marketing
več | arhivpoudarjeno
slikaMeizu zapira trgovine in odpušča
16.08.2019

Meizu je očitno zašel v težave, saj iz Kitajske prihajajo novice, da zapirajo fizične trgovine in odpuščajo zaposlene. Glede na navedbe virov naj bi Meizu odpustil kar 30 odstotkov svojih zaposlenih v trgovinah, ostalo naj bi jih le še okoli 1000.

slikaSony Mobile poroča o padcu prodaje že peto četrtletje zapored
14.08.2019

Sony je objavil svoje finančne rezultate za zadnje četrtletje med aprilom in junijem (v internih dokumentih označeno kot Q1 2019). Razkrili so, da se je dohodek na letni ravni povečal za 18 odstotkov, oddelek Electronic Products & Solutions pa je zopet poročal o zmanjšanju prodaje in prihodkov iz poslovanja.

slikaHuawei predstavil porazdeljeni operacijski sistem HarmonyOS
12.08.2019

Huawei je na konferenci za razvijalce HDC predstavil operacijski sistem HarmonyOS. Sistem temelji na majhnem jedru (microkernel) in je zasnovan za zagotavljanje povezane uporabniške izkušnje na vseh napravah in v različnih načinih rabe.

slikaUporabniki bi se odrekli družbenim omrežjem v zameno za večno zasebnost osebnih podatkov
09.08.2019

Vsak četrti (38 %) potrošnik bi se odrekel profilom na družbenih omrežjih, če bi si s tem zagotovil zasebnost svojih osebnih podatkov do konca življenja. Strah okoli zaščite digitalne zasebnosti je povzročil, da so potrošniki bolj zaskrbljeni glede uporabe in deljenja svojih osebnih podatkov na internetu.

slikaHuawei po polovici leta zabeležil 23,2-odstotno rast prihodkov
07.08.2019

V prvem polletju letošnjega leta (H1 2019) je Huawei ustvaril prihodke v višini 401,3 milijarde juanov (približno 52,576 milijarde evrov), kar je 23,2 odstotka več kot leto prej. Od tega je neto dobiček znašal 8,7 odstotka.

članki

BuzzFeed in The Dodo bosta s Samsung Galaxy S9/S9+ snemala počasne posnetke

Deli z ostalimi

23.04.2018
Objavil: Dare Gliha

Samsung Electronics je napovedal partnerstvo s podjetjema BuzzFeed in The Dodo, ki bosta s Samsung Galaxy S9 in S9+ naredila vsakodnevne trenutke epske z izredno počasnimi posnetki.

BuzzFeed - svetovno vodilno medijsko-tehnološko podjetje s platformo za novice in zabavo, ki jo spremlja stotine milijonov ljudi po svetu – in The Dodo – najbolj priljubljena blagovna znamka pri ljubiteljih živali ter najbolj priljubljena stran na družbenem omrežju Facebook − bosta objavljala zabavne in zanimive izredno počasne posnetke na svojih platformah, vključno z družbenimi omrežji Instagram, Twitter in Facebook.

Videoposnetki, ki bodo označeni z #withGalaxy in #SuperSlowMo, bodo uporabnikom pokazali, kako enostavno je z Galaxy S9 in S9+ ustvariti ter deliti izredno počasne posnetke. V sklopu partnerstva bo objavljenih več kot 30 edinstvenih vsebin, ki bodo v prihodnjih dveh mesecih dosegli številno občinstvo portalov BuzzFeed in The Dodo. Posnetki, ki bodo narejeni z Galaxy S9 in S9+, bodo prikazovali trenutke iz vsakdanjega življenja - od enkratnih, nekaj sekundnih trenutkov, do zabavnih posnetkov z navodili, kako biti sam svoj mojster. BuzzFeed bo objavljal posnetke vsakodnevnih trenutkov, s katerimi se bo poistovetil vsak uporabnik - edinstvene nasmehe in grimase bo spremenil v epske in deljive posnetke. The Dodo pa bo prikazoval smešne in čustvene posnetke ter zgodbe o živalih, ki so bile zasačene pri različnih podvigih - vsi posnetki z Galaxy S9 in S9+ bodo narejeni v pristnem slogu portala The Dodo.

“Partnerstvo s podjetjema BuzzFeed in The Dodo je odličen način, da uporabnikom predstavimo, kako enostavno je zajemanje izredno počasnih posnetkov z Galaxy S9 in S9+,” je povedala Younghee Lee, direktorica marketinga in izvršna podpredsednica pri družbi Samsung Electronics.“Uporabniki lahko z Galaxy S9 in S9+ zajamejo prav vsak trenutek. S partnerstvom želimo navdihniti uporabnike in jih spodbuditi k snemanju izredno počasnih posnetkov, saj to še nikoli ni bilo lažje.“

Kamera Samsung Galaxy S9 in S9+ v načinu za izredno počasni posnetek snema z 960 sličicami na sekundo, kar razkriva popolnoma nov vidik trenutkov, ki jih s prostim očesom ne bi zaznali. Z avtomatskim zaznavanjem gibanja bo kamera v pravem trenutku začela samodejno snemati. Uporabniki lahko svojim nepozabnim izredno počasnim posnetkom dodajo tudi glasbo, ki jo lahko izberejo med 35 pripravljenimi možnosti ali preprosto dodajo svojo najljubšo glasbo. Uporabniki lahko naredijo tudi posnetek s tremi stili ponavljanja: obratno, naprej ali obojestransko.

“Pri podjetju BuzzFeed dajemo poudarek na kakovostni proizvodnji vsebin, ki ustvarjalcem omogoča prilagodljivost zajemanja vsebin tudi na poti in popolnoma različnih lokacijah,” je povedal Ze Frank, glavni direktor za raziskave in razvoj pri BuzzFeed. “Z Galaxy S9 in S9+ lahko pri naši produkciji uporabljamo neverjetne funkcije, kot je snemanje izredno počasnih posnetkov, hkrati pa pokažemo našemu občinstvu, da ne potrebujejo drage opreme za kakovostne posnetke in deljenje najljubših trenutkov s prijatelji.”

Izzie Lerer, ustanovitelj in glavni kreativni direktor pri The Dodo, je dodal: “Svoje občinstvo smo pridobili na podlagi našega čustvenega pristopa in pripovedovanja zgodb - živali smo postavi v ospredje in prikazujemo čudovite, navdihujoče stvari, ki jih počnejo vsak dan. Veseli nas, da bomo še naprej, skupaj z družbo Samsung, zagotavljali kakovostne vsebine in razveseljevali naše občinstvo.

fotografije
komentarji
Ali imate na mobilniku nastavljen slovenski jezik?

Da
Ne, imam nastavljeno angleščino
Ne, imam nastavljen drug jezik
Ne, ker moj mobilnik ne omogoča slovenščine
Ne vem

obveščanje

Prijava na elektronske novice:

e-pošta:

več članki