.

“Iz študije je razvidno, da smo priča novi vrsti uporabnika, imenovanega ‘onliner’. Študija preučuje spremembe v ekosistemu naprav in nedavne preobrate v video vedenju, hkrati pa ugotavlja, kaj prinaša prihodnost na področju potrošniške tehnologije. Nadaljuje se rast uporabe mobilnih naprav, kar vpliva na to, kako ljudje komuniciramo in delujemo na digitalnem področju. Sedaj je pravi čas, da podjetja raziščejo, kako izkoristiti te nove priložnosti za podporo potrošnikom in doseganje poslovnih ciljev,” je izpostavil Joško Mrndže, regionalni direktor za Adriatik regijo.

Raziskava je pokazala, da 78 % Slovencev redno uporablja internet za osebne namene. Za primerjavo, na globalni ravni je ta delež 82 %. Najbolj aktivni uporabniki so stari 25-34 let in 35-44 let (19 % in 23 %). V nasprotju s predpostavko, da je med mladimi več uporabnikov interneta, je uporaba precej enotno razdeljena po vseh starostnih skupinah.

Slovenci imamo v povprečju internetno povezavo na 2,8 napravah (v primerjavi z 2,4 napravami v letu 2016). Hkrati ima slovenski uporabnik, star 16-44 let, dve ali več naprav z dostopom do omrežja.

Slovenci uporabljamo vedno več naprav, ki omogočajo dostop do interneta - 70 % Slovencev uporablja pametne telefone (63 % v letu 2016), 77 % prenosne računalnike in 57 % pametne televizije. Slovenci poleg tega uporabljamo tudi mini prenosne računalnike, prenosnike Chromebook, e-knjige in pametne ure za dostop do interneta.

Vedno več Slovencev izbere pametni telefon za uporabo interneta. V letu 2017 je 24 % uporabnikov v enaki meri uporabljalo pametni telefon in računalnik/tablico za dostop do omrežja, za 24 % vprašanih pa je pametni telefon prva izbira za uporabo interneta.

Obnašanje Slovencev na internetu sovpada s svetovnimi trendi. Slovenski uporabniki uporabljamo internet za iskanje informacij (81 %), zabavo (66 %), opravljanje dela (55 %), dostopanje do vsebin (21 %) in pomoč drugim pri uporabi interneta (35 %).

Slovenci vsaj enkrat mesečno na internetu iščemo informacije o blagu in storitvah (81 % uporabnikov), uporabljamo zemljevide za določitev lokacije ali iskanje poti (82 % uporabnikov) in spletno nakupovanje (55 % uporabnikov). Najbolj pogoste dejavnosti so: uporaba iskalnikov (97 %), preverjanje elektronske pošte (95 %) in ogled videoposnetkov (89 %).

Med študijo Connected Consumer Study, ki jo je izvedlo podjetje KANTAR TNS, so bili opravljeni intervjuji z intervjuvanci iz 63 držav. V Sloveniji je bila raziskava izvedena med 1. aprilom in 30. junijem 2017 z osebnimi intervjuji na vzorcu 1000 ljudi, starih več kot 16 let.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki