marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaPriznani slovenski ilustrator poslikal avto za Huawei
19.07.2018

Mitja Bokun, nagrajeni ilustrator in svetovno priznani umetnik, je tokrat ustvarjal malo drugače. Na eksluzivnem dogodku v ljubljanskem BTC-ju je za Huawei Slovenija poslikal avto, ki ga vozi Uroš Miklavčič, Huawei Tech Genius.

slikaA1 predstavil prenovljene predplačniške pakete A1 SIMPL
18.07.2018

A1 Slovenija predstavlja nova paketa A1 SIMPL Mali in A1 SIMPL Veliki, ki kot prva paketa A1 SIMPL ponujata mesečni zakup količin, enako kot v naročniških paketih. Paket A1 SIMPL Mali je namenjen tistim uporabnikom mobilne telefonije, ki le občasno poklepetajo in pošljejo kakšno sporočilo SMS. Po paketu A1 SIMPL Veliki pa bodo posegali bolj napredni in zgovorni uporabniki.

slikaPhotoshop za iPad v letu 2019
18.07.2018

Adobe bo v letu 2019 lansiral polno različico Photoshopa za jabolčno tablico iPad, vsaj tako trdijo pri Bloombergu. Naslanjajo se namreč na izjavo Scotta Belskya, vodjo za izdelke pri Adobe-u, ki je v nedavnem pogovoru izjavil, da si polno zmogljivega Photoshopa na iPadu želi v najkrajšem možnem času.

slikaProdali že preko tri milijone Honorjev 10
16.07.2018

Iz Huaweijeve podznamke Honor prihaja novica, da se njihov vrhunski mobilnik Honor 10 odlično prodaja. Do sedaj naj bi pri podjetju globalno prodali že preko tri milijone kosov.

slikaNepridipravi s tehnikami socialnega inženiringa na področju kriptovalut do zaslužka 10 milijonov dolarjev v 2017
13.07.2018

Strokovnjaki družbe Kaspersky Lab so razkrili nov prevarantski trend: razvoj kriptovalut ne privlači le vlagatelje, temveč tudi spletne kriminalce, ki iščejo načine za povečanje svojega zaslužka.

slikaHTC predstavlja EXODUS – dostop do prvega telefona, temelječega na veriženju blokov
11.07.2018

HTC vodi gibanje, ki bo v tretjem četrtletju letos ponudilo zgodnji dostop do prvega telefona na svetu, temelječega na tehnologiji veriženja blokov, z imenom Exodus.

članki

Google izvedel študijo o vedenju slovenskih uporabnikov interneta

Deli z ostalimi

30.10.2017
Objavil: Dare Gliha

Google je pri podjetju KANTAR TNS naročil študijo, ki poleg pregleda vedenja uporabnikov interneta iz 63 držav podaja tudi pregled vedenja slovenskih uporabnikov starejših od 16 let. Študija ugotavlja, katere spletne storitve uporabljamo Slovenci ter kako pogosto in prek katerih naprav dostopamo do interneta.

Izsledki študije so predstavljeni kot spletno analitično orodje Consumer Barometer.

“Iz študije je razvidno, da smo priča novi vrsti uporabnika, imenovanega ‘onliner’. Študija preučuje spremembe v ekosistemu naprav in nedavne preobrate v video vedenju, hkrati pa ugotavlja, kaj prinaša prihodnost na področju potrošniške tehnologije. Nadaljuje se rast uporabe mobilnih naprav, kar vpliva na to, kako ljudje komuniciramo in delujemo na digitalnem področju. Sedaj je pravi čas, da podjetja raziščejo, kako izkoristiti te nove priložnosti za podporo potrošnikom in doseganje poslovnih ciljev,” je izpostavil Joško Mrndže, regionalni direktor za Adriatik regijo.

Raziskava je pokazala, da 78 % Slovencev redno uporablja internet za osebne namene. Za primerjavo, na globalni ravni je ta delež 82 %. Najbolj aktivni uporabniki so stari 25-34 let in 35-44 let (19 % in 23 %). V nasprotju s predpostavko, da je med mladimi več uporabnikov interneta, je uporaba precej enotno razdeljena po vseh starostnih skupinah.

Slovenci imamo v povprečju internetno povezavo na 2,8 napravah (v primerjavi z 2,4 napravami v letu 2016). Hkrati ima slovenski uporabnik, star 16-44 let, dve ali več naprav z dostopom do omrežja.

Slovenci uporabljamo vedno več naprav, ki omogočajo dostop do interneta - 70 % Slovencev uporablja pametne telefone (63 % v letu 2016), 77 % prenosne računalnike in 57 % pametne televizije. Slovenci poleg tega uporabljamo tudi mini prenosne računalnike, prenosnike Chromebook, e-knjige in pametne ure za dostop do interneta.

Vedno več Slovencev izbere pametni telefon za uporabo interneta. V letu 2017 je 24 % uporabnikov v enaki meri uporabljalo pametni telefon in računalnik/tablico za dostop do omrežja, za 24 % vprašanih pa je pametni telefon prva izbira za uporabo interneta.

Obnašanje Slovencev na internetu sovpada s svetovnimi trendi. Slovenski uporabniki uporabljamo internet za iskanje informacij (81 %), zabavo (66 %), opravljanje dela (55 %), dostopanje do vsebin (21 %) in pomoč drugim pri uporabi interneta (35 %).

Slovenci vsaj enkrat mesečno na internetu iščemo informacije o blagu in storitvah (81 % uporabnikov), uporabljamo zemljevide za določitev lokacije ali iskanje poti (82 % uporabnikov) in spletno nakupovanje (55 % uporabnikov). Najbolj pogoste dejavnosti so: uporaba iskalnikov (97 %), preverjanje elektronske pošte (95 %) in ogled videoposnetkov (89 %).

Med študijo Connected Consumer Study, ki jo je izvedlo podjetje KANTAR TNS, so bili opravljeni intervjuji z intervjuvanci iz 63 držav. V Sloveniji je bila raziskava izvedena med 1. aprilom in 30. junijem 2017 z osebnimi intervjuji na vzorcu 1000 ljudi, starih več kot 16 let.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki