marketing
več | arhivpoudarjeno
TelekomOdslej je mogoč nakup kriptovalut tudi prek sporočil SMS
20.11.2017

Telekom Slovenije je v sodelovanju s ponudnikom storitve BitIns Ltd. omogočil nakup kriptovalut Bitcoin in Ethereum tudi prek sporočil SMS, uporabnik pa nakup plača s pomočjo storitve Moneta, ki omogoča brezgotovinsko plačevanje z mobilnikom.

slikaTudi LG prejel nagrade CES za inovativnost
17.11.2017

Podjetje LG Electronics (LG) je za inovacije na področju tehnologije in oblikovanja prejelo nagrade sejma CES 2018 za inovacije (CES Innovation Award), ki jih podeljuje Zveza potrošnikov za tehnologijo (CTA). Nagrade bodo podeljene januarja na sejmu v Las Vegasu.

slikaSamsung prejel nagrade za inovacije CES 2018
15.11.2017

Samsung Electronics je prejel kar 36 prestižnih nagrad za inovacije CES 2018. Nagrajene Samsung naprave so prejele nagrade za oblikovalsko odličnost in najnaprednejšo tehnologijo potrošniške elektronike v 28 kategorijah.

slikaLenovo drugo poslovno četrtletje zaključil s solidno rastjo prihodkov
13.11.2017

Skupina Lenovo je objavila rezultate drugega poslovnega četrtletja, ki se je končalo 30. septembra. Prihodki od prodaje so znašali 11,8 milijarde dolarjev in bili 5 odstotkov višji kot v enakem lanskem obdobju ter 18 odstotkov višji kot v prejšnjem četrtletju.

slikaMobilna aplikacija MOJ@SKB
10.11.2017

Končno so tudi pri SKB banki poskrbeli za uporabnike mobilnih napravic in izdali aplikacijo MOJ@SKB s katero je možno preko pametnega mobilnika upravljati s svojimi financami podobno, kot je bilo doslej možno preko spletne banke SKB.net.

slikaTatovi bitcoinov zopet na pohodu: lov na prihranke v kriptovalutah se nadaljuje
08.11.2017

Raziskovalci družbe Kaspersky Lab so odkrili novo zlonamerno programsko opremo, ki krade kriptovalute iz denarnic uporabnikov tako, da v odložišču naprave zamenja prejemnikov naslov z napadalčevim.

članki

Google izvedel študijo o vedenju slovenskih uporabnikov interneta

Deli z ostalimi

30.10.2017
Objavil: Dare Gliha

Google je pri podjetju KANTAR TNS naročil študijo, ki poleg pregleda vedenja uporabnikov interneta iz 63 držav podaja tudi pregled vedenja slovenskih uporabnikov starejših od 16 let. Študija ugotavlja, katere spletne storitve uporabljamo Slovenci ter kako pogosto in prek katerih naprav dostopamo do interneta.

Izsledki študije so predstavljeni kot spletno analitično orodje Consumer Barometer.

“Iz študije je razvidno, da smo priča novi vrsti uporabnika, imenovanega ‘onliner’. Študija preučuje spremembe v ekosistemu naprav in nedavne preobrate v video vedenju, hkrati pa ugotavlja, kaj prinaša prihodnost na področju potrošniške tehnologije. Nadaljuje se rast uporabe mobilnih naprav, kar vpliva na to, kako ljudje komuniciramo in delujemo na digitalnem področju. Sedaj je pravi čas, da podjetja raziščejo, kako izkoristiti te nove priložnosti za podporo potrošnikom in doseganje poslovnih ciljev,” je izpostavil Joško Mrndže, regionalni direktor za Adriatik regijo.

Raziskava je pokazala, da 78 % Slovencev redno uporablja internet za osebne namene. Za primerjavo, na globalni ravni je ta delež 82 %. Najbolj aktivni uporabniki so stari 25-34 let in 35-44 let (19 % in 23 %). V nasprotju s predpostavko, da je med mladimi več uporabnikov interneta, je uporaba precej enotno razdeljena po vseh starostnih skupinah.

Slovenci imamo v povprečju internetno povezavo na 2,8 napravah (v primerjavi z 2,4 napravami v letu 2016). Hkrati ima slovenski uporabnik, star 16-44 let, dve ali več naprav z dostopom do omrežja.

Slovenci uporabljamo vedno več naprav, ki omogočajo dostop do interneta - 70 % Slovencev uporablja pametne telefone (63 % v letu 2016), 77 % prenosne računalnike in 57 % pametne televizije. Slovenci poleg tega uporabljamo tudi mini prenosne računalnike, prenosnike Chromebook, e-knjige in pametne ure za dostop do interneta.

Vedno več Slovencev izbere pametni telefon za uporabo interneta. V letu 2017 je 24 % uporabnikov v enaki meri uporabljalo pametni telefon in računalnik/tablico za dostop do omrežja, za 24 % vprašanih pa je pametni telefon prva izbira za uporabo interneta.

Obnašanje Slovencev na internetu sovpada s svetovnimi trendi. Slovenski uporabniki uporabljamo internet za iskanje informacij (81 %), zabavo (66 %), opravljanje dela (55 %), dostopanje do vsebin (21 %) in pomoč drugim pri uporabi interneta (35 %).

Slovenci vsaj enkrat mesečno na internetu iščemo informacije o blagu in storitvah (81 % uporabnikov), uporabljamo zemljevide za določitev lokacije ali iskanje poti (82 % uporabnikov) in spletno nakupovanje (55 % uporabnikov). Najbolj pogoste dejavnosti so: uporaba iskalnikov (97 %), preverjanje elektronske pošte (95 %) in ogled videoposnetkov (89 %).

Med študijo Connected Consumer Study, ki jo je izvedlo podjetje KANTAR TNS, so bili opravljeni intervjuji z intervjuvanci iz 63 držav. V Sloveniji je bila raziskava izvedena med 1. aprilom in 30. junijem 2017 z osebnimi intervjuji na vzorcu 1000 ljudi, starih več kot 16 let.

fotografije
komentarji
Kateri je vaš primarni operater/ponudnik mobilne telefonije?

A1
bob
izimobil
Hip mobil
Mobitel
T-2
Teleing
Telemach

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki