marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaSamsung Galaxy pametni telefoni z izjemnimi ocenami
24.01.2020

DisplayMate, vodilni portal na področju analiz zaslonov pametnih telefonov, je Samsung Galaxy S10 pametni telefon ocenil z A+ (100 %, zelo dobro), kar je najvišja ocena kadarkoli podeljena in je rezultat kombinacije odličnih ocen v vseh kategorijah ocenjevanja.

slikaHuawei razposlal 6,9 milijona pametnih telefonov 5G
22.01.2020

Drugi največji izdelovalec pametnih telefonov na svetu, kitajska družba Huawei oziroma njena skupina za potrošniške naprave (Huawei Consumer Business Gropu) je do lanskega decembra razposlal 6,9 milijona pametnih telefonov sposobnih povezave v omrežja pete generacije (5G). S tem Huawei izraža močno zavezanost v raziskave in razvoj tehnologije 5G in krepi vodilni položaj na tem področju.

slikaRazvijalcem na voljo Huawei HMS Core 4.0
20.01.2020

Zmogljivosti in funkcije ekosistema HMS Core 4.0 so na voljo razvijalcem po vsem svetu, da jim omogočijo doseganje učinkovitejšega razvoja in komercialni uspeh njihovih aplikacij. Z vključitvijo odprtih zmogljivosti v Huaweiev ekosistem HMS Core služi kot platforma osnovnih storitev z obširnejšo bazo aplikacij in večjo prilagodljivostjo.

slikaiPhone se bliža novemu mejniku
17.01.2020

Apple je prvi iPhone predstavil pred trinajstimi leti, vse od takrat pa je to njihov najpomembnejši produkt. Mobilnik, ki je spremenil mobilno industrijo, pa se bliža novemu mejniku. Pričakuje se, da bo Apple letos prodal dvomilijardni iPhone.

slikaPojavile so se slike prihajajočega Samsunga Galaxy S20+
15.01.2020

Samsung bo na dogodku Unpacked, ki bo 11. februarja, predstavil novo različico svoje galaksije, za katero se je predvidevalo, da bo imenovana Galaxy S20. Sedaj so to potrdile nove slike, ki so se pojavile na spletu.

članki

Google izvedel študijo o vedenju slovenskih uporabnikov interneta

Deli z ostalimi

30.10.2017
Objavil: Dare Gliha

Google je pri podjetju KANTAR TNS naročil študijo, ki poleg pregleda vedenja uporabnikov interneta iz 63 držav podaja tudi pregled vedenja slovenskih uporabnikov starejših od 16 let. Študija ugotavlja, katere spletne storitve uporabljamo Slovenci ter kako pogosto in prek katerih naprav dostopamo do interneta.

Izsledki študije so predstavljeni kot spletno analitično orodje Consumer Barometer.

“Iz študije je razvidno, da smo priča novi vrsti uporabnika, imenovanega ‘onliner’. Študija preučuje spremembe v ekosistemu naprav in nedavne preobrate v video vedenju, hkrati pa ugotavlja, kaj prinaša prihodnost na področju potrošniške tehnologije. Nadaljuje se rast uporabe mobilnih naprav, kar vpliva na to, kako ljudje komuniciramo in delujemo na digitalnem področju. Sedaj je pravi čas, da podjetja raziščejo, kako izkoristiti te nove priložnosti za podporo potrošnikom in doseganje poslovnih ciljev,” je izpostavil Joško Mrndže, regionalni direktor za Adriatik regijo.

Raziskava je pokazala, da 78 % Slovencev redno uporablja internet za osebne namene. Za primerjavo, na globalni ravni je ta delež 82 %. Najbolj aktivni uporabniki so stari 25-34 let in 35-44 let (19 % in 23 %). V nasprotju s predpostavko, da je med mladimi več uporabnikov interneta, je uporaba precej enotno razdeljena po vseh starostnih skupinah.

Slovenci imamo v povprečju internetno povezavo na 2,8 napravah (v primerjavi z 2,4 napravami v letu 2016). Hkrati ima slovenski uporabnik, star 16-44 let, dve ali več naprav z dostopom do omrežja.

Slovenci uporabljamo vedno več naprav, ki omogočajo dostop do interneta - 70 % Slovencev uporablja pametne telefone (63 % v letu 2016), 77 % prenosne računalnike in 57 % pametne televizije. Slovenci poleg tega uporabljamo tudi mini prenosne računalnike, prenosnike Chromebook, e-knjige in pametne ure za dostop do interneta.

Vedno več Slovencev izbere pametni telefon za uporabo interneta. V letu 2017 je 24 % uporabnikov v enaki meri uporabljalo pametni telefon in računalnik/tablico za dostop do omrežja, za 24 % vprašanih pa je pametni telefon prva izbira za uporabo interneta.

Obnašanje Slovencev na internetu sovpada s svetovnimi trendi. Slovenski uporabniki uporabljamo internet za iskanje informacij (81 %), zabavo (66 %), opravljanje dela (55 %), dostopanje do vsebin (21 %) in pomoč drugim pri uporabi interneta (35 %).

Slovenci vsaj enkrat mesečno na internetu iščemo informacije o blagu in storitvah (81 % uporabnikov), uporabljamo zemljevide za določitev lokacije ali iskanje poti (82 % uporabnikov) in spletno nakupovanje (55 % uporabnikov). Najbolj pogoste dejavnosti so: uporaba iskalnikov (97 %), preverjanje elektronske pošte (95 %) in ogled videoposnetkov (89 %).

Med študijo Connected Consumer Study, ki jo je izvedlo podjetje KANTAR TNS, so bili opravljeni intervjuji z intervjuvanci iz 63 držav. V Sloveniji je bila raziskava izvedena med 1. aprilom in 30. junijem 2017 z osebnimi intervjuji na vzorcu 1000 ljudi, starih več kot 16 let.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki